گزارش ای یو ریپورتر درباره فعالیت‌های کانونهای شورشی در شهرهای ایران

 

ای یو ریپورتر درباره فعالیت‌های کانون‌های شورشی گزارشی نوشته است.

ای یو ریپورتر می نویسد:‌ روز ۳۱ دسامبر، ۱۰ دیماه، کانونهای شورشی تصاویر و پیامهای مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت، و مسعود رجوی، رهبر مقاومت ایران، را در نقاط مختلف تهران، از جمله خیابانهای قدوسی، خواجه نصیر طوسی و سبلان و در شهر قدس نصب کردند. در بنرها از جمله نوشته شده بود: «سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است»، «خامنه‌ای و روحانی به‌خاطر جنایت علیه بشریت باید در برابر عدالت قرار بگیرند»، «انهدام کاخ ستم و بیداد ولایت فقیه نزدیک است» و «کانون شورشی راهگشا و راهنمای نسل شورش و عصیان».
در یک تحول دیگر صبح روز دهم دیماه، جوانان شورشی پایگاههای بسیج در تهران، کرج و ایرانشهر و حوزه علمیه در تهران را به آتش کشیدند. در ماهشهر نیز تصاویر خامنه‌ای به آتش کشیده شد.
روز ۳۰ دسامبر نهم دیماه نیز جوانان شورشی قرارگاه سازندگی (موسوم به) خاتم‌الانبیا پاسداران را در تهران مورد تهاجم قرار دادند. روز ۳۱ دسامبر دهم دیماه رژیم ایران ضمن تأیید این خبر به‌نقل از «یک منبع آگاه» تلاش کرد با کم اهمیت جلوه دادن آن از وحشت نیروها و عواملش بکاهد. سایت حکومتی عصر خبر نوشت: «حوالی بامداد دیروز فردی موتورسوار یک عدد نارنجک دست‌ساز را به سمت دیوار ساختمان پرتاب کرد.... با توجه به فیلمهای موجود هویت فرد پرتاب کننده در دست شناسایی است».