ایران - اعتراف رؤسای کمیسیونهای جدید مجلس رژیم به بحران‌های گریبانگیر نظام


روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس انقباضی رژیم درنامه یی به آخوند روحانی رئیس جمهور ورشکسته ولایت فقیه به بحرانهای گریبانگیر نظام در مرحله پایانی  اعتراف کردند.

آنها نوشتند: «اقتصاد به هم‌ریخته و قیمت دلار افزایش یافته و نرخ تورم تشدید شده است. تقاضامندیم روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که در آستانه ورود به هشتمین سال از دوران خدمت شما شاهد وضعیت دردناکی هستیم».
در این نامه خطاب به روحانی هم چنین آمده است: آیا این حجم گسترده از جوانان بیکار از کشوری جز ایران بر این خاک قدم میگذارند؟ آیا آنانی که در تامین معیشت خود درمانده اند و برای حداقل‌های زندگی خود مجبور به چند نوبت کار در روز هستند شهروندان ایران نیستند؟ ای کاش در مسیری که به محل کار میروید صورت کودکانی که از فقر مشغول کار هستند یا زباله گردانی که برای لقمه ای نان میجنگند را هم بنگرید.
آیا از قیمت روزافزون مواد غذایی اطلاع دارید؟ آیا از نسبت حداقل‌های یک سبد غذایی با حقوق یک کارگر، یک کارمند و یک معلم اطلاع دارید؟ افزایش تورم در بخش مسکن اعم از خرید و اجاره به گوشتان رسیده است؟ نرخ رو به فزونی خدمات در بخش حمل و نقل و قیمت تهیه خودرو شخصی را میدانید؟ اگر میدانید از جوان تحصیلکرده بیکار توقع کدام امید را در دولت تدبیر و امید دارید؟.