خطر قیام، باتلاق برجام و بن بست اف ای تی اف

 

رژیم آخوندی، پس از قیام سراسری با خطر بالا گرفتن امواج بعدی قیام مواجه است.

رژیم با دست و پازدن در باتلاق برجام هرچه بیشتر در مرداب فرو می رود؛ با ضرب الاجل اف ای تی اف در نیمه بهمن نیز مواجه است و خطر خفگی کامل بانکی و مالی را در پیش روی خود می بیند.

درچنین شرایطی، جلسه عصر چهارشنبه۱۱دی مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی برای بررسی الحاق به کنفوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (سی.اف.تی) بدون نتیجه پایان یافت و ادامه بحث به جلسه بعدی موکول شد.
در همین روز، آخوند صادق لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص نظام آخوندی، گفت: پالرمو و CFT به‌شدت برای امنیت نظام خطرناک هستند، به‌ویژه CFT که بسیار خطرناک‌تر است و بدتر از برجام است.
همزمان، پاسدار محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: نمونه (یک کار بدون تدبیر) برجام است که به دلیل ندیدن برخی زوایای مهم و راهبردی، امروز کار به این بزرگی در باتلاق گیر کرده و نه راه پس وجود دارد، نه راه پیش. اینکه عده‌ای بخواهند بررسی FATF در مجمع را سیاسی جلوه دهند و برخی هم در خارج مرز ببینند اختلافی در کشور ایجاد شده و پا را روی پدال گاز بگذارند... درست نیست‌.

آخوند نبویان، از مهره های باند غالب ارتجاع در مصاحبه با تلویزیون رژیم درباره پیامدهای تن دادن به کنوانسیونهای مربوط به اف.ای.تی.اف گفت: اف.ای.تی.اف دو تا مشکل دارد یکی به‌لحاظ اقتصادی کشور را قفل می‌کند همین روزنه در دور زدن تحریم‌ها داریم وقتی شما اطلاعات را بدهید حتماً اینها بسته خواهد شد الآن من سؤال می‌کنم یک سؤال جدی دارم تند تند اسم های جدیدی ترامپ در تحریم‌ها از ایرانیها رو می‌کند توی تحریمهای جدید اسم جدید را از کجا گیر آورده؟ اسم شرکت‌های جدیدی می‌آورد این از کجا گیر آورد اینها همانهایی بودند که تحریم‌ها را دور می‌زدند وقتی که اطلاعاتی داده می‌شود به‌راحتی تحریم می‌کند اصلاً یعنی اف‌.ای‌.تی‌.اف ابزاری است خفه بکند.
خدا پدر برجام را بیامرزد برجام که این بلا را سر ملت آورد ما تمام منافع خودمان را از دست دادیم هزار تا متخصص را اخراج کردند رئیس سایت نطنز را اخراج کردند یعنی حاصل برجام شد نابودی اقتصاد مملکت و افزایش تحریم‌ها حالا من سؤال می‌کنم در خود برجام چی آمده؟ این جالبی‌اش این است خدا پدر برجام را بیامرزد یعنی این، تو خود برجام آمده این تحریم‌ها اسم آن آمده تحریم‌ها را برداریم حتی این مقدار هم در اف.ای.تی.اف نیاوردند در اف.ای.تی.اف می‌گوید اگر هر چه گفتیم شما پذیرفتید ما گام های بعدی را در نظر می‌گیریم.

اونها با برجام هسته‌یی را از دست ما گرفتند با اف.ای.تی.اف قرار است امنیت و منطقه را بگیرند یک چیز دیگر می‌ماند نکس استپ می‌شود موشکی، این جمله من نیست صریحاً اتحادیه اروپا الآن اگر دقت کنید و ترامپ با هم می‌گویند اقدامات بی‌ثبات کننده منطقه و موشکی، اگر ما در موشکی تضعیف شدیم دیگر آمریکا لازم نیست بزند در سر ما همین عربستان پدر ما را در خواهد آورد برای خاطر جمعی اینها در قطعنامه ۲۲۳۱دوباره اسم حاج قاسم آمده الآن من میرم تو توی قطعنامه ۲۲۳۱ببینیم که الزام بین‌المللی هم داریم یا نداریم؟ اینجا قطعنامه ۲۲۳۱این قطعنامه ۲۲۳۱این را من ننوشته ام ها ببینید اسم حاج قاسم در آن آماده یا نه؟ سلیمانی قاسم پس هم الزام بین‌المللی دارید هم خود اس دی ان، حالا از ما چه خواستند ببینید:
یک - آمده است بایستی اموال مثل حاج قاسم را شما باید مصادره کنید توصیه شماره چهار اف.ای.تی.اف کشورها باید اقداماتی مانند آن‌چه در کنوانسیونهای وین پالرمو و تأمین مالی تروریسم مقرر شده است از جمله اقداماتی در زمینه قانون گذاری انجام دهند این دو خیلی بد است من خودم می‌خوانم ناراحت هستم از ما خواستند شما در مجلس تان مصوب کنید که حاج قاسم و مدافعان حرم مجرم هستند بردند مصوب کردند الآن اینها که دنبالش هستند خیلی دردناک است آخرین بند این است اگر گفتیم حاج قاسم را باید به ما تحویل بدهید بند استرداد مجرم خوب این استرداد مجرم تمام. او اگر مبارزه نکند حاج قاسم با تروریستها در عراق و سوریه باید بیایید تو ایران و این ناامنی داعش باید بیاید اینجا