مصاحبه رودی جولیانی با فاکس نیوز- راه حل مقابله با رژیم، حمایت از مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران

 

شهردار رودی جولیانی در مصاحبه با فاکس نیوز، راه حل مقابله با تهدید اتمی و جنگ افروزی رژیم آخوندی در منطقه را حمایت از آلترناتیو دموکراتیک رژیم آخوندی دانست.

شهردار رودی جولیانی: «من این امکان را داشته ام که به مدت ۴ روز در آلبانی باشم و در کنفرانسی در آنجا شرکت داشتم.
در این کنفرانس ۵۰کشور شرکت کرده بودند و نماینده داشتند که شامل تعداد قابل توجهی از شخصیتهای نظامی ما از جمله چندین ژنرال آمریکایی و ژنرال های ۴ستاره شرکت کردند در واقع دو ژنرال ۴ستاره شرکت داشتند.
من اسناد قابل توجهی از این را دیدم و من یکی دو فیلم اینها را دارم که باید به شما نشان بدهم؛ اعتراضات در ایران بغایت قابل توجه هستند. من سند ویدیویی دیده ام از هزاران نفر از مردم در خیابانها و اینها فراتر از اعتراضات سیاسی بوده اند شما رانندگان تاکسی را می بینید، تمام معلمان در ایران اعتصاب کرده بودند
این یک واقعیت است و می توانید خودتان ببینید. شما همچنین می توانید علائم دیگر را ببینید از جمله مردهایی که کلیه خودشان را به قیمت ۵۰۰دلار می فروشند تا خانواده شان را غذا برسانند.
به یاد داشته باشید رژیم ایران الان ۴۰سال است در قدرت است و صدها هزار جنایت علیه بشریت انجام داده و مردم را در خیابانها کشتار کرده است.
من تصاویری از ۱۲۰هزار نفر از آنها را دیدم و کتابی در خانه ام دارم که اسامی۲۰هزار نفرشان را لیست کرده و کاملا مستند است.
من همچنین می توانم به شما بگویم که در ۱۹۸۸ آنها ۳۰هزار نفر را در عرض ۲ ماه کشتار کردند.
از زمانی که روحانی به سر کار آمده حدود دو برابر تعدادی که احمدی نژاد کشت را کشته است. لذا این آدم یک قاتل دیگر است، او مسئول قتل عام است اینها جنایات علیه بشریت کرده اند و اروپا به همینها پول می دهد و ما هم بیش از یک میلیارد دلار دادیم. این یک میلیارد دلار برای کشتن اینها هزینه شد و اوباما و بایدن باید از این کارشان شرم کنند.
و حالا آلترناتیوی هست و این آلترنایتو سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران است. که یک دولت آلترناتیو هستند و آنها آماده اند تا وارد شوند و کار اصلی و سخت را انجام دهند. آنها تنها حمایت ما را می خواهند.
اگر [رژیم ایران] بخواهند او را [ترامپ] آزمایش کنند، به شدت پشیمان خواهند شد. او (ترامپ)‌ میتواند بطور قابل توجهی به آنها ضربه بزند و اقتصادشان را ده سال عقب برگرداند و آنها نمیتوانند چنین چیزی را تحمل کنند.