زوزه های وحشت رژیم آخوندی از کلان ضربه قیام مردم عراق علیه دست نشاندگان رژیم


قیام مردم عراق که خواستار اخراج رژیم و مزدورانش از عراق هستند، آخوندها را به وحشت انداخته و به زوزه سردادن به خاطر برهم خوردن بسیجها و نمایشهای دجالگرانه رژیم در اربعین واداشته است.

آخوند علی حسینی در نمایش جمعه بروجرد گفت: «موج سواری و خرابکاری مجاهدین برای کم رنگ کردن حضور مردم در کشور عراق برای برگزاری مراسم اربعین، واضح است مردم عراق خواسته هایی دارند که دولت این کشور موظف به برآورده کردن آن است ولی وجود دشمنان در اعتراضات مردمی در آستانه اربعین و شروع پیاده روی مشهود می باشد و عراق قصد دارند بین نظام ما و عراق تفرقه ایجاد کرده و با ترساندن عزاداران، از حضور در پیاده روی اربعین جلوگیری کنند».
در نمایش جمعه ورامین نیز آخوند محسن محمودی با اعتراف به انزجار مردم عراق از مزدوران وپاسداران رژیم اعتراف کرد و با دجالبازی مضحکی علیه مجاهدین گفت: شنیده ها حاکی است، دشمنان مجاهدین را تحریک کردند، که در مسیر، به زبان عربی به زائران ما توهین کنند و درگیری به راه بیاندازند و راهپیمایی اربعین را تحت تاثیر قرار دهند.
آخوند عباسعلی مغیثی مجری جمعه بازار در نهاوند هم گفت: «امروز شیاطین بیکار ننشسته اند و به دنبال ایجاد نا آرامی در عراق هستند تا اربعین را کمرنگ کنند».
در گنبدکاووس آخوند ترابی گفت: «معترضان که به دلیل مشکلات معیشتی به خیابان آمده بودند عناصر نفوذی با رخنه در صفوف مردم اعتراضات آرام مردم را به آشوب علیه حشدالشعبی و شعارهای انحرافی علیه نظام کشاندند.... هدف نخست دشمن در راستای نقشه‌های کلان آنها برای تضعیف محوریت نظام اسلامی در عراق و سوریه است».
در گرگان آخوند نور مفیدی گفت: «دشمنان می‎خواهند همان اقداماتی که در سوریه اتفاق افتاده را در عراق نیز انجام دهند و به طور قطع عامل این اتفاقات در خارج از عراق است».

آخوند قربانعلی دری نجف آبادی در نمایش جمعه اراک با وحشت زدگی گفت: «امیدواریم عراق و جوانان آن فریب توطئه‌ ها را نخورند، نظام ایران در عراق هدفی جزء خدمت ندارد. مردم عراق مراقب باشند که فریب دشمنان را نخورند».

تضادهای درونی رژیم بر سر عراق
قیام خونین مردم عراق با شعار الشعب یرید اسقاط النظام و رژیم ایران اخراج اخراج، نظام آخوندی را وحشت زده کرده وهراس از سرایت شورشها به داخل ایران باعث باعث درهم ریختگی و تشدید بحران درونی رژیم شده است.
روزنامه حکومتی ابتکار ازباند روحانی خشم شعله ور مردم عراق علیه نظام آخوندی را به گردن باند رقیب انداخته و نوشته است: «تاثیرپذیری دولت عراق از قدرت‌های منطقه‌ای و اعمال نفوذ آنها بر سرنوشت سیاسی این کشور باعث افزایش برخی کینه‌ها شده و بعضا چه درست و چه نادرست، نوک پیکان این اعتراضات علیه نظام قرار گرفته است که تبعات خود را نیز به دنبال دارد». این روزنامه در ادامه با وحشت از پیامدهای اشغال پنهان عراق برای نظام نوشت: «در این میان البته نباید فراموش کرد که بخشی از این دیدگاه‌ها که در سال گذشته و طی تظاهرات در شهر بصره نیز شاهد آن بودیم به دیپلماسی تک بعدی، ... حاکم بودن روابط امنیتی در اولویت تعامل با عراق و اظهار نظرهای گاه و بیگاه نسنجیده و پر هزینه برخی از مقامات کشورمان باز می‌گردد».
روزنامه حکومتی آرمان هم ضمن ابراز نگرانی از خالی شدن زیر پای نظام آخوندی در عراق، نوشت: «تبلیغات رسانه‌های عربی منطقه با نارضایتی از روابط به نسبت گرم بغداد و تهران، می‌کوشند تا دولت عراق را به‌عنوان آلت دست جمهوری اسلامی معرفی کنند و از قضا برخی محافل قدرتمند داخلی در ایران نیز برای به رخ کشاندن اقتدار حکومت، به‌طور رسمی و علنی به این داستان دامن می‌زنند! این نوع تبلیغات دو سویه، سبب احساس خجالت، سرشکستگی و تحقیرشدگی در بین برخی عراقی‌ها شده است و آنها هر از گاهی نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند». این روزنامه در ادامه ابراز نگرانی کرد که “نوع شعارهای تظاهرکنندگان عراقی در کنار پوشش رسانه‌ای وسیع آنها از طرف شبکه‌های عربی مخالف دولت ایران، ممکن است به معنای شروع حرکتی پیچیده در عراق برای محدود کردن رابطه با ایران باشد».

سایت حکومتی دیپلماسی ایرانی متعلق به صادق خرازی سفیر پیشین رژیم در فرانسه هم با ابراز نگرانی از قیام مردم عراق و پیامدهایش علیه مزدوران رژیم در این کشور نوشت: «اگر دولت (عراق) نتواند بر اوضاع مسلط شود و اجازه دهد خشونت هایی که شب گذشته تشدید شده بود، همچنان شدت و ادامه یابد، آنگاه مشخص نیست سرانجام این تظاهرات به کجا خواهد انجامید».

روزنامه حکومتی جهان صنعت در مطلبی باعنوان «دینامیک ناآرامی های عراق» دعاوی کیهان خامنه ای و تلویزیون رژیم که علت اعتراضات مردمی را به خارجیها نسبت میدهند، بی پایه و موجب افزایش انزجار و نفرت مردمی از رژیم دانسته ومی نویسد:«بدون تردید توسل به تئوری‌های نخ‌نما و پوسیده دایی‌جان‌ناپلئونی و فرافکنی مشکلات در ریشه‌یابی و علت‌شناسی ناآرامی‌های اخیر عراق چیزی جز نفرت روانی نسبت به رقبا و ... توجیه ضعف‌های داخلی و کاستن از انتقادات نیست». این روزنامه افزوده است:«آن‌گونه که از قرائن و شواهد پیداست، دخالت و دسیسه(دیگران) در نا‌آرامی‌های عراق نقشی ندارند».
درحالیکه رسانه های خبری از وحشیگری بسیجیان رژیم آخوندی در سرکوب قیام مردم عراق گزارش می دهند، نصر حریری از رهبران اپوزیسیون سوریه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت، نیروهای سرکوبگر رژیم اسد در سوریه یا مزدوران اعزامی رژیم آخوندی و یا وابستگان به این رژیم هستند.
فاکس نیوز گزارش داد:‌ نصر حریری، رئیس کمیسیون مذاکرات سوریه، بدنبال اجلاس مجمع عمومی ملل متحد که هفته پیش برگزار شد به فاکس نیوز گفت، دخالتهای رژیم ایران هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. آنها هستند که کشور سوریه، ارتش سوریه و امنیت سوریه را کنترل می‌کنند.

فاکس نیوز افزود: این رهبر اپوزیسیون سوریه هشدار میدهد که فعالیت رژیم ایران در سوریه به حد خطرناک و بیسابقه‌ای رسیده است و پس از ۸ سال جنگ و خونریزی در این کشور، حضور ماموران رژیم ایران در سوریه در بالاترین سطح خود قرار دارد.
وی تاکید کرد که نیروهای سرکوبگر رژیم اسد تحت امر سرکردگان اعزامی رژیم آخوندی هستند. بیش از ۶۰ نیروی شبه نظامی مختلف در سوریه وجود دارد که یا ماموران رژیم ایران و یا وابسته به رژیم ایران هستند.
نصر حریری ادامه داد که مأموریت عوامل (رژیم ایران) در سوریه اجرای استراتژی نظامی خود شان در داخل سوریه و نفوذ در جامعه سوری است.