زوزه‌های وحشت رژیم آخوندی از خطر اعتراضات مردمی و تنگنای بحران‌ها

 

جمعه بازارهای ولایت فقیه صحنه زوزه‌های وحشت از خطر اعتراضات مردمی و تنگنای بحرانهای درونی و بیرونی نظام بود.

قم ـ آخوند حسینی بوشهری: دشمن احساس می‌کند که با فشار حداکثری می‌تواند مردم را به خیابان کشیده و در مقابل نظام قرار دهد.

دماوند ـ آخوند دماوندی: آنها می‌خواهند از راه فشار حداکثری ما را تسلیم کنند.
کرج ـ آخوند حسینی همدانی: برخی حرکت های موذیانه بکار می برند، می خواهند با مجبور کردن ما به قبول مذاکره بگویند که فشار حداکثری علیه (نظام) را اعمال داشته‌اند.
رباط کریم ـ آخوند ترابی: آب از دهان بعضی از افراد در داخل (برای مذاکره) جاری شده اما باید بدانیم که در مذاکره ما باید فقط گوش دهیم و عقب بکشیم.
 گناوه ـ آخوند آشناگر: امروزه عده‌ای دانسته یا ندانسته سخن از طرح مجدد مذاکره می زنند و نگاهشان به دست های بیگانگان است.
 شهرضا ـ آخوند موسوی: هیچ عاقلی در این شرایط بر سر میز مذاکره نمی‌نشیند... مذاکره در فشار حداکثری یعنی تسلیم
 زنجان ـ آخوند علی خاتمی: آمریکا فشار حداکثری وارد می‌کند ولی همه ما یک‌صدا اعلام کرده‌ایم که با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.
 کاشان ـ آخوند اسلامی: امروز برای نجات خود از فشارهای حداکثری دشمن راهی به جز عمل به فرامین خامنه‌ای نداریم.
 شهر ری ـ آخوند شاهچراغی: سیاست نظام این است که مذاکره در هیچ سطحی انجام نشود، آمریکا با فشار حداکثری قصد تحمیل مذاکره را دارد.

یک مهره باند مغلوب رژیم به نام حمید آصفی در مطلبی با عنوان «(آیا) به ساعت صفر جنگ نزدیک می‌شویم؟» نوشت: شرایط کنونی «نه جنگ و نه صلح» نمی‌تواند هفت یا هشت ماه آینده دوام یابد، زیرا سقوط مطلق اقتصادی سبب ظهور ابر جنبش اعتراضی خواهد شد، مگر آن که نرمشی به شدت قهرمانه‌تر از دوره برجامی توسط نظام برای مذاکره و صلح صورت گیرد، که حمله به تأسیسات نفتی عربستان شانس مذاکره  را نیز تقریباً به صفر رسانده است.
وی هم‌چنین نوشت: یک بحران جنگی مهم دیگر از طرف نظام ایران، شبیه بحران حمله به آرامکو... می‌تواند به تغییر رفتار آنی و فوری آمریکا در قبال نظام بیانجامد. در این صورت جنگ به عاجل‌ترین گزینه‌ی آمریکا بدل خواهد شد.افکار عمومی مردم آمریکا در شرایط جنگی به سوی همدلی با رئیس‌جمهور وقت سوق پیدا می‌کند، و مردم آمریکا و جناح رقیب، رئیس جمهور درگیر در جنگ را تنها نگذاشته و تضعیف نخواهند کرد.
 
روزنامه سیاست روز از باند خامنه‌ای درباره نتایج حمله علیه تأسیسات نفتی عربستان نوشت: اکنون حتی زمزمه اقدام نظامی به‌گوش می‌رسد... عملاً ورق به ضرر (ما) برگشته است. اکنون یک نوع اتحاد و همدلی کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس با عربستان سعودی به‌وجود آمد و دیگر اختلافات میان این کشورها کنار رفته است، به‌گونه‌ای که حتی قطر و کویتی که در برخی از موارد  جانب (نظام) را می‌گرفتند، اکنون حمایت خود را از عربستان اعلام کرده‌اند. دیگر اختلافی میان امارات و عربستان در خصوص جنگ یمن وجود ندارد. مضافا ریاض و ابوظبی به صورت رسمی به ائتلاف بین‌المللی نظامی مد نظر آمریکا در تنگه هرمز پیوستند و از آن سو شرایط برای یک شکل گیری ائتلاف جهانی علیه (نظام) در منطقه و جهان به وجود آمده است.
این روزنامه حکومتی افزود: مجموع شرایط شکل گرفته بخش اول یا مرحله اول از اهداف و منافعی که بازیگر یا بازیگران پشت پرده به‌دنبال آن هستند تا حدودی محقق شده است.
یک رسانه حکومتی با مقایسه میان اثر تداوم تحریمها و خسارات جنگ نوشت: تحریم و تداوم آن هزینه‌اش از جنگ بیشتر است، به همین دلیل وزیر نفت گفته: «در زمان جنگ نفت را تحت هر شرایطی می‌فروختیم،پول آن را دریافت و مصرف می‌کردیم. در حال حاضر دغدغه این است که نفت را چگونه بفروشیم، درصورت فروش پول آن را چگونه دریافت کنیم و در صورت دریافت پول چگونه و از چه راهی نیازها را تهیه کنیم».