قیام ایران - شماره ۶۳- اسامی ۱۳ تن دیگر از شهیدان قیام سراسری مردم ایران

 
آماده باش رژیم آخوندی در هراس از بزرگداشت چهلم شهیدان

جنایت علیه بشریت که با کشتار آبان شروع شد با دستگیریهای خودسرانه، شکنجه زندانیان و با بی اطلاع گذاشتن خانواده ها از سرنوشت فرزندانشان ادامه دارد. بی عملی چراغ سبزی برای ادامه و تشدید جنایت محسوب میشود

سازمان مجاهدین خلق ایران اسامی ۱۳ تن دیگر از شهیدان قیام سراسری مردم ایران را منتشر کرد. به این ترتیب تا کنون اسامی ۶۰۱ تن از شهیدان سرفراز قیام ابان ماه منتشر شده است.

برغم گذشت بیش از یکماه از قیام، رژیم آخوندی همچنان به تلاشهای خود برای پنهان کردن شمار واقعی شهیدان، مجروحان و دستگیر شدگان ادامه میدهد. امری که بیانگر وحشت شدید رژیم از عواقب بین المللی و داخلی ارتکاب جنایت بزرگ علیه بشریت است.

از سوی دیگر در آستانه چلهم شهیدان، رژیم هراسان از شکل گیری مجدد قیام، نیروی های سرکوبگر خود را در تهران و شهرستانها به حالت آماده باش در آورده است. گشت های ضد ثارالله با لباس شخصی در خیابان های تهران حضور دارند. سپاه پاسداران کلیه مرخصی های افراد خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده است.

همزمان دسترسی به اینترنت در برخی شهرها مانند تهران و کرج قطع شده یا سرعت دسترسی به آن بشدت کاهش داده است.

جنایت علیه بشریت که با کشتار تظاهر کنندگان بی سلاح و بی دفاع در آبان ماه شروع شده با، دستگیریهای جمعی و خودسرانه، شکنجه و سربه نیست کردن زندانیان، شکنجه و آزار دهها هزار خانواده با بی اطلاع گذاشتن آنها از سرنوشت فرزندانشان و با قطع ارتباطات و اطلاع رسانی ادامه دارد. سکوت و بی عملی به مثابه چراغ سبزی به رژیم ایران برای ادامه و تشدید جنایت علیه بشریت محسوب میشود.

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، جامعه جهانی را به اقدام فوری برای توقف کشتار در ایران فراخواند و گفت: شورای امنیت باید این کشتار را که ۴۰ روز است در ایران ادامه دارد جنایت علیه بشریت اعلام کند تا مسئولان آن که کسی جز خامنه ای، روحانی و دیگر سرکردگان رژیم آخوندی نیست در برابر عدالت قرار گیرند. وی همچنین خواستار اعزام یک هیات از سوی ملل متحد برای تحقیق پیرامون این کشتار بزرگ و دیدار با زندانیان قیام شد.
اسامی ۱۳ شهید دیگر قیام:
1.    تهران - سمانه ذوالقدر
2.    تهران - محمد حیدریان
3.    تهران رباط کریم - حسین آقبلاقی
4.    آبادان - روانبخش امامی راد
5.    شیراز - نادر نصیرپور
6.    کرج - بهرام احسانی
7.    کرج - محمود سلطانی
8.    کرج - علی خدامرادی
9.    کرج - پارسا بدرلو
10.    کرج - حسام نام آور
11.    کرج - محمود صادقپور
12.    تبر - الهه رستگار
13.    اصفهان - علی مختاری

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴ دی ۱۳۹۸ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۹)