فاکس نیوز: هزاران نفر از تظاهرکنندگان اپوزیسیون ایران علیه رژیم تهران راهپیمایی کردند

 

فاکس نیوز: هزاران نفر از تظاهرکنندگان اپوزیسیون ایران علیه رژیم تهران راهپیمایی کردند. آنها تظاهرات خود را راهپیمایی برای تغییر رژیم نامیدند.

اریک شاون‌: اعتراضات علیه رژیم ایران به پایتخت کشورمان جلوی کاخ سفید که پرزیدنت (ترامپ) در آن بود کشیده شد. آنها فریاد می زدند ایران باید آزاد شود. درحالی که هزاران نفر از تظاهرکنندگان اپوزیسیون ایران علیه رژیم تهران راهپیمایی کردند. خواستار تحریم های سخت تر و دموکراسی در آن کشور بودند.
تظاهرکنندگان اعضای بزرگترین گروه مقاومت ایران شورای ملی مقاومت ایران بودند و این راهپیمایی بخشی از تظاهرات بزرگ جهانی بود که علیه رژیم برگزار می کردند که هفته گذشته از بروکسل شروع شد و از رهبران اروپایی خواستار اعمال تحریم های سخت تر همچون آمریکا مانند لیست گذاری سپاه پاسداران بعنوان یک سازمان تروریستی شدند. و به این اشاره داشتند که رژیم ایران نه تنها یک پهپاد بدون سرنشین را هفته پیش سرنگون کرد بلکه به اتهاماتی اشاره داشتند که رژیم تهران عامل بخشی از حملات تروریستی علیه مخالفانی است که بدنبال تضعیف این رژیم هستند.
تظاهرکنندگان همچنین پیامی را مشاهده کردند که از رهبر گروه در پاریس، مریم رجوی بود.
او گفت این مردم ایران هستند که از یک رژیم فاشیسم دینی رنج می کشند.
مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران:‌ وقتی آخوندها قیمت نمی دهند جری تر می شوند و قدم به پیش می گذارند. شلیک کاتیوشا در موصل و بصره و حمله موشکی به پهپاد آمریکایی، نمونه های بسیار گویایی است.
اریک شاون: تظاهرکنندگان از مقابل وزارت خارجه شروع کردند جایی که سخنرانانی از هر دو حزب پیش بینی کردند، فشار اعمال شده بر رژیم می تواند نهایتاً به سرنگونی آن منجر شود و این زمانی بود که به سوی کاخ سفید راهپیمایی می کردند آنها تظاهرات خود را راهپیمایی برای تغییر رژیم می خواندند.