وحشت رژیم آخوندی از قیام مردم عراق

 

آخوند امامی کاشانی در جمعه بازار تهران، وحشت حکومت آخوندی از قیام مردم عراق و برهم خوردن بسیجها و نمایشهای دجالگرانه و سرکوبگرانه رژیم در اربعین را برملا کرد.

او گفت: اینکه شما الان می بینید دشمن متوجه اربعین شده متوجه به عراق شده ایجاد مزاحمت می کند این برای این است که برای او سنگین است سنگین است که میلیونها ۲۰ میلیون کمتر یا بیشتر بروند کربلا.

امام جمعه خامنه ای هم چنین در وحشت از بالا گرفتن اعتراضات مردمی در ایران علیه بیکاری و فساد و دزدیهای حکومتی گفت: ما در کشور و جامعه مان الان در برابر مشکلات مختلفی هستیم از جمله مشکل اقتصادی، مشکل بیکاری و اشتغال مشکل اینجاست که دشمن برنامه ریزی می کند در همه چیزها از جمله مسایل اقتصادی.
در مسایل سیاسی در مسایل نظامی دشمن برنامه ریزی می کنه و اتاق فکر داره ما هم باید اتاق فکر داشته باشیم.
در نمایش جمعه ورامین نیز آخوند محسن محمودی وحشت زده از بالا گرفتن تظاهرت و قیام در عراق علیه دست نشاندگان ولایت فقیه، به انزجار مردمی درعراق علیه مزدوران و پاسداران رژیم اعتراف کرد و با دجالبازی مضحکی علیه مجاهدین گفت: شنیده ها حاکی است، دشمنان منافقین را تحریک کردند، که در مسیر، به زبان عربی به زائران ایرانی توهین کنند و درگیری به راه بیاندازند و ضمن خدشه وارد کردن به جبهه مقاومت، راهپیمایی اربعین را تحت تاثیر قرار دهند.