بلوف درمانیهای پاسدار رضایی دبیر مصلحت نظام فلک زده آخوندها در گرداب بحرانهای درونی و بیرونی


پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و پهلوان پنبه بریده ارتجاع در بلوف درمانیها و تحلیلهای مضحکی درباره اوضاع بحران زده نظام در گرداب بحرانها با تقلید از ولی فقیه ارتجاع به هذیان گویی پرداخت.

وی گفت: آمریکا باید بداند که ما هزینه‌مند کردن تحریم و فشار را از طرق مشروع حق خود می دانیم.
این حرف محسن رضایی در مورد هزینه‌مند کردن تحریم و فشار، تقلیدی میمون وار از حرف لوطی معرکه یعنی خامنه ای بود که اخیرا گفت: فعلاً مصوّبه شورای عالی [امنیّت ملّی] و بعد هر چیزی که مقتضی باشد؛ یعنی همیشه توقّف در این حد معنا ندارد، بلکه فعلاً این، اگر چنانچه لازم شد، مقتضی شد، در برهه بعدی از اهرمهای فشار دیگری هم میشود استفاده کرد. سایت خامنه ای ۸/۳/۹۸
پاسدار محسن رضایی که بعد از بریدگی از سرکردگی سپاه، در جلد دکتر خود خوانده اقتصاد و ژست مضحک تحلیل گر ولایت فرورفته، سپس در بلوف درمانیهای مضحکی برای روحیه دادن به نیروهای وارفته رژیم که نگران حضور ناوهای آمریکا در منطقه هستند، گفت: حتی آقای ترامپ اذعان دارد که قصد حمله نظامی ندارند. چون می دانند که اگر اقدامی کنند، تمام منطقه آتش می گیرد.
پاسدار رضایی اضافه کرد: آمریکایی ها سه هدف را دنبال می کنند. می خواهند دوگانگی و دوقطبی در جامعه، دولتمردان و میان مردم و حکومت ایجاد کنند. عده ای را طرفدار مذاکره و عده ای را مخالف مذاکره کنند. می خواهند با ایجاد نارضایتی و فشار اقتصادی، امنیت ما را که بزرگترین دستاورد انقلاب است، مخدوش کنند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام آخوندی سپس ترس و وحشت رژیم ار مجاهدین را برملا کرد و گفت: آقای جان بولتون و پمپئو که محاسباتشان تحت تاثیر (مجاهدین) است، نمی توانند تحلیل عمیق مؤسسات پژوهشی و نظرات ژنرالهای ارتش آمریکا که معتقدند نمی توانند با حرف به مقابله با جمهوری اسلامی بیاینند را بپذیرند.
وی درعین حال گفت: ما نباید زیر بار مذاکره بر سر توانمندی موشکی و نوامیس (نظام ولایت فقیه) برویم و در کنار آن باید از حضور در سوریه و عراق برای تقویت بازار و تجارت خود استفاده کنیم.

پاسدار سبزوار رضایی سرکرده پیشین سپاه پاسداران قبلاً گفته بود: «من به ملت ایران به عنوان یک سرباز قول می‌دهم اگر آمریکایی‌ها بخواهند به ایران چشم بدی داشته باشند و به فکر حمله نظامی باشند، مطمئن باشند، حداقل هفته اول هزار نفر آمریکایی را اسیر می‌گیریم که آن موقع برای آزاد کردن هر کدامشان باید چند میلیارد دلار بدهند...».