تشنج و جنگ گرگها درمجلس رژیم برسر شیوع ویروس کرونا

 

جلسه روز دوشنبه مجلس ارتجاع که با حضور نوبخت، معاون آخوند روحانی و رئیس سازمان برنامه و بودجه رژیم تشکیل شده، برسر بیماری کرونا متشنج شد.

نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه رژیم، مجلس ارتجاع ۵ اسفند ۹۸
ما الان در وضعیتی هستیم که شما میدانید که ما در چه شرایطی قرار داریم شما میدانید اون کشتی را که در جبل الطارق توقیفش کرده بودند کدامیک از عزیزان ما در حال دور زدن تحریم برای این کار بود. شما میدانید که در چه شرایطی هستیم که انتقام خودشان را از همه اون عزیزان از ماها گرفته اند.

فلاحت‌پیشه، مجلس ارتجاع ۵ اسفند ۹۸
۵ تا ۶ برابر میانگین عملکرد عمرانی کشور شما اوراق دادید آینده کشور را فروختید. موضوع بعد ۱۱ میلیارد دلار آمدید قرضه خارجی اینجا آوردید مقروض کردید کشور را.
موضوع بعد فروش املاک. با افتخار میگویید درآمدزایی موضوع بعد یک بدعت خطرناک آوردید اجازه دادید هشت هزار میلیارد تومان نفت را نفت خام را بفروشیم به کسانی که طلبکار دولت هستند ببینید چه رانت هایی تو کشور دارد شکل میگیرد.

فولاد گر، مجلس ارتجاع ۵ اسفند ۹۸
برخی از همکارانم در حین بحث بودجه ای حواشی هم به دنیای سیاست زدند و در مورد مشارکت مردم این را بگذاریم برای فرصت دیگه ای که عوامل عدم مشارکت مردم را بصورت واقعی بررسی بشود.
بله ما خیلی دل مان میخواهد یک میلیون یک میلیون و نیم بشکه نفت در روز منابع داشته باشیم و منابعش را بیاوریم ... اما چقدر این واقعی دیده شده؟

فولاد گر، مجلس ارتجاع ۵ اسفند ۹۸
مملکت را با اوراق اوراقی نکنیم همه اش اوراق است ....
در وام از روسیه مبلغ ۵ میلیارد دلار آمده در طول ۴ سال نتوانستید از روسیه وام ۵ میلیارد دلاری بگیرید باز هم در سال ۹۹ ادامه دادید.

ملکی، مجلس ارتجاع ۵ اسفند ۹۸
محدودیت منابع ما همکاران ارجمند به ما اجازه نمیدهد چرا نمی پذیریم که ما نفت صادر نمی توانیم بکنیم اگر هم صادر کردیم نمی توانیم ارز آنرا وارد کشور بکنیم حتی فراورده های پتروشیمی فلزات گرانبها همه اینها را هم صادر میکنیم از روش تهاتر استفاده میکنیم ما در شرایط اضطرار کامل بسر میبریم ...

کواکبیان، مجلس ارتجاع ۵ اسفند ۹۸
ایرادی هست که مردم در این انتخابات به ما وارد کردند گفتند مگر مجلس هم کاره ای هست در تصمیم گیری نفر اول لیست تهران به اندازه بنده در لیست قبلی رای آورده دلیل اصلی اش هم میگویند مجلس چه کاره است. مجمع تشخیص مصلحت نظام به جای اینکه واقع نگرانه اقتصاد ایران را توجه بکنند یک سال تعلل کردند و لوایح FATF را تصویب نکردند و امروزه ما با وضعیتی مواجه هستیم که عملا در کشورهای غیر عضو تلقی میشویم و همین چند روز نرخ ارز و سکه خودش را دارد نشان میدهد بعد از این تصمیم اف ای تی اف خب توجه بکنید عزیزانی که کشور را به این وضعیت رساندند خب خود همان ها هم بودجه را بنویسند چرا به پای مجلس این را تمام میکنید؟ 
در حالت بدبینانه فروش نفت را آماری دادیم قسم میخورم این اتفاق نخواهد افتاد بعد آمدیم برای اینکه مشکل تنظیم بودجه را حل بکنیم بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان مالیات در نظر گرفتیم آخه کشوری که صاحبان کارخانجاتش نتوانند مواد اولیه داشته باشند طبقات ضعیفش طبقات متوسط جامعه این مالیات میخواهد از کجا تامین بشود؟ آیا با فشار بر مردم میخواهیم بودجه خودمان را درست بکنیم؟.