تحریم‌های جدید خزانه داری آمریکا علیه رژیم آخوندی


تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی ۱۷ شرکت و ۸مقام ارشد رژیم آخوندی تحریم شدند.

پاسدار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت
پاسدار غلامرضا سلیمانی سرکرده کل بسیج
پاسدار علی عبداللهی هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح
پاسدار محمدرضا آشتیانی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
محسن قمی معاون ارتباطات بین المللی دفتر خامنه ای
پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران
آخوند علی اصغر حجازی از دفتر خامنه ای
پاسدار شمخانی دبیرشورای عالی امنیت رژیم
غلامرضا سلیمانی سرکرده بسیج ضدمردمی
به خاطر مشارکت در قتل عام ۱۵۰۰تن از قیام کنندگان آبان امسال تحریم شدند

مایک پمپئو:مقامهای رژیم ایران که در موشک پرانی اخیر دست داشتند تحریم شدند.

دولت آمریکا تحریمهای جدیدی را علیه ۱۷شرکت و ۸مقام ارشد رژیم آخوندی که در سرکوب و تروریسم و جنگ افروزی دست دارند اعمال کرد.
استیون منوچین وزیر خزانه داری و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس مشترک مطبوعاتی تحریمهای جدید را اعلام کردند.
استیون منوچین گفت:‌دونالد ترامپ یک فرمان اجرایی صادر می کند که شامال تحریم های اضافی بر هر کسی است که با رژیم ایران تجارت می کند.
منوچین افزود: ما هفده تحریم مشخص را علیه بزرگترین تولید کننده فولاد و آهن رژیم ایران اعمال می کنیم و سه کشتی را نیز که مشغول حمل و نقل این اقلام هستند تحریم کردیم. این تحریم ها رژیم ایران و سپاه پاسداران را از میلیون ها دلار درآمد محروم می کند.
ماعلیه ۸ مقام ارشد رژیم ایران که فعالیت های بی ثبات کننده و حملات موشکی بالستیک را انجام دادند تحریمهای جدید اعمال کردیم. تحریم های امروز بخشی است از تعهد ما برای متوقف کردن فعالیتهای تروریستی رژیم ایران در سراسر جهان است.
مایک پمپئو گفت:‌ همچنان که استیون منوچین گفت ۸ مقام ارشد رژیم ایران که مسئول اقدامات خشونت آمیز در خارج و در داخل کشور بودند تحریم شدند. این ها همچنین حلقه های داخلی امنیتی رژیم هستند از جمله دبیر شورای عالی امنیت رژیم ایران و همینطور فرمانده نیروی بسیج. این ها نیروی سرکوبگر رژیم ایران هستند که طی یکی دو ماه گذشته تقریبا ۱۵۰۰ ایرانی را کشتند.
این تحریم ها همچنین بقیه مقامات ارشد رژیم ایران ازجمله کسانی که نزدیک به خامنه ای هستند و نقشه های تروریستی وی را در سراسر جهان و خاورمیانه به پیش می برند.
کارزار ما شامل بخشهای دیپلماتیک و اقتصادی رژیم ایران است و جلوی دست یابی رژیم به میلیاردها دلار درآمدی که برای فعالیت های مخربش در منطقه و جهان نیاز دارد را می گیرد.. ما با تحریم هایمان ۸۰درصد از درآمد نفتی ایران را از آن گرفتیم.
 رژیم ایران همچنین به ۹۰درصد ذخایر ارزی خارجیش دسترسی ندارد.

اسامی شرکتهای تحریم شده عبارتند از:
آلومینیوم المهدی، شرکت آهن و استیل افرا، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت استیل،شرکت فولاد اصفهان، شرکت صنعتی معدنی گلگهر، شرکت دریایی هنگیاون چین، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت فولاد آلیاژی ایران، شرکت آلمینیوم ایران، شرکت فولاد و آهن غدیر، شرکت خلاق تدبیر پارس