اخراج دو دیپلمات تروریست رژیم آخوندی از آلبانی

 

تلویزیون تاپ چنل آلبانی: ۲۰ افسر ضدتروریسم آلبانی دو مأمور رژیم ایران را برای ترک خاک آلبانی به فرودگاه تیرانا منتقل کردند.

دولت آلبانی محمد علی ارض پیما نعمتی مشاور و احمد حسینی کاردار اطلاعات سفارت رژیم آخوندی را تحت مراقبتهای مخفی و شدید اخراج کرد.

تاپ چنل ـآلبانی-۱۹ژانویه۲۰۲۰ـ۲۹دی ۹۸ گزارش داد: افرادی را که رژیم ایران بعنوان دیپلومات وارد آلبانی کرده بود، دولت آلبانی آنها را به جرم جاسوسی اخراج کرد.
تاپ چنل مطلع شد که دو دیپلومات رژیم ایران، محمدعلی ارض پیما نعمتی و احمد حسینی، شنبه شب تحت مراقبتهای امنیتی مخفی و شدید افسرهای ضد تروریسم از البانی اخراج شدند.
بنا به گزارش خبرنگار تاپ چنل ۲۰ افسر ضد تروریسم دولت آلبانی این دو دیپلومات و خانواده هایشان را از آپارتمان محل اقامتشان تا فرودگاه بردند تا خاک آلبانی را ترک کنند.

یاد اوری می کنیم که چهارشنبه شب ۱۹ دسامبر۲۰۱۹ برابر با ۲۸آذر۹۷آلبانی سفیر رژیم ‌آخوندی و رئیس ایستگاه وزارت اطلاعاتی به عنوان«عنصر نامطلوب» و تهدید تروریستی و امنیتی را اخراج کرد.
سازمان مجاهدین خلق ایران قبلاً اعلام کرده بود:غلامحسین محمدنیا سفیر رژیم در آلبانی مشخصاً برای انجام مأموریت علیه مجاهدین به آلبانی آمده و باید همراه سایر دیپلمات تروریستها و جاسوسان از آلبانی اخراج شود.
دیپلمات تروریست اخراجی دیگر مصطفی رودکی است که برای توطئه علیه مجاهدین به مقام دبیراول سفارت رژیم گماشته شده بود و توسط مقاومت ایران افشا شد.
همزمان با اخراج سفیر رژیم آخوندی از البانی، مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که: این دو عامل رژیم ایران حملات تروریستی در آلبانی را برنامه ریزی میکردند و کشورهای اروپائی تنها امسال، سه توطئه رژیم ایران را خنثی کردند.
تاپ چنل کانال تلویزیون آلبانی روز چهارشنبه شب ۱۹ دسامبر ۲۸ آذر ماه در این باره گفت اخراج دو دیپلمات تروریست اطلاعاتی رژیم در آلبانی بخاطر درگیر بودن آنها در فعالیتهای تروریستی که امنیت این کشور را به خطر می اندازد اعلام شد.