اقرار آخوند روحانی به بحران سرنگونی در مقایسه سال ۶۰ و سال ۹۹

آخوند حسن روحانی در سخنان امروز خود به بحران سرنگونی نظام و جنگ گرگها در راس نظام ولایت اقرار کرد.

بخشی از سخنان آخوند روحانی ۸ تیر ۹۹: سال ۱۳۶۰ سخت ترین سال از لحاظ امنیتی برای ما بود. هجمه مجاهدین از ۳۱ خرداد شروع شد و یک شرایطی بود. که قبلاً سابقه‌ای نداشتیم.

                سال ۱۳۹۹ سخت ترین سال کشور از لحاظ فشار اقتصادی و بیماری عالم گیر کرونا
                معلوم است فشار در ۹۸ بیشتر می شود در ۹۹ بیشتر می‌شود
                امروز شدیدترین فشار اقتصادی بر کشور است
                و این شرایط بسیار سخت و خطرناکی را با آن مواجهیم


آخوند روحانی: سال ۱۳۶۰ شاید در تاریخ کشور ما حالا آن مقداری که یادمان هست در این قرن اخیر از لحاظ امنیتی سخت ترین سال کشور بود. حالا چه از لحاظ امنیت داخلی چه از لحاظ امنیت ملی یعنی از یک طرف هجمه عراق بود که از سال ۵۹ شروع شده بود ۳۱ شهریور و از یک طرف هجمه مجاهدین بود در داخل که از ۳۱ خرداد در واقع شروع شده بود این شرایط یک شرایطی بود که قبلاً ما سابقه‌ای نداشتیم برای آن در این حد الان هم بعد از سال ۶۰ از لحاظ امنیتی نظیر آن سال را نداریم سال بسیار سختی بود برای مردم و حوادث بسیار تلخی در آن سال اتفاق افتاد در آن ایام.

سال ۱۳۶۰ سخت ترین سال از لحاظ امنیتی برای ما بود سال ۱۳۹۹ سخت ترین سال کشور از لحاظ فشار اقتصادی دشمن و بیماری عالم گیر هست این هم در تاریخ کشور ما بی نظیر است یعنی همانطور که آن مسئله امنیتی سال ۶۰ گفتم نظیرش را کمتر می‌توانیم در تاریخ کشور ما پیدا کنید از لحاظ فشار اقتصادی فشاری که از سال ۹۷ آغاز شد و معلوم است فشار در ۹۸ بیشتر می شود چون این فشار بیشتر شده در ۹۷ در ۹۹ بیشتر می‌شود  شرایط بسیار سخت و خطرناکی را با آن مواجه بشیم...

جنگ گرگها در رأس نظام در گریزگاه انقباضی خامنه ای

آخوند روحانی خطاب به سرکردگان قضائیه جلادان:‌ در شرایط کشور تنها راه روابط بسیار صمیمانه و نزدیک به بین سه قوه هست و راه دومی برای ما وجود ندارد در شرایط فعلی کشور حتماً باید این وحدت و اتحاد و یگانگی بین همه قوا همان.