خامنه ای خطاب به آخوند روحانی و اعضای دولتش: نترسید

 

ولی فقیه ارتجاع در دیدار با رئیس‌جمهور خودش و اعضای دولت گفت: سخنانی را می‌شنوم که نشانه‌ی بیمناک بودن از دشمن است.

تلویزیون رژیم ـ ۳۰ مرداد ۹۸
«نترسیدن از دشمن» توصیه دیگر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسئولان دولت بود که گفتند: برخی اوقات سخنانی را می شنوم که نشانه بیمناک بودن از دشمن است، در حالیکه از دشمن، واقعاً نباید ترسید زیرا این دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و هر کاری هم که توانسته کرده اما به موفقیت نرسیده است. ...

خامنه‌ای در دیدار با هیأت دولت آخوند روحانی گوشزد کرد که چرخاندن کلید در مشکلات اقتصادی آسان نیست.

تلویزیون رژیم ـ ۳۰ مرداد ۹۸: «رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و گفتند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
رهبر انقلاب با اشاره به تأثیرگذاری مشکلات موجود برطبقات ضعیف و متوسط، تولید داخلی را کلید اصلی حل این مشکلات خواندند و افزودند: البته به‌دست آوردن و چرخاندن این کلید در قفل مشکلات اقتصادی آسان نیست اما باید این کار را انجام داد».

ولی فقیه ارتجاع هم‌چنین با اعتراف به شکست سیاستهای سانسور و سرکوب و زن ستیزانه حکومت آخوندی خواهان اعمال سرکوب بیشتر شد.

تلویزیون رژیم ـ ۳۰ مرداد ۹۸: «رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه «ما معتقد به بستن فضای فرهنگی کشور نیستیم اما با ولنگاری فرهنگی به‌شدت مخالفیم» گفتند: ما در شرایطی هستیم که جبهه مقابل ما و دستگاههای استکباری، همه امکانات فرهنگی و هنری خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی، به‌کار گرفته اند و ما باید برنامه‌ریزی جدی در مقابل این جبهه داشته باشیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به برخی اقدامات ضدفرهنگی سازمان یافته اما پنهان در جامعه، افزودند: باید دستگاههای فرهنگی اعم از وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و صداوسیما و حتی دستگاههای اطلاعاتی بر روی این مسائل به شدت حساس باشند».

ولی فقیه ارتجاع بار دیگر در یک فقره بلوف آخوندی از تبدیل تحریمها به فرصت برای رژیم سخن گفت و ادعا کرد کسانی که از بن بست رژیم حرف میزنند کاملاً اشتباه میکنند.

تلویزیون رژیم ـ ۳۰ مرداد ۹۸: «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: اگر به نکات گفته شده اهتمام جدی شود، تحریمها واقعاً به فرصت تبدیل می شود، همانگونه که در ماههای اخیر نیز چون واردات برخی کالاها دشوار شده، برخی مسئولان به شرکتهای دانش بنیان مراجعه کرده اند و مقداری از ظرفیت های جوانان، شرکتهای دانش بنیان، جهاد دانشگاهی و مجموعه های تولیدی به کار گرفته شده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شکل گیری نوعی تحرک در سال جاری در زمینه های تولید صنعتی، کشاورزی، انرژی، پتروشیمی و لوازم خانگی را امری مبارک خواندند و با تأکید بر لزوم تقویت کامل این حرکت افزودند: این واقعیت نشان می دهد کسانی که از بن بست در کشور حرف می‌زنند، کاملاً اشتباه می کنند».