تظاهرات و خروش مرگ بر دیکتاتور مردم لردگان علیه رژیم آخوندی

 

مردم خشمگین منطقه چنار محمودی لردگان روز شنبه علیه رژیم ضد مردمی آخوندی تظاهرات کردند و علیه حکومت آخوندی شعار سردادند.

مردم خشمگین این منطقه که بیش از سیصد نفر از اهالی شامل کودکان بر اثر عملکرد ارگانهای حکومتی به بیماری علاج ناپذیری دچار شده اند به ساختمان یک مرکز رژیم و دفتر نماینده ولی فقیه جنایتکار خامنه ای در این شهر حمله کرده و آن را به آتش کشیدند.

به آتش کشیدن فرمانداری رژیم دفتر نماینده خامنه ای و مراکز رژیم
مأموران سرکوبگر انتظامی در وحشت از گسترش و ادامه این اعتراض به طرز وحشیانه یی به تظاهرکنندگان حمله کرده و بسمت مردم تیراندازی کرده و شماری از آنها را مجروح کردند. اما مردم و جوانان دلیر با سنگ به مقابله با مزدوران رژیم پرداختند.

تیراندازی مزدوران سرکوبگر خامنه ای به سمت مردم
روز جمعه نیز مردم منطقه چنار محمودی که به دلیل تزریق با سرنگ الوده، مبتلا به ایدز شده‌اند، در نمایش جمعه شهرستان لردگان دست به اعتراض زدند و شعار مرگ بر نمکی (وزیر بهداشت رژیم) سر دادند.
همچنین روز پنجشنبه مردم خشمگین لردگان، راه دسترسی به چنار محمودی را بستند. آنان گفتند: «ما لُردگان هستیم، مبادا خیال کنند، مردگان هستیم!».

درود خانم مریم رجوی به مردم به پا خاسته لردگان
خانم مریم رجوی به مردم و جوانان بپاخاسته لردگان درود فرستاد و گفت: آنها با شعارهای مرگ بر دیکتاتور و با تهاجم به دفتر نماینده خامنه ای، نظام ولایت فقیه را که مسبب اصلی این مصائب وجنایات ضد مردمی نشانه گرفتند. این رژیم فاسد و تبهکار با چپاول و هدر دادن ثروتهای کشور در پروژه های اتمی و موشکی و تروریسم و جنگ افروزی خارجی، همه عرصه های زندگی مردم ایران از جمله بهداشت را به تباهی کشانده است. خانم رجوی عموم جوانان بویژه در استان چهار محال و بختیاری و مناطق اطراف را به حمایت از تظاهر کنندگان و قربانیان سیاستهای ضد انسانی رژیم آخوندی فرا خواند.

جوانان دلیر در اصفهان، کازرون، مسجدسلیمان و ارومیه به حمایت از مردم و جوانان لردگان برخاستند.

بعدازظهر روز شنبه، براساس فراخوان قبلی، مردم اصفهان در سی و سه پل در حمایت از مردم و جوانان لردگان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

جمعی از جوانان کازرون، برای پیوستن به جوانان لردگان و کمک به آنها از کازرون به سمت لردگان حرکت کردند. یکی از این جوانان گفت: «... ما از کازون داریم به سمت لردگان میریم. به اتفاق ۵ نفر از دوستان. از بقیه هموطنان که در اون نواحی هستند می خوایم هرچه سریعتر خودشون رو به اون شهر برسونن و مردم لردگان رو تنها نگذارن. ما الان باید توی این موقعیت با هم متحد بشیم و پشت هم باشیم. درود بر غیرت لر و هرچی بچه های یاسوج و لردگانه».

همچنین جمعی از هموطنان مسجدسلیمانی حمایت خود را از مردم چنارمحمودی اعلام کردند، آنها با پلاکاردی حمایت خود را از جوانان و مردم لردگان اعلام کردند.
گزارشگر سیمای آزادی از لردگان گزارش داد:‌ ماموران وحشی و سرکوبگر رژیم به تجمع مردم بطرز وحشیانه ای حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

جوانان لردگان با پرتاب سنگ و استفاده از کپسولهای آتش نشانی به مقابله با نیروهای سرکوبگر پرداختند. جوانان بختیاری در درگیری با نیروهای سرکوبگر انتظامی می گفتند:«ماشینهای یگان ویژه همه اش پنجر شد، ارتش پهلوی حریف مردم لر نبود چه رسد به نیروی انتظامی».
در این درگیری، شماری از مردم مجروح و روانه بیمارستان شدند. یکی از هموطنان گفت بیمارستان شهر مملو از مردم مجروح است.

تظاهرات معلمان و فرهنگیان بازنشسته در تهران شعار مجلس دولت بس است فریب ملت
صبح روز شنبه معلمان و بازنشستگان فرهنگی بار دیگر مقابل وزارت آموزش و پرورش رژیم در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع‌کنندگان تراکتهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده است: جای معلم زندان نیست، نه تبعید نه زندان دیگر اثر ندارد،
معلمان آزاده علیه دولت ضدمردمی و وزیر آموزش و پرورش رژیم شعار دادند و سیاست های آن را مورد اعتراض قرار دادند.