سخنگوی مجاهدین: چموشی و لگدپراکنی خامنه ای خلیفه ارتجاع

 

سخنگوی مجاهدین: پخش پر آب و تاب خبرها، همراه با ابراز نگرانی و حاشا کردن غلیظ، عملکرد همزمان سپاه پاسداران و وزارتخارجه آخوندها، دو روی سکه سیاه ولایت است. خلیفه ارتجاع با اطمینان از اینکه آمریکا جنگ نمیخواهد، چموشی و لگدپرانی میکند.

دک و دنده این رژیم را باید درب و داغان کرد، با کمتر از این چیزی حل نمیشود. ژاپن هم آب در هاون نظام می‌کوبد!
-حقوق بشر و حق حاکمیت مردم ایران نباید لگدمال سم ستوران نظام شود و مورد بی اعتنایی هیچ کشور و دولتی قرار بگیرد
-همه کسانی که در انجام جنایتهای جنگی توسط رژیم آخوندی خدشه و شبهه و تردید وارد می‌کنند، خواسته یا ناخواسته در میز رژیم بازی میکنند. یا هم کاسه همین رژیم هستند یا مرعوب شده اند و یا از آخوندها بازی خورده اند. اما مردم ایران با تجربه ۴۰ ساله، دست آخوندها و همریشان نظام را خوانده اند!
-ماستمالی کردن حملات رژیم به کشتی ها تحت هر عنوان، مانند سمبل کردن بمب گذاری و تروریسم در ویلپنت، همچنین بازی سخیف نسبت دادن به یکی از جناحهای رژیم بر خلاف تمایل جناح دیگر، شراکت در جنایت و بازی در شعبده ولایت است.
-ظریف ویترین بیرونی ولی فقیه و قاسم سلیمانی اجراکننده خطوط اوست. ظریف به صراحت گفته است که در این رژیم بدون گزارش به خامنه ای و بر خلاف منویات او، هیچ کاری خودسرانه انجام نمیشود.
-رژیم برای بازارگرمی و قدرتنمایی کاذب در برابر شینزو آبه، آتش سوزی ایجاد کرده و آنرا با آب و تاب به اژدرافکنی و جنگ دریایی ارتقا داده، سپس در نقش نجات دهنده ظاهر شده و میگوید افرادی را به جاسک برده و پذیرایی کرده است.
آنگاه ظریف به صحنه آمده و به کشورهای منطقه میگوید به مجمع گفتگوی منطقه ای با رژیم بشتابند...
راستی که بیش از این نمی شد آبه و ژاپن را بازی داد.
ژاپنی‌ها باید یک دوره درس مکاسب آخوند شناسی بخوانند تا نخست وزیرشان اینچنین سنگ روی یخ نشود.