اعزام تیمهای ترور رژیم آخوندی به اروپا برای کشتار مخالفین

 

روزنامه زود دویچه سایتونگ چاپ آلمان نوشت: طبق گزارش نهادهای آلمانی، دستگاههای اطلاعاتی اروپایی طی دوره اخیر، اعزام برخی تیمهای ترور رژیم ایران به قاره اروپا بمنظور کشتار مخالفین را ثبت کرده اند.

زوددویچه سایتونگ می‌نویسد: واقعه یی که دال بر موج ترور در اروپا توسط رژیم ایران است، موضوع اسدالله اسدی است که از ابتدای سال ۲۰۱۴ بعنوان دبیر سوم سفارت ایران در وین مشغول به کار بود. البته اسدی در واقع یک افسر اطلاعات رژیم ایران است.
این روزنامه می‌افزاید: فرانسه و دانمارک در گذشته حملاتی را علیه مخالفین ایرانی خنثی کرده اند.
منابع آلمانی می‌گویند اعضای اطلاعات رژیم ایران برای جمع آوری اطلاعات در مورد اهداف محتمل تیمهای ترور کار میکنند.
آژانسهای اطلاعاتی اروپایی اطلاعاتی جمع آوری کرده و می گویند:‌ این موضوع صرفا به مخالفین ایرانی محدود نمیشود بلکه منتقدان اروپایی رژیم ایران را نیز شامل می شود.
زوددویچه سایتونگ نوشت: اکنون دو کلمه وجود دارد که توأم با هم، بزرگترین نگرانی اروپاییها را ایجاد میکند:‌ «رژیم ایران و تروریسم دولتی». این رژیم تلاش میکند تیمهای ترور را برای ترور مخالفینش به مناطق مختلف جهان گسیل دارد. آژانس مرکزی آمریکا در سالهای بین ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۴ اجرای ۶۰ تلاش کامل برای ترور مخالفین رژیم که بسیاری از آنها در اروپا اتفاق افتاده را ثبت کرده اند.
این روزنامه افزود: بعد از روشن شدن اینکه اخیرا رژیم ایران تیمهای ترور مخالفین خود را به این قاره اعزام کرده، نگرانی، پایتختهای اروپایی را در بر گرفته و به صدر اعظمی برلین نیز رسیده است.
به نوشته زوددویچه سایتونگ یک مقام عالیرتبه آلمانی گفت:‌ اگر رژیم ایران به استفاده از این اسلوب ادامه دهد التزام اروپا به توافق هسته‌ای بسیار بسیار سخت خواهد بود.