ابعاد گسترده فضیحت نمایش انتخابات رژیم آخوندی


نمایش انتخابات آخوندی هر چه به روز جمعه نزدیکتر می‌شویم مفتضح‌تر می‌شود.

عزای شعبده انتخابات خامنه‌ای چنان عزایی است که مرده‌شوران ولایت هم گریه‌شان گرفته است.

روزنامه حکومتی آرمان: «سرگردانی گروهها، در میان فضای سرد» می‌نویسد: «آشفته‌بازار لیست‌های انتخاباتی»، «کسی به مهمرین مسأله یعنی مشارکت یا عدم مشارکت مردم به طور جدی توجه نکرده است».

رئیس کل دادگستری رژیم در استان مرکزی: «در حال حاضر از برخی تحرکات انتخاباتی در استان، بوی فتنه استشمام می شود. برخی قصد دارند چند شب باقی مانده تا انتخابات را مبدل به فضای پر از فتنه کنند». «برخی موارد شعارهایی مطرح شده که به نوعی نشانه بروز یک فتنه است» «اطلاعاتی به دست ما رسیده که برخی بنرها نیز در همین راستا تولید شده که هنوز رونمایی نشده و در شبهای آینده رونمایی خواهد شد».

قاسم میرزایی نیکو از رد صلاحیت شدگان: امروز نهاد ناظر هم نقش نظارتی دارد، و هم مجری انتخابات است ریش و قیچی انتخابات در دست شورای نگهبان است و قوه مجریه صرفاً تدارکاتچی شده است. یعنی همه‌چیز به شورای نگهبان برمی‌گردد.

صلواتی از ردصلاحیت‌شدگان: «ریش و قیچی دست نظارت استصوابی است، مردم چه اراده‌ای از خود دارند؟ مثل گوسفندهای در کشتارگاه در صف بایستند، تا نوبت کشتن به آن‌ها برسد!».
«در این دوران همه چیز یک دست می‌شود... با این همه کشتار و زندانی، دیگر توان گفتگوی مدنی نیست، اگر با خشونت نتیجه گرفته می‌شد، شاه هم راهش را می‌دانست، وقتی دید خشونت فایده ندارد، راهش را گرفت و رفت».

خبرگزاری سپاه پاسداران: «نفرات اول هر شهرستان انتخاب و به آنها ابلاغ شد و قرار شد افرادی که در رده های دوم قرار دارند به نفع و حمایت از نفر اول کنار بروند».

محمدرضا باهنر در اذعان به تقلبات و کسادی و فضیحتهای نمایش انتخابات رژیم گفت: من تا آنجا که اطلاع دارم تا امروز نظرسنجی ها ی حضور مردم در انتخابات نسبت به همین روز در دوره قبل ۵-۶ درصد کمتر است.
در ساعات پایانی مهلت رای بعضی ها دست به خرید و فروش رای میزنند یعنی مزایده میگذارند یکی میگه آقا من ۵ هزار تومان میدهم اون میگه ۵۵۰۰ تومان میدهم اون میگه ۶ هزار تومان میدهم.
مجری تلویزیون رژیم: یعنی رای میخرند؟
باهنر: میخرند خیلی حالا من نمیخواهم خدایی نکرده تسری بدهم.
در فضای مجازی بعضی ها میروند حرفهای بی ربط میزنند چیزهای دیگه اینها فقط برای ملت ایران نیست گوش های نامحرم خارجی چشم های نامحرم خارجی اینها را می بیند.
منظور باهنر از «چیزهای دیگر» در فضای مجازی، موارد مضحکی است برای جمع‌آوری آرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است:
سه کلیپ رقص، خوانندگی کاندیدای رژیم و تیراندازی هوایی در حمایت از یک کاندیدا پخش شود.

رمضان‌زاده از باند مغلوب: «مسیر اصلاح‌طلبی در چارچوب شرکت در نهادهای قانونی به بن رسیده» و «مردم ازتغییرات قانونی مسالمت‌آمیز تا حدودی تاامید شده‌اند».

محمدرضا باهنر: «اصولگرایان در صورت حضور با دولیست، قطعا بازنده خواهند بود».
روزنامه حکومتی رسالت: «جریان اصولگرا در اوج تشتت‌اند و کم‌ترین اشتراک را دارند».

خبرگزاری حکومتی ۲۹ بهمن ۹۸: «لیست واحد اصولگرایان منتفی شد، جلسه اصولگرایان برای وحدت شکست خورد».