گردهمایی جهانی ایران آزاد در رسانه های جهان

واشینگتن تایمز

گردهمایی مهم بین المللی اپوزیسیون ایران

در یک امر شگفت انگیز فنی دهها هزار شرکت کننده را

از ۱۰۲ کشور و ۳۰ هزار نقطه جهان متحد کرده بود

با این پیام روشن که حکام ایران عمرشان به سر آمده است

حکومت مذهبی ایران در ضعیف ترین نقطه تاریخی خود

طی ۴دهه قرار دارد و باچالش هایی بی سابقه از جانب شهروندان شجاع

تشنه آزادی روبروست

 

مریم رجوی درسخنرانی خود گفت:

 امروز در ایران یکی از بزرگ‌ترین نبردها و آزمایش‌های زمان

 بین آزادی و دیکتاتوری مذهبی و بین دمکراسی و بنیادگرایی دینی

 در جریان است

گردهمایی مخالفان ایرانی برای تغییر رژیم درتهران

حکومت مذهبی ایران در ضعیف ترین نقطه تاریخی خود طی ۴دهه قرار دارد و باچالش های بی سابقه ای از جانب شهروندان شجاع تشنه آزادی روبروست.

 مخالفان ایرانی و سیاستمداران معروف آمریکایی و اروپایی روز جمعه در یک گردهمایی مهم بین المللی خواستار سرنگونی دیکتاتوری در تهران شدند.

این اجلاس توسط سازمان فراگیر شورای ملی مقاومت ایران و مجاهدین خلق ایران سازماندهی ومیزبانی می شد. گردهمایی مهم بین المللی اپوزیسیون ایران در یک امر شگفت انگیز فنی دهها هزار شرکت کننده را از ۱۰۲ کشور و ۳۰ هزار نقطه جهان متحد کرده بود . در پشت این پیروزی لجستیکی این پیام روشن از جانب سازماندهندگان شورای ملی مقاومت ایران قرار داشت که حکام ایران و تروریست های آنها عمرشان به سر آمده و با خشمی بی سابقه از داخل و فشاری خرد کننده از خارج مواجهند .

مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت گفت: “این نسل کابوس شبانه‌روزی آخوندهاست. آن‌ها با نسل شورشگری رو به‌رو شده‌اند که در برابر آن ضربه‌پذیرند. امروز در ایران، یکی از بزرگ‌ترین نبردها و آزمایش‌های زمان بین آزادی و دیکتاتوری مذهبی، بین دمکراسی و بنیادگرایی دینی در جریان است. این نبرد با سرنوشت بشریت معاصر و صلح و امنیت جهانی پیوند خورده است. از همه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که در رویارویی تاریخی با مهم‌ترین تهدید صلح و امنیت جهان، در کنار مردم ایران باشند»..

رودی جولیانی گفت«ما حقیقت را می دانیم و آنها هم حقیقت را می دانند: آنها می دانند که این سازمان برای آنها یک تهدید کامل است».

سناتور لیبرمن گفت: خواه توافق اتمی ایران باشد یا سایر سیاست ها، تمامی تلاش ها برای اصلاح رژیم تهران شکست خورده اند و تنها گزینه باقیمانده برای مردم ایران قیام و استقرار یک رهبری جدید است.

 

رویترز:

دوسال بعد از توطئه بمبگذاری خنثی شده

 مقاومت ایران می گوید گردهمایی جهانی اینترنتی در ۳۰ هزار نقطه

در ایران و ۱۰۰ کشور در سراسر جهان برگزار شد

 

۱۸ سناتور آمریکایی و رودی جولیانی درمیان کسانی بودند

که روز جمعه سخنرانی کردند

 

مریم رجوی گفت ماموریت نسل ما سرنگونی رژیم جنایتکار آخوندها

 و احیای حقوق پایمال شده تمامی مردم ایران است

 اپوزیسیون ایران دوسال بعد از توطئه بمبگذاری خنثی شده، از حمایت پشتیبانان در اینترنت برخوردار می شود

شورای ملی مقاومت مسئول با نفوذترین جنبش اپوزیسیون ایران در طی سالیان بوده است.

شورای ملی مقاومت گفت این گردهمایی در ارتباط زنده با ۳۰ هزار نقطه، در ایران و ۱۰۰ کشور در سراسر جهان بود.

مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت در جریان این گردهمایی ۶ساعته گفت«ماموریت نسل ما سرنگونی رژیم تبهکار آخوندها و احیای حقوق ضایع شده تمامی مردم ایران است» .

۱۸ سناتور آمریکایی درمیان کسانی بودند که روز جمعه سخنرانی کردند کمااینکه رودی جولیانی نیز که مکرراً ازاین گروه حمایت کرده سخنرانی کرد.

این گردهمایی ‌آن لاین درست دو روز بعد از آن بود که دیپلمات رژیم ایران و سه نفر دیگر در بلژیک بخاطر نقش آنها در توطئه خنثی شده برای انجام حمله بمبگذاری در گردهمایی شورای ملی مقاومت در نزدیکی پاریس در سال ۲۰۱۸، محاکمه می شدند.

خبرگزاری فرانسه:

اپوزیسیون ایران با پافشاری بر قیام گردهمایی اینترنتی برگزار کرد

مریم رجوی گفت آخوندها هیچ راه حلی ندارند و رژیم آنها درتمامیت خود

 محکوم به سرنگونی است

 مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت که در فرانسه مستقر است در سخنرانی خود در اشرف ۳ در آلبانی خطاب به هیات های شرکت کننده گفت «تعهد اول این است که ما مردم ایران، ما مقاومت ایران، این رژیم را سرنگون می‌کنیم و ایران را پس می‌گیریم».

مریم رجوی افزود:‌«حرف آخر این است که آخوندها هیچ راه حلی ندارند و رژیم آنها درتمامیت آن محکوم به سرنگونی است» .

رجوی به تظاهراتهای اخیر که ایران را فرا گرفته اشاره کرد و گفت این سازمان با هوادارانش در داخل تلاش می کنند بر وقایع تاثیر بگذارند این فعالیت ها درخدمت جرقه ای برای قیام است. آنها جان خود را فدا می کنند تا شعله های قیام را فروزان نگه دارند».

حامیان غربی مجاهدین آنرا بعنوان نیرویی قابل اتکا برای تغییر رژیم می بینند.

 

واشینگتن اگزمینر:

گردهمایی سالانه مقاومت ایران در بیش از ۱۰۰کشوربیننده داشت

مریم رجوی گفت این گردهم‌آیی صدای مقاومت ۴۰ ساله مردم ایران

علیه دیکتاتوری و فاشیسم دینی برای آزادی و دمکراسی است

 

شورای ملی مقاومت درطول اجلاس ویدئوهای ضبط شده از مخالفان

در تمامی ۳۱ استان ایران را پخش کرد که خواستار پایان دادن

به حکومت استبداد دینی تهران بودند

واشینگتن اگزمینر ۱۷ژوئیه ۲۰۲۰ -۲۷تیر ۱۳۹۹-گردهمایی سالانه شورای ملی مقاومت ایران گروه اصلی اپوزیسیون که برای سرنگون کردن رژیم ایران تلاش می کند، روز جمعه برگزار شد.

رودی جولیانی، جوزف لیبرمن و رابرت توریسلی همه در کنار هم برای سخنرانی در این گردهمایی بزرگ ظاهر شدند. سازمان دهندگان گفتند این گردهمایی بینندگانی در بیش از ۱۰۰کشور داشته است

مریم‌ رجوی گفت«این گردهم‌آیی صدای مقاومت ۴۰ ساله مردم ایران علیه دیکتاتوری و فاشیسم دینی برای آزادی و دمکراسی است. صدای بزرگ‌ترین، طولانی‌ترین، بغرنج‌ترین و خطیرترین مقاومت سازمانیافته در تاریخ ایران است» . وی تاکید کرد که اولین تعهد شورای ملی مقاومت سرنگونی رژیم کنونی ایران است ....

مریم رجوی در خلال سخنرانی خود یک دقیقه سکوت اعلام کرد بخاطر هزاران نفر از مردم ایران که از زمان شروع بیماری همه گیر ویروس کرونا فوت کرده اند

ارقام رسمی شمارش شده ۲۷۰هزار مبتلا و دست کم ۱۳۷۰۰ فوتی است . اپوزیسیون می گوید: رژیم آمار واقعی را مخفی می کند. آمار واقعی فوتی متجاوز از ۷۰ هزار نفر است....

سازماندهندگان گفتند این اجلاس بر روی ( برنامه) زوم از حدود ۳۰۰۰۰ نقطه پخش می شد.

شورای ملی مقاومت درطول اجلاس ویدئوهای ضبط شده از مخالفان در تمامی ۳۱ استان ایران را پخش کرد که خواستار پایان دادن به حکومت استبداد دینی تهران بودند.

 

فاکس نیوز

پیام گردهمایی اپوزیسیون ایران

رژیم استبداد مذهبی در ایران باید سرنگون شود

 یک گروه دوحزبی از چهره‌های قانونگذار آمریکایی امروز در یک گردهمایی اینترنتی شرکت دارند و برای تغییر رژیم در ایران فراخوان می‌دهند. این فراخوان چند روز پس از آن است که تهران یک توافق نظامی و تجاری با چین امضا کرده است

بنجامین هال از لندن گزارش می‌دهداین یک گردهمایی عمده است که هر ساله توسط شورای ملی مقاومت ایران، بزرگترین گروه اپوزیسیون ایرانی در تبعید برگزار می‌شود. برخی این شورا را دولت در انتظار می‌نامند. اما امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا، این گردهمایی بصورت آنلاین و اینترنتی برگزار شده است. ولی پیام آن همان پیام است: رژیم استبداد مذهبی در ایران باید سرنگون شود و یادآوری تهدید موجود از سوی رژیم ایران. صدها هزار نفر از سراسر جهان با این گردهمایی در ارتباط هستند. قانونگذاران، رودی جولیانی، رؤسای سابق اف.بی.آی و اطلاعات مرکزی و وزیر سابق امنیت داخلی آمریکا نیز شرکت دارند. همه آنها بیانیه یی امضا کرده و در این گردهمایی شرکت کرده‌اند. در این بیانیه از جمله آمده است «درحالیکه آمریکا و دولتهای دیگر در صدد اتخاذ سیاستهایی برای بازداشتن و مهار تهدید و تجاوزات رژیم ایران هستند، آنها می‌توانند و باید رژیم را بخاطر این که دست در خون بسیاری از ایرانیان دارد،‌ مورد حسابرسی قرار بدهند».

گردهمایی امسال در شرایطی برگزار میشود که در ایران تظاهرات عمده‌یی برگزار شده و شورای ملی مقاومت ایران میگوید آنها کانونهای فعال مقاومت در ایران دارند که این ناآرامی را دامن زده‌اند.

ناظران میگویند که مردم ایران اکنون دیگر از دست فساد این ملاها خسته شده‌اند و در تلاش برای یک آغاز جدید در کشوری هستند که اقتصادش رو به زوال گذاشته است. پیام این گردهمایی امروز روشن است، رژیم ایران کماکان یک تهدید است و هم چنان به مسیر ساختن بمب اتمی ادامه میدهد و مذاکره با این رژیم موضوعیت ندارد.

رودی جولیانی و شماری از قانونگذاران کنونی و سابق آمریکایی در این گردهمایی سخنرانی می‌کنند.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس

تظاهرات ایرانیان در دروازه براندنبورگ در برلین

تجمع شورای ملی مقاومت ایران در دروازه براندنبورگ

 

جاست این نیوز- آمریکا

پخش مستقیم

گردهمایی جهانی ایران آزاد

گردهمایی جهانی مجاهدین خلق، ایرانیان سراسر جهان، حامیان بین المللی، شخصیتهای سیاسی، قانونگذاران دو حزبی را از ۵ قاره برای بحث حول تغییر رژیم در ایران گرد هم آورد.

تاپ چنل آلبانی:

گردهمایی سالانه مجاهدین خلق ایران

از ۳۰هزار نقطه در بیش از ۱۰۰کشور جهان

 مجاهدین خلق ایران برای اولین بار کنفرانس سالانه خود را بدلیل پاندمی کرونا بشکل آنلاین برگزار کردند. در این برنامه که از ۳۰ هزار نقطه در بیش از ۱۰۰ کشور جهان برگزار شد سخنران اصلی مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران بود. او از اشرف ۳ گفت: این گردهمایی صدای ۴۰ سال مقاومت مردم ایران است، اولین تعهد ما، مردم ایران و مقاومت ایران سرنگون ساختن رژیم آخوندی حاکم بر ایران است. رودی جولیانی در سخنرانی برای این گردهمایی گفت رژیم ایران در شرف سرنگونی قرار دارد مردم ایران تحت فشار و سرکوب زندگی میکنند من مطمئن هستم که مریم رجوی نه تنها ایران بلکه خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

تلویزیون العربیه

پخش مستقیم گردهمایی جهانی ایران آزاد

تلویزیون العربیه:‌ مریم رجوی در سخنانش به آزادی و رهایی ستم دیدگان فراخواند که به گفته او برجسته ترین عنوان این کنفرانس آزادی برای ایران است. این کنفرانس همزمان با تظاهرات در چندین شهر ایران است.

تلویزیون الغد

تظاهرات ایرانیان در برلین

در همبستگی با گردهمایی جهانی ایران آزاد

تلویزیون الغد: امسال به طور ویژه مقاومت ایران کنفرانسی را به صورت اینترنتی و نه در یک مکان برگزار می کند. در این کنفرانس بیش از هزار شخصیت سیاسی پارلمانترها و شهرداران از سراسر جهان و باحضور ایرانیان در ۱۰۲کشور جهان از ۳۰هزار نقطه در آن شرکت می کنند. این کنفرانس با حضور مریم رجوی پرزیدنت مقاومت ایران برگزار می شود.