اعتراف آخوند روحانی به دخالت و اعزام نیرو به عراق برای سرکوب مردم



آخوند روحانی با اعتراف به مداخلات جویی و اعزام نیروهای رژیم به عراق در پوشش دجالگرانه اربعین، گفت: همه نهادها و نیروها نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و بسیج در آن شرکت دارند.

آخوند روحانی گفت:‌ بحمدالله همه دستگاهها و ارگانها همه هم مشارکت می‌کنند همه هم کمک می‌کنند از شهرداریها گرفته از وزرات بهداشت گرفته راه گرفته کشور گرفته نیروهای مسلح گرفته نیروی انتظامی گرفته بسیج گرفته وزارت‌خارجه هلال احمر وزرات ارتباطات همه نهادها همه ارگانها همه نهادهای عمومی غیردولتی اصلاً کسی نیست که این افتخار نصیب اش نشود.
آخوند روحانی به رغم تهدید حذف کاندیداهای باندش توسط باند غالب، به کرنش در قبال خامنه ای پرداخت.
رئیس جمهور ارتجاع در واکنش به تحولات سوریه خواستارحضور ارتش جنایتکار اسد در مناطق شمالی این کشور شد و گفت: «راه‌حل امنیت در مرزهای شمالی سوریه و جنوب ترکیه با حضور ارتش سوریه امکان‌پذیر است، اما توافقاتی که پشت‌پرده انجام گرفته به نفع منطقه نخواهد بود ما از دولت ترکیه می‌خواهیم که در این‌گونه امور دقت بیشتری به خرج بدهد».
رئیس جمهور ارتجاع بر موضع حکومت آخوندی برای کشتار در ادلب تاکید کرد و گفت: مشکل اول ما ادلب است اونجا هست که همه تروریستها جمع شدند.
آخوند روحانی گفت:‌ به‌نظر من مشکل اصلی الآن شمال سوریه نیست شرق فرات نیست مشکل اول ما ادلب است اونجا هست که همه تروریستها جمع شدند امیدواریم در این زمینه کشورهای منطقه کمک کنند خود دولت ترکیه هم دقت بیشتری بکند که ما با یک مشکلات جدیدی خدای ناکرده مواجه نشویم.