گسترش شیوع کرونا در ایران و پنهانکاری مجرمانه رژیم آخوندی

 

گسترش بیماری کرونا و خبرهای مربوط به بالا رفتن سریع شمار فوت شدگان خشم مردم از پنهانکاریهای مجرمانه رژیم را برانگیخته.

حکومت آخوندی به جای اقدام موثری در مقابله با این اپیدمی، در هراس از این وضعیت و در تلاش برای مقابله با مردم است و به استمرار پنهانکاری و عدم شفافیت ادامه می دهد.

گزارشهای رسیده از داخل کشور حاکی از نگرانی و التهاب مردم از گسترش کرونا است. خیابانهای قم خلوت است. ماسک در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد و در ورودی داروخانه‌ها نوشته شده که برای ماسک مراجعه نکنید. حکومت آخوندی که با نارضایتی فزاینده مردم روبه‌روست از جمله از اراک ۲۰ ماشین ضد شورش و ۱۰ موتور به قم منتقل شدند.
شهروندان قمی می‌گویند بسیاری از آخوندهای حکومتی قم را ترک کرده و به شهرهای امن‌تر رفته‌اند و دفاتر آنها تعطیل است.

در رشت یک پزشک متخصص قلب و ریه بدلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری است.
در بیمارستان ولی عصر اراک هم‌اکنون ۱۸ بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند و یک پزشک روز جمعه در این بیمارستان فوت کرده است. ماسک در این شهر کمیاب است و تنها در بازار سیاه به قیمت ۱۵ هزار تومان قابل تهیه است.
در ارومیه، پزشکان گفتند که تاکنون سه نفر به خاطر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند ولی رژیم از اعلام آمار خودداری می‌کند. پزشکان خواهان این هستند که مدارس به مدت یک هفته در این شهر تعطیل اعلام شود.
در کرمانشاه و شهرهای اطراف آن ماسک و ژل ضد عفوتی تمام شده و قیمت هر ماسک به ۵۰هزار تومان رسیده است.  
در یاسوج یک بیمار مشکوک کرونا در بیمارستان موسوم به رجایی این شهر وفت کرده است.

عباس عبدی از باند مغلوب رژیم درباره پیامدهای پنهانکاری و رهنمودهای غیرعملی برای مردم نوشت: خانواده‌های با اقتصاد پایین قادر به انجام کامل توصیه‌های ایمنی نیستند. یا رژیم‌های خاص غذایی داشته باشند، در حالی که به نان شب محتاج‌اند. بنابراین وارد کردن استرس به این خانواده‌ها از عوارض ویروس کرونا خطرناک‌تر است. ویروس‌های فقر و بی‌عدالتی و ناامیدی و...‌‌ بسیار کشنده‌تر و مسری‌تر است و هر روز قربانیان زیادی را می‌گیرد که به مراتب از این ویروس بیشتر است.
جامعه‌ای که هر روز و هر هفته با یک ادعای تازه مواجه شده که خلاف آن ثابت می‌شود و حقیقت به مردم گفته نمی‌شود، اعتمادش را از دست می‌دهد.