ایران - تشدید اقدامات سرکوبگرانه در رابطه با زنان



رژیم ضد بشری آخوندی در وحشت از گسترش خیزشها و اعتراضات مردمی و نقش فزاینده زنان در این اعتراضات، تدابیر سرکوبگرانه بیشتری را علیه زنان شریف و آزاده تحت عناوین آخوند ساخته مانند بدحجابی اعمال میکند.

پاسدار محمد عبدالله پور سرکرده سپاه گیلان در یک اقدام سرکوبگرانه جدید از تشکیل «۲۰۰۰ گروه تذکر لسانی و عملی» در این استان خبر داد. وی گفت «مسئله عفاف و حجاب یک مسئله عادی نیست، بلکه یک موضوع سیاسی و امنیتی برای کشور است.» (خبرگزاری تسنیم نیروی قدس)اظهاراتی که بخوبی وحشت سرکردگان رژیم از نقش زنان در اعتراضات اجتماعی را بر ملا میکند.
از طرف دیگر محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی سرکوبگر انتظامی گیلان نیز از "برخورد با ۲۸ هزار و ۲۳۸ نفر" از زنان به اتهام آخوند ساخته "بدحجاب" طی سال جاری در این استان خبر داد و گفت: «۲ هزار و ۳۲۱ نفر از افراد مذکور به امنیت اخلاقی هدایت شدند... و برای ۶۴ نفر تشکیل پرونده قضایی تشکیل شده است.»
کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت از کمیسر عالی و شورای حقوق بشر ملل متحد و عموم مراجع مدافع حقوق زنان میخواهد که سیاستهای سرکوبگرانه و زن ستیزانه رژیم آخوندها را محکوم کرده و از زنان ایرانی که برای آزادی و برابری مبارزه میکنند حمایت کنند.

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
۱۷ خرداد ۱۳۹۸