اعتراف مهره رژیم به بورس‌بازی غارتگرانه حکومتی و دعاوی شیادانه آخوند روحانی

در حالی که آخوند روحانی برای بورس بازی غارتگرانه رژیم بازار گرمی میکند، حجت الله عبدالملکی یک کارشناس رژیم به فضیحت این کلاهبرداری بزرگ حکومتی اذعان کرد، که دعاوی شیادانه روحانی برای برای خالی کردن جیب مردم را برملا می کند.

آخوند روحانی ۱۰ اردیبهشت ۹۹: اینکه بیرونی ها تبلیغ می کنند که مردم ایران به نظام ایران به دولت ایران اعتماد ندارند کاملاً دروغ میگویند وضع اقتصادی ما وضع بورس ما شاهد بر دروغگویی آنها هست پس انداز بانکی ما شاهد بر دروغگویی آنهاست.

تلویزیون رژیم- ۲۵اردیبهشت ۹۹ کارشناس رژیم: نقدینگی اگر وارد تولید نشود وارد هر جای دیگری که بشود حتماً خسارت بالا می‌آورد و باعث تخریب آن بازار می‌شود قیمت ها را به‌صورت انفجاری افزایش می‌دهد. مهمترین خطری که در ارتباط با بورس در الآن اقتصاد ایران مطرح می‌شود که بنظر من خطر قابل ملاحظه و قابل توجهی هست این هست که بورس ما حبابی است.
 شرکتهایی که به لعنت خدا نمی‌ارزند قیمت‌شان سهامشان به فلک رسید من یکی دو تا مثال برای شما بگویم که مردم بدانند که چه اتفاقی می‌افتد شرکتی که به‌اصطلاح ماده ۱۴۱ بوده در اصطلاح تجارت یعنی آن شرکت ورشکسته بوده دنبال این بوده که از دادگاه حکم ورشکستگی‌اش را بگیرد که سهمش ۶۰ تومان بوده قیمت سهامش از ۶۰ تومان شده ۶ هزار تومان یعنی چند برابر شده ۱۰۰ برابر شده خب شرکتی که ورشکسته است یعنی چی قیمت سهامش ۱۰۰ برابر می‌شود یا بعضی شرکت‌ها که در واقع بعضی از بانکها که درباره‌شان الآن صحبت می‌شود سرجمع حساب سرمایه خیلی از بانکها منفی است منفی یعنی این بانک عملاً هیچی نمی‌ارزد یعنی شما این بانک را بدهید شما که سهام دارید یک چیزی هم باید رویش بدهید یعنی بدهی‌اش به بانک مرکزی در واقع این‌قدر زیاد است نمی‌خواهم اسم ببرم سهام اینها به‌سرعت دارد رشد می‌کند این اتفاقی که دارد می‌افتد یعنی در خیلی از سهام‌ها به‌شدت فضا حبابی ست و این حباب یعنی چه؟ یعنی شمایی که خیلی از مردم عادی وقتی قیمت ها رشد می‌کند و به اوجش نزدیک می‌شود ورود می‌کنند یعنی آی مردم مراقب باشید خطرناک است گاهی افراد می‌آیند یک سهمی که ارزش ندارد را با قیمت بالا می‌خرند که مثلا این یک حماقتی هست به‌خاطر این‌که انتظار دارند بعداً افرادی که حماقت بالاتری دارند بیایند آن سهمه را گرانتر از اینها بخرند خدایی نکرده ما به این مرحله ورود نکنیم من جسارتأ استاد احساس می‌کنم ورود کردیم به این مرحله یعنی سهام‌هایی که واقعاً اصلاً ارزشش را ندارد ما داریم قیمت بالا میخریم همه‌اش دعوت می‌کنیم دیگران شما هم بیایید پول‌تان را بیاورید در بورس که چه بشود؟ که بعد من این سهامه را بتوانم به قیمت بالاتری به دیگران بفروشم. تلویزیون شبکه سه(رژیم) ۲۵/۲/۹۹