رئیس پلیس آلبانی شبکه تروریستی آخوندها علیه مجاهدین را افشا میکند


ضرورت نامگذاری تروریستی اطلاعات و سپاه پاسداران و محاکمه و اخراج مزدوران آنها از کشورهای اروپایی

چهارشنبه اول آبان ۱۳۹۸ (۲۳ اکتبر ۲۰۱۹) مدیر کل پلیس آلبانی از کشف یک شبکه ترویستی رژیم آخوندی در آلبانی خبر داد که هدف آن انجام حملات بر روی جنبش اپوزیسیون ایران (مجاهدین خلق) بود. این شبکه تروریستی اخیراً توسط نهادهای امنیتی آلبانی کشف شده است.
این شبکه علاوه بر سایر اقدامات جاسوسی و تروریستی، در مارس ۲۰۱۸ دست اندرکار طرح حمله تروریستی به گردهمایی مجاهدین در جشن نوروز ۱۳۹۷ بوده است. حمله ای که در آخرین مراحل عملیاتی کشف و خنثی شد و مدیر کل پلیس در کنفرانس امروز جزییات جدیدی از آن ارائه کرد.
در گردهمایی نوروزی علاوه بر خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران، شهردار رودی جولیانی و شخصیتهای اروپایی و آمریکایی و همچنین مسئولین سازمان مجاهدین خلق ایران شرکت داشتند.
مدیرکل پلیس اعلام کرد این حمله از داخل ایران توسط یکی از سرکردگان نیروی قدس با نام مستعار پیمان هدایت میشد. وی افزود بریده مزدوری بنام علیرضا نقاش زاده متولد ۱۹۷۴ با یک پاسپورت اطریشی بنام اروین آرام که خود را از «اعضای سابق مجاهدین» معرفی میکرد در این عملیات تروریستی دست داشته است.
همین سرکرده نیروی قدس شمار دیگر از بریده مزدوران را در کشورهای اروپایی برای عملیات جاسوسی و تروریستی علیه مقاومت ایران تأمین و مدیریت میکند.
علیرضا نقاش زاده که توسط نیروی قدس اجیر شده بود، به بهانه دیدار مادرش طاهره زارنجی و بردن وی از آلبانی، به این کشور سفر میکرد و به جمع آوری اطلاعات لازم برای این عملیات جنایتکارانه تروریستی می پرداخت.
اسدالله اسدی دیپلمات تروریست بمب گذار که در جریان حمله تروریستی به گردهمایی ایرانیان در پاریس در ژوئن ۲۰۱۸ دستگیر شد، دبیرسوم سفارت رژیم در اطریش بود. وی ۱۶ماه است که در زندان بسر می برد.
به گفته مدیر پلیس آلبانی، نیروی تروریستی قدس علاوه بر عوامل ایرانی خود، باندهای جنایات سازمان یافته در ترکیه را برای اقدامات تروریستی علیه مجاهدین به‌خدمت می‌گیرد. در همین رابطه عبدالخالق ملک زاده (با نام مستعار فرهاد) یک مأمور عملیاتی نیروی قدس به طور مداوم با عبدالسلام تورگوت یک جنایتکار حرفه ای شناخته شده در ترکیه در تماس بود.
عبدالخالق ملک زاده اهل سراوان، مدیرعامل اخراجی شرکت تعاونی قیر سبز در چابهار از مأموران وزارت اطلاعات مأمور به خدمت در مالزی و سپس مسقط و بعد از آن ترکیه در پوشش شرکت پتروپارس است.
شایان یادآوری است که در ماه مارس ۲۰۱۸ دو تروریست رژیم آخوندی برای بمب‌گذاری و ایجاد انفجار در مراسم نوروزی مجاهدین در پوش خبرنگار از ترکیه به آلبانی رفتند اما در حال عکس برداشتن از محل دستگیر شدند.
به موازات اعزام ماموران رژیم ایران و بریده مزدورانی مانند علیرضا نقاش زاده، چند تن از افراد باند عبدالسلام تورگوت نیز برای اجرای عملیات تروریستی به آلبانی اعزام شدند.
به گفته مدیر پلیس آلبانی، عبدالسلام تورگوت در سال ۲۰۱۱ در آلبانی به اتهام قاچاق یک تن هروئین به زندان افتاده بود، اما توانست با یک پاسپورت قلابی فرار کند. وی بخاطر قاچاق مواد مخدر در آذربایجان و ترکیه نیز به زندان افتاده است.
از سوی دیگر رژیم آخوندی ناتوان از مقابله با خیزشهای مردمی و فعالیتهای فزاینده جوانان و کانونهای شورشی،با گسیل مزدورانش به سفارتهای آلبانی در کشورهای مختلف، بیهوده و احمقانه بر طبل شیطان‌سازی می‌کوبد. اینجا دیگر آه و اشک و ناله و بر سر و رو کوبیدن بخاطر عملیات مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران، جایگزین قدرت نمایی پوشالی سپاه و اطلاعات آخوندها میشود.
در هر حال و با هر ترفندی، هدف اصلی اطلاعات و سپاه تروریستی از شیطان سازی و جاسوسی و تروریسم همچنانکه سرویسهای امنیتی از جمله در آلمان و هلند بارها اعلام کرده اند، سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران است.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورا از عموم هموطنان در کشورهای اروپایی میخواهد هرگونه اطلاعات در باره مزدوران رژیم را به اطلاع پلیس برسانند.
در بیانیه ۲۹ آوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا تصریح شده است که «کادر اطلاعاتی» رژیم باید از اروپا اخراج گردد و تضمین شود که «ویزا برای ایرانیان مرتبط با دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی صادر نمیشود.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم بار دیگر تأکید میکند:
-مأموران و مزدوران اطلاعات و سپاه و نیروی تروریستی قدس باید محاکمه و مجازات و از خاک اروپا اخراج شوند.
-وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران باید در لیست تروریستی اتحادیه اروپا قرار گیرند.
- سفارتها و نمایندگیهای این رژیم که مراکز ترور و جاسوسی هستند باید تعطیل شوند.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
اول آبان ۱۳۹۸ (۲۳ اکتبر ۲۰۱۹)