هراس دیکتاتوری آخوندی از قطع شریانهای نفت

 

به گزارش رویترز در ماه گذشته میلادی فروش نفت حکومت آخوندی به صد هزار بشکه در روز سقوط کرده است.

این خبرگزاری نوشت: بنا بر اطلاعات منابع صنعتی و تانکرها، رژیم ایران در ماه ژوئیه به طور متوسط روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت فروخته است.
به گزارش رویترز، بدلیل عدم فروش، میزان ذخیره نفت رژیم در تانکر های انباری به ۵۶ میلیون بشکه رسیده که دو برابر ماه گذشته است.
درباره شدت هراس دیکتاتوری آخوندی از قطع شریانهای غارت نفت مردم ایران، اظهارات بیژن زنگنه وزیر نفت رژیم در تنگنای تحریمها در آذر و خرداد ماه گذشته شایان توجه است.
حکومت آخوندی که با چپاول ثروت نفتی ملت ایران، پولهای حاصله را صرف سیاستهای سرکوبگرانه و تروریستی و جنگ افروزانه اش می کند، قطع این شریانهای غارتگری را برای نظام تبهکار آخوندی، شرایط جنگی و مرگبار می بیند:

زنگنه:‌ نوک حمله آمریکا به جمهوری اسلامی، به صنعت نفت است این حمله. یعنی اینها دو چیز رو میخواهند از کار بیندازند یکی ما نفت نفروشیم، هر چه میشه کمتر بفروشیم یا اگر نشد و بعدهم پولش را نگذارند جابه‌جا بکنند. یعنی بانک و نفت. ولی اصلش نفت هست چون اگر نفت تعطیل بشه اصلاٌ پولی نیست که بخواهد جابه‌جا بشود... هیچ وقت به صنعت نفت به اندازه الان نبود. بدونند مردم، ما الان در یک جنگ تمام‌عیار درگیریم که فرقش با اونموقع این است که کشته و زخمی نداریم...ببینید الان فرقش چیه ما درآن زمان هرچقدر نفت می خواستیم می توانستیم بفروشیم پولش هم کشتی هم مشکل نداشتیم میتوانستیم بگیریم پولش هم در هر بانکی میخواستیم می گرفتیم و هر جنسی هم می خواستیم بخریم باهاش میتوانستیم مبادله کنیم الان ما نفت مان مشکل داره جابجایی پول مان مشکل داره کشتی برایمان مشکل داره.

میگم فقط باید با هم بسازیم با هم مهربان باشیم الان ما خیلی با هم خشن ایم اینجوری چرا با هم رفتارمیکنیم ما یک مجموعه ایم باهم باید مهربان باشیم مجاهدین الان تو کاخ سفید نفوذ کرده اند ما فراموش می کنیم؟ "آقای بولتون" الان نماینده مجاهدینه در کاخ سفید است!، اونجا دارند علیه ما کار می‌کنند، ما با هم چرا مهربان نیستیم؟‌.