کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا


کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در کلوب ملی مطبوعات در واشنگتن ۸مهر ۹۸(۳۰سپتامبر۲۰۱۹)

دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در کلوب ملی مطبوعات واشینگتن جزییات حملات رژیم آخوندی به تاسیسات نفتی عربستان را فاش ساخت.

سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت در آمریکا گفت: بر اساس اطلاعات سازمان مجاهدین خلق ایران از درون رژیم تصمیم این حمله در جلسه شورای عالی امنیت رژیم آخوندی با حضور روحانی و ظریف گرفته شده است، شماری از فرماندهان ارشد سپاه نیز در این جلسه شرکت داشتند. خامنه ای پاسدار سرلشگر غلامعلی رشید و پاسدار امیر علی حاجی زاده را مامور اجرای این طرح کرد. ستاد فرماندهی تاکتیکی عملیات به فرماندهی پاسدار سرتیپ محمد فلاحی از یکهفته قبل در پایگاه امیدیه در خوزستان مستقر شد. عده ای از افسران پاسداران، متخصص موشکی و پهبادی از پایگاه ماهشهر نیز به امیدیه منتقل شدند. موشکهای کروزی که آخوندها با الگوی موشکهای کره ای ساخته اند در این حمله به کار گرفته شده است. این موشکها در مجتمع صنایع نظامی رژیم در پارچین تهران ساخته میشود.


علیرضا جعفر زاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا گفت:‌ طرح کلی عملیات علیه پالایشگاههای عربستان در روز چهارشنبه ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۹، در جلسه شورایعالی امنیت ملی رژیم به ریاست حسن روحانی تصمیم گیری شد. جواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی عضو ثابت شورایعالی امنیت ملی رژیم است و در جلسات آن شرکت میکند. بنا بر اطلاعات مشخص برخی از فرماندهان سپاه پاسداران که در این جلسه مشخص شرکت داشتند عبارت بودند از: پاسدار سرلشگر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی ضد خاتم الانبیاء (بالاترین قرارگاه عملیاتی نظامی رژیم آخوندی، مسئول طراحی و هماهنگی عملیاتی نیروهای مسلح رژیم شامل سپاه و ارتش) پاسدار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، پاسدار- سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، پاسدار سرتیپ امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران. رشید و حاجی زاده در این نشست شرکت داشتند.
وی اضافه کرد: بعد از موافقت اولیه خامنه ای با این عملیات، طراحی جزیی آن شروع شد و نهایتا بار دیگر طرح بمنظور تایید نهایی برای خامنه ای ارسال شد. خامنه ای اجرای آنرا به پاسدار سرلشکر رشید و پاسدار سرتیپ حاجی زاده ابلاغ کرد. پاسدار سرتیپ فلاحی معاونت عملیات نیروی هوا فضای سپاه طرح را عملیاتی نمود. این معاونت در ستاد فرماندهی هوا-فضای سپاه واقع در پادگان دستواره (در منطقه چیتگر- شمالغرب تهران) قرار دارد. طرح عملیاتی و اجرایی نهایی، در ستاد مرکزی ضدخاتم الانبیا، توسط پاسدار سرلشکر غلامعلی رشید چک و مورد تایید قرارگرفت.

مقاومت ایران یک کنفرانس مطبوعاتی در واشینگتن در مورد قیام ایران برگزار کرد
در این کنفرانس مطبوعاتی خانم سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت در آمریکا گفت:‌ مردم ایران به طور سراسری بپا خاستند.
قیام ایران در ۱۷۶شهر برگزار شد. بیش از ۴۰۰ نفر شهید شدندو ۱۰هزار نفر دستگیر شدند. مردم ایران خواستار سرنگونی رژیم هستند. از فردای قیام مردم ایران خامنه ای قیام کنندگان را اشرار نامید و دستور کشتار معترضان را صادر کرد.
علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا نیز گفت:‌ مقاومت ایران خواهان آن است که جامعه جهانی سرکوب شدید قیام کنندگان در ایران را محکوم کند و ملل متحد یک هیأت تحقیق برای بررسی وضعیت شهدا و دستگیرشدگان به ایران اعزام کند.