ادامه بی دنده و ترمز طرح بازگشایی خامنه ای - روحانی به رغم شیوع گسترده کرونا

ادامه بی دنده و ترمز طرح بازگشایی خامنه ای – روحانی با مقدم شمردن امنیت نظام و بحران اقتصادی بر سلامت مردم

درحالیکه آخوند شیاد شیخ حسن روحانی پیامدهای طرح جنایتکارانه رژیم برای بازگشاییها و به قربانگاه فرستان زحمتکشان و اولویت دادن امنیت نظام و منافع مالی و اقتصادی رژیم برسلامت مردم را با دجالبازی نفرت انگیزی به عدم رعایت پروتکلها توسط مردم نسبت می دهد و تمامی هشدارهای کارشناسان حتی دست اندرکاران حکومتی را دراین ر ابطه به فراموشی می سپارد، حکومت آخوندی طرح مجرمانه خود را که هیچ تشابه و ربطی به بازگشاییهای پس از قرنطینه های پرهزینه در کشورهای اروپایی ندارد،بی دنده وترمز ادامه می دهد.
در تازه ترین اقدامهای مجرمانه رژیم، با دستور ستاد حکومتی مقابله با کرونا صبح دوشنبه درب های حرمهای امام‌رضا (ع)، حضرت معصومه(ع) و حضرت عبدالعظیم(ع) و همچنین درب های مسجد جمکران؛ بازگشایی شدند.

آخوند سعیدی تولیت تولیت غاصب آستان حضرت معصومه به نقش خامنه‌ای در بازگشایی حرمها اشاره کرد و گفت: ما از خامنه‌ای که در امر بازگشایی این حرمها به مسئولان تذکر دادند تشکر می‌کنم.

علاوه بر این نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد، در روز ۶ خرداد تمام اصناف حتی صنوفی که از آنها به عنوان صنوف پرخطر یاد می‌شد فعالیت خود را شروع می‌کنند.

بازگشاییها در حالی صورت می‌گیرد که کارگزاران بهداشت رژیم به رشد مبتلایان به بیماران اعتراف کرده و پیاپی هشدار می‌دهند.
حریرچی، معاون وزارت بهداشت رژیم گفت: میانگین موارد بستری در دزفول نشان‌دهنده افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰درصدی شمار مبتلایان به کرونا در این شهر است.
وی هم‌چنین به سیاست جنایت‌بار رژیم در اولویت دادن به حل و فصل بحران اقتصادی به سلامت مردم اعتراف کرد:سیاست وزارت بهداشت در اوضاع کنونی حداکثر بازگشایی به منظور تأمین معیشت و اقتصاد مردم است.

شریعتی استاندار رژیم در خوزستان نیز گفت: روند شیوع کرونا در خوزستان افزایشی است و ممکن است خیز داشته باشیم.
وزارت بهداشت رژیم نیز اعلام کرد طی چند روز آینده در خوزستان با افزایش نسبتی مبتلایان کرونا مواجه خواهیم بود.
مردم مظلوم خوزستان، علاوه بر گرما و کمبود آب، با کانونهای گرد و خاک در غرب و جنوب این استان نیزمواجه هستند

روند صعودی ابتلا به کرونا در خوزستان در حالیست که برخلاف ادعای سران رژیم هموطنان در مراجعه به بیمارستانها با کمبود امکانات و مشکلات جدی مواجه هستند:

در شمال ایران نیز رئیس حکومتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تقریباٌ تمم شهرهای استان مازندران در وضعیت زرد و قرمز قرار دارند.

تقریباٌ تمام شهرهای استان مازندران در وضعیت زرد هستند و قرمز. و بنابراین ما در تمام نقاط استان افراد مبتلا و آلوده به ویروس را داریم.

خبرگزاری حکومتی میزان نوشت: با توجه به تعطیلات دو روزه عید فطر، مازندران ناامن‌ترین نقطه ایران محسوب می‌شود و احتمال دارد مرحله دوم کرونا شدیدتر باشد.

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیردار نیز گفت: از هموطنان به خصوص از تهرانیها می‌خواهیم به استانهای شمالی سفر نکنند احتمال موج جدید بیماری وجود دارد.