موج دستگیری و ابلاغ حکم زندان توسط اطلاعات و قضائیه جلادان به هواداران و خانواده های مجاهدین در داخل ایران


 اطلاعات و قضاییه جلادان پس از همه لجن‌پراکنی‌ها و سوختن طومارسازی ۸ هزار نفره از خانواده‌ «دلواپسان» و مزدوران «دلتنگ» نظام، در آستانه گردهمایی جهانی مقاومت برای همبستگی با قیام مردم ایران، به دستگیری و صدور احکام زندان برای هواداران و خانواده‌های مجاهدین و امضاءکنندگان بیانیه زندانیان دربند و از بند رسته روی آورده است.

زهرا اکبری همسر زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند، دکتر هانی یازرلو و هود (پدر و پسر)، صدیقه مرادی، مهدی خواص صفت، محمدولی غلام نژاد، در شمار کسانی هستند که به آنها احکام زندان ابلاغ شده است. آنها سال گذشته دستگیر و سپس آزاد شدند و اکنون برایشان حکم زندان صادر شده است. دکتر هانی یازرلو از زندانیان دهه‌ ۶۰ است. محمدولی غلام نژاد نیز از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ به مدت سه سال زندان بود.
همچنین گفته می‌شود برای خانم فرنگیس مظلوم حکم ۶ سال زندان صادر شده اما هنوز رسماً به وی ابلاغ نشده است. وی سال گذشته به اتهام اقدام علیه نظام ۳ ماه در زندان بود و به خاطر عارضه قلبی عمل جراحی قلب داشت.
خانم فرنگیس مظلوم مادر زندانی سیاسی سهیل عربی است که از امضاءکنندگان بیانیه زندانیان سیاسی در زندان بزرگ تهران (فشافویه) می‌باشد.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت در اطلاعیه هشتم تیر ۱۳۹۹ اعلام کرد در پی انتشار بیانیه زندانیان سیاسی در افشای یک مزدور اطلاعات آخوندها، شماری از امضا کنندگان و خانواده های آنها تحت فشار و مورد تهدید و آزار قرار گرفتند. هدف از این کار در هم شکستن زندانیان سر موضع و کشاندن آنها به ابراز ندامت و انزجار علیه مجاهدین و مقاومت ایران است.
خانم رجوی در مورد موج جدید دستگیری هواداران و خانواده‌های مجاهدین از دبیرکل و کمیسر عالی حقوق بشر خواست یک هیأت بین‌المللی برای بازدید از زندانهای رژیم و دیدار با زندانیان و خانواده های آنها اعزام شود.

سازمان مجاهدین خلق ایران
۱۹ تیر ۱۳۹۹