عبور قیمت دلار از مرز۱۷هزار تومان، جنگ گرگها در مجلس ارتجاع و هشدارهراسان درباره عواقب بورس



قیمت دلار روز سه‌شنبه در بازار آزاد از مرز ۱۷۰۰۰ تومان نزدیک شد. در بازار آزاد ارز در تهران، هر دلار به قیمت ۱۷ هزار ۲۳۰ تومان به فروش رسید.

ابطحی عضو مجلس رژیم در مورد طرح چپاولگرانه فروش سهام و اوراق بهادار در بورس مانند کامیونی توصیف کرد که در جاده مه‌آلود حرکت می‌کند.

پارسایی، مجلس ارتجاع ۲۲ اردیبهشت ۹۹:‌ راجع به بورس اوراق بهادار و معاملات بورس هم می‌گویم که مانند کامیونی که در مه دارد حرکت می‌کند این کامیون به‌سرعت حرکت می‌کند اما وقتی که کرونا و مسائل دیگه نتوانسته است این شیب سقوط را کند من فکر می‌کنم که یک تدبیری کنیم که در اینده مثل مؤسسات اعتباری مالی نشود.

مجلس ارتجاع روز دوشنبه شاهد جنگ گرگها و تشنج برسر اوضاع بحرانی نظام در پایان این دوره مجلس فرمایشی بود.

ادیانی، مجلس ارتجاع ۲۲ اردیبهشت ۹۹: وقت مجلس را کسانی می‌گیرند طرحی می‌دهند که عملاً و علناً می‌دانند مغایر قانون اساسی است اما به چه انگیزه‌هایی ؟ آقای رئیس محترم جلسه را اداره بفرمایید آقای دکتر [صدای همهمه] آقای دکتر لاریجانی جلسه را اداره بفرمایید این دو دو ها
لاریجانی: دوستان اجازه بدهید مطلب شان را بفرمایند بفرمایید

ادیانی: آقایان بی‌ادبیها را جواب بده آقای دکتر لاریجانی اقا این بی‌ادبیها را جواب بده آقای لاریجانی [با فریاد]
لاریجانی: شما مطلب تان را بفرمایید
ادیانی: چی را مطرح کنم؟ این بی‌ادبی که می‌گوید ادیانی شما رئیس مجلس هستید آقای دکتر
لاریجانی: بفرمایید بفرمایید
ادیانی: بیخود توهین می‌کند صدایش از تریبون دارد پخش میشه
لاریجانی: بفرمایید آقای ادیانی بفرمایید عصبانی هم نشوید مطلب تان را بگویید
ادیانی: من تأسف می‌خورم واقعاً خدا کند هر چه زودتر این مجلس تمام بشود تا بتوانیم این کلمات سخیف را نشنویم
لاریجانی: شما اینها را می‌گویید بعد دیگران علیه‌تان حرف می‌زنند

کواکبیان، مجلس ارتجاع ۲۲ اردیبهشت ۹۹:‌اصلاً توهین به مجلس است که خدا کند این مجلس زودتر تمام بشود خب تمام میشه نگران نباشید هفته دیگه تمام می‌شود.
میرزایی نکو، مجلس ارتجاع ۲۲ اردیبهشت ۹۹: تلاش زیاد برای یک دست شدن قدرت به هر قیمت در اسرع وقت؛ سرانجام، به پایین کشیده شدن مجلس از رأس امور! کدام مردم؟ کدام وکالت؟ همه قانون گذارند جز مجلس!.
جنازه‌ای هم نمانده از نظارت، استیضاح، تفحص! مجلس مهندسی با مشارکت حداقلی و اول راه، مدارک تحصیلی جعلی، سوابق اقتصادی، که همه می دانند! روزهای طلایی در پیش است! برجامی آتش زده نمی‌شود! FATF هم تصویب می‌شود. مجلس یازدهم شما خیلی خوبید!.
وکیلی، مجلس ارتجاع ۲۲ اردیبهشت ۹۹: خطر دیگر خطر انجمن حجتیه است. اخیراً حضورش در بخشی از لایه‌های قدرت مشاهده می‌شود حواس مان باشد اگر جمهوری اسلامی به‌دست انجمن حجتیه و گردانندگان جریان انجمن حجتیه افتاد هم ولایت فقیه را به کما خواهند برد هم تمام مبانی ارزشی‌اش را به کما خواهند برد و هم فاتحه جمهوریت را در کسری از زمان خواهند خورد.