لوموند – هدف قرارگرفتن ناو کنارک شکست خردکننده برای رژیم ایران

خود زنی دریایی رژیم آخوندی با ده ها کشته بادکنک لاف و گزاف خامنه ای و قدرتنمایی پوشالی در گرداب بحرانها را ترکاند.

روزنامه فرانسوی لوموند هدف قرارگرفتن ناو کنارک با موشکهای ناو جماران را یک شکست خرد کننده دانست و نوشت:‌ هدف گرفتن "کنارک" از سوی یک ناو دیگر نیروی دریائی رژیم ایران که به کشته شدن۱۹نفر و مجروح شدن ۱۵نفر دیگر منجر شد، در شرایطی روی می دهد که تهران طی ماههای اخیر کرارا تقویت توان تولید تجهیزات نظامی خود را به نمایش می گذاشته است. سانحه روز یکشنبه یک شکست خرد کننده محسوب می شود. بخصوص که عامل آن ناو "جماران" بوده که گل سر سبد و سمبل تلاشهای رژیم ایران جهت تقویت ظرفیتهای نظامی دریائی به شمار می رود. "جماران" مجهز به موشکهای ضد کشتی "نور" در سال ۲۰۱۰ با حضور شخص خامنه ای به آب انداخته شده بود.

لوموند افزود: رفتار مقامهای رژیم ایران پس از نابودی بوئینگ اوکرائینی که مسافران آن اکثرا ایرانی یا ایرانی تبار بودند، بشدت به اعتبار این رژیم صدمه زده بود. پاسداران، ابتدا حقیقت را لاپوشانی کردند، اما بعد ناگزیر به اعتراف شدند. چند هفته بعد، ابعاد اپیدمی کرونا در کشور به نوبه خود از مردم پنهان نگاه داشته شد، در حالیکه ایران بزودی به کانون اصلی انتشار ویروس در منطقه مبدل می شد. رژیم ایران که شتابان از بحرانی به بحران دیگر در می غلطد، همچنان هدف سیاست "فشار حداکثر" دولت ترامپ قرار دارد که تحریمهای یکجانبه آن اقتصاد کشور را در تنگنای سخت قرار داده است».

خود زنی دریایی رژیم آخوندی بادکنک لاف و گزاف خامنه ای و قدرتنمایی پوشالی در گرداب بحرانها را ترکاند:

خامنه‌ای ۱۷ اردیبهشت ۹۹: ما وقتی میتوانیم یک ماهواره‌ّبر با این کیفیّت درست کنیم که بتواند با این سرعت، یعنی ۷۵۰۰ متر بر ثانیه این ماهواره بر حرکت بکند - وقتی اینکارو میتوانیم انجام بدیم و ماهواره‌ی خودمان را در مدار مورد نظرمان قرار بدهیم، پس باید بتوانیم خیلی از کارهای دیگر را هم انجام بدهیم.

خودزنی دریایی رژیم واصابت مرگبار موشک پرتاب شده از یک ناو جنگی رژیم به ناو کنارک که دهها کشته برجای گذاشت، از سوی ناظران بین المللی درکنار شلیک موشکی پاسداران ولایت به هواپیمای مسابری اوکراینی آنهم در شرایطی که رژیم آخوندی تلاش می کند با گزافه گویی درباره توانایی و صنایع موشکی و تسلیحاتی خود به نیروهایش روحیه بدهد و بر بحرانهای درونی سرپوش بگذارد، علاوه برخسارات نظامی، شلیک به لاف و گزافهای اخیر خامنه ای در مورد پرتاب موشک ماهواره بر و دارای آثار خرد کننده برروحیه نیروهای رژیم تلقی شده است.
برخی گزارشها نیز حاکیست که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به رژیم پیام داده اند که ما حاضریم به شما کمکهای فنی بدهیم که یک وقت در وسط تمرینهایتان، کشتی های ما را هدف قرار ندهید.