تظاهرات مردم لردگان با شعار مرگ بر دیکتاتور، به آتش کشیدن دفتر نماینده خامنه‌ای و فرمانداری



صبح امروز شنبه ۱۳مهر ۹۸ هزاران تن از مردم لردگان به حمایت از ساکنان روستای چنارمحمودی در استان چهارمحال و بختیاری، علیه رژیم آخوندی دست به تظاهرات زدند.

جوانان خشمگین فرمانداری لردگان و دفتر امام جمعه و نماینده خامنه‌ای و شماری دیگر از مراکز حکومتی را به آتش کشیدند.

تظاهرات که از جلوی فرمانداری شروع شد به مقابل ساختمان شبکه بهداشت گسترش یافت و به درگیری با نیروهای سرکوبگر انتظامی کشیده شد. مردم با پرتاب سنگ به سوی ماموران به دفاع از خود برخاستند. ماموران سرکوبگر با شلیک گاز اشک‌آور و با تیراندازی به تظاهر کنندگان حمله‌ور شدند. شماری از مردم مجروح و مصدوم شدند.
تظاهرکنندگان شعار می‌دادند «مرگ بر دیکتاتور»، «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم»، «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، «مسئول بی‌لیاقت استعفا استعفا»، «مسئول بی‌لیاقت غیرت غیرت».
خامنه‌ای روز ۱۰مهر خطاب به پاسداران گفت «امتداد عمق راهبردی، گاهی از واجب‌ترین واجبات ‌کشور هم لازم‌تر است؛ خیلی‌ها متوجه این نیستند. بعضی هم توجه دارند و به نفع دشمن شعار نه غزه نه لبنان می‌دادند».
در این اعتراضات که از روز چهارشنبه ۱۰مهرماه شروع شد زنان روستایی نقش چشمگیری دارند. روز چهارشنبه شیشه‌های ساختمان شبکه بهداشت روستای چنار محمودی را شکستند. روز پنجشنبه معترضان راه دسترسی به روستای چنارمحمودی را بستند.
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران به مردم و جوانان قیام‌آفرین و بپاخاسته لردگان درود فرستاد و گفت آنها با شعارهای مرگ بر دیکتاتور و با تهاجم به دفتر نماینده خامنه‌ای، نظام ولایت فقیه که مسبب اصلی همه جنایاتی که بر مردم ایران وارد می‌شود را نشانه گرفتند. این رژیم فاسد و تبهکار با چپاول و هدر دادن ثروتهای کشور در پروژه‌های اتمی و موشکی و جنگ‌افروزی خارجی، همه عرصه‌های زندگی مردم ایران ازجمله بهداشت را به تباهی کشانده است. خانم رجوی عموم جوانان بویژه در استان چهارمحال و بختیاری و مناطق اطراف را به حمایت از تظاهرکنندگان و قربانیان سیاستهای ضد انسانی رژیم آخوندی فراخواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۳ مهر ۱۳۹۸(۵ اکتبر۲۰۱۹)