گزارشهای رسانه‌های بین المللی از اعتراضات ایرانیان علیه جواد ظریف نماینده فاشیسم مذهبی

 

گزارشهای رسانه‌های بین المللی از اعتراضات ایرانیان آزاده و اشرف نشانان علیه جواد ظریف نماینده فاشیسم مذهبی

تلویزیون نروژ:حمله با تخم مرغ به هیئت رژیم آخوندها
تلویزیون سراسری نروژ NRK ۲۲ اوت(۳۱مرداد۹۸) در گزارشی با عنوان حمله با تخم مرغ به هیئت رژیم آخوندها، صحنه هایی از تظاهرات ایرانیان آزاده در برابر ساختمان محل ملاقات ظریف با وزیرخارجه نروژ و همچنین تجمع اعتراضی ایرانیان در برابر پارلمان نروژ را پخش کرد. تلویزیون سراسری نروژ گفت: ایرانیان تبعیدی امروز علیه دیدار ظریف وزیر امورخارجه رژیم ایران از اسلو تظاهرات کردند. به گفته تظاهرکنندگان سرکوب در ایران بدتراز هر زمانی شده و دولت نروژ نباید ظریف را می پذیرفت.
تلویزیون سراسری نروژ گفت: عصر امروز دربیرون گراند هتل به طرف وزیرامورخارجه رژیم ایران تخم مرغ پرتاپ شد. پلیس وارد شد و حداقل ۷ تن بازداشت شدند.
ایرانیان تبعیدی از اینکه نروژ نماینده رژیم ایران را می پذیرد، ناراضی هستند.
تلویزیون سراسری نروژ افزود: ایرانیان تبعیدی در عین حال در بیرون پارلمان نروژ تظاهرات کرده و مورد حمایت حزب سوسیالیست چپ قرار گرفتند. پیتر عیده عضو پارلمان نروژ گفت: ما خواهان تغییر رژیم در ایران و پایان یافتن نقض وخیم حقوق بشر در این کشور هستیم.

خبرگزاری فرانسه ۲۲ اوت (۳۱مرداد۹۸): با مخابره عکسهایی از اعتراضات ایرانیان آزاده در اسلو پایتخت نروژ نوشت: معترضان در ۲۲ اوت ۲۰۱۹، در مرکز اسلو تجمع کردند تا به دیدار وزیر خارجه ایران از نروژ اعتراض کنند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز با انتشار تصاویری از اعتراضات هموطنان نوشت:روز پنجشنبه ایرانیان تبعیدی علیه دیدار جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران در مرکز اسلو، نروژ تظاهرات کردند.

العربیه در گزارشی از این اعتراضات نوشت: روز پنجشنبه تظاهرات ایرانیان در کشورهای اسکاندیناوی علیه سفر جواد ظریف در اسلو پایتخت نروژ ادامه پیدا کرد. ایرانیان در برابر دفتر نخست وزیر نروژ در شهر اسلو تجمع و خواستار قطع رابطه با رژیم ایران و فشار بر این رژیم برای آزاد کردن زندانیان سیاسی و حمایت از اعتراضات مردم ایران شدند .
تظاهرکنندگان زیر باران جمع شده و شعار «ظریف تروریست» دادند.

خبرگزاری فرانسه با مخابره عکسهای دیگری از اعتراضات هموطنان مقیم سوئد به سفر ظریف به استکهلم نوشت: - فعالین در ۲۰ اوت ۲۰۱۹، در اعتراض به دیدار محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران از سوئد در بیرون ساختمان پارلمان سوئد در یک تظاهرات شرکت می کنند.

آسوشیتدپرس نیز با درج تصاویری از اعتراضات هموطنانمان در استکهلم نوشت:‌ معترضان ایرانی روز چهارشنبه در مقابل پارلمان سوئد گردآمدند و به حضور جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران اعتراض کردند. ظریف برای دیداری دو روزه به سوئد سفر کرده بود.

خبرگزاری سوئد اپا epa نیز خبرداد: تظاهر کنندگان ایرانی در بیرون ساختمان پارلمان سوئد فریاد می زدند و شعار می دادند و به دیدار جواد ظریف از استکهلم، اعتراض می کردند.