اعتراف آخوند روحانی به افلاس مالی و خالی شدن خزانه و سخت‌ترین روزهای رژیم آخوندی

 

آخوند روحانی در سخنرانی روز سه‌شنبه در کرمان به افلاس مالی و خالی شدن خزانه حکومت آخوندی و سخت ترین روزهای نظام اعتراف کرد

وی گفت: حالا کی بوده که ما برای فروش نفت و حرکت یک کشتی نفتکش از بندرها این همه مشکل پیدا کنیم.شما می دانید که ما در یک شرایط عادی و ساده‌ای در کشور نیستیم شرایط ما یک شرایط سخت و پیچیده ای هست اگر ما از آن آغاز انقلاب اسلامی در نظر بگیریم تا آخر سال ۵۷ است و همینجور بیاییم جلو تا امروز که سال ۹۸ ما هستیم در این ۴۱ سال سخت ترین سال ها این روزهای اخیر و این ماه های اخیر بوده سخت ترین روزها من برایتان مثال خیلی روشن میزنم شما بگید از اول انقلاب تا حالا کی بوده که ما برای فروش نفت و حرکت یک کشتی نفتکش از بندرهای ایران به دنیا این همه مشکل پیدا کنیم کی بوده؟ در طول تاریخ ۴۱ سال بگویند آنهایی که همه این ایام را مرور کرده اند، یکبار در جنگ تحمیلی در جنگ تحمیلی بعثی ها علیه ایران یک بار در سال ۶۴ دو هفته نفت ما قطع شد فقط دو هفته آن هم به خاطر این بود که خارک بمباران شدید شد و برای اولین بار در تاریخ انقلاب ما دو هفته نفت قطع شد و دیگر هم تکرار نشد خوب حالا یک کسی که خیلی آشنا نیست به مسائل بودجه و اقتصاد کشور ممکن است بگوید خود آقا نفت را نگذارد بفروشیم خوب نفروشیم نفت را بگذارید باشد بعدا بفروشیم اشکال ندارد همه این منابع و معادنی هم که ما استفاده می‌کنیم می شود درب آنرا قفل کنیم بعدا استفاده کنیم ۴۵۰ هزار میلیارد تومان ما پول نیاز داریم توی خزانه ما برای مصارفی که دولت دارد این که می گویند دولت این کار را باید بکند آن کار را چرا نکرد این کار چرا با تاخیر انجام داد؟ بی مایه فطیر است بدون پول که نمی‌شود کاری کرد منبع می خواهد به هر حال پول می خواهد.

آخوند روحانی ضمن مطرح کردن چشم‌انداز مالیاتهای کلان برای چپاول مردم و تأمین هزینه های نظام جنگ افروز آخوندها اذعان کرد که به رغم جنگ گرگهای در رابطه با مالیتها و سرقت دار و ندار مردم ومحروم ایران با خامنه ای دست به یکی کرده اند.
وی گفت: «مالیات واجب است یک وقتی در یک بحثی خدمت مقام معظم رهبری بودیم ایشان به من فرمود همه باید به مردم تاکید کنند که دادن مالیات واجب شرعی است واجب است امسال سال دیگه بالاترین مالیاتی که پیش بینی میکنیم ما میتوانیم سال آینده بگیریم صد و پنجاه هزار میلیارد تومان هست بقیه چی؟ ۳۰۰ هزار میلیارد تومان دیگه از کجا باید بیاوریم؟
قدرت خرید مردم خوب پایین آمده در ۹۷ پایین آمده در ۹۸ پایین آمده به خاطر همین فشار به خاطر همین مشکلات من دارم به شما خیلی رک و پوست کنده می‌گویم می گویم ششصد هزار میلیارد تومان پول نفتی که می بایستی توی دست ما باشد یک چیز کمی الان تو دست ما هست».