سوز و گدازهای رژیم علیه مجاهدین در آلبانی

 

سوز و گدازها و زوزه های مهره های رژیم علیه مجاهدین در اشرف۳

زوزه های پر غیظ امام جمعه خامنه ای در زابل: در جریان اعدام سه شرور جانی سابقه‌دار بیش از ۵ میلیون توئیت‌زده شد

سایت آپارات رژیم ۸مرداد۹۹
آخوند علی‌اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل: منافقین از کفار بدترند
در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم که منافقین چه خباثت ‌هایی داشتند ترور ۱۷۰۰۰ انسان مظلوم زن و مرد، پیر و جوان، کودک در کارنامه اینها ثبت شده.
ترور شخصیتهای کلیدی نظام مثل بهشتی، مطهری، رجایی، باهنر، مفتح، صیاد شیرازی و دیگر شخصیتها در پرونده اینهاست.
 الآن در کشور آلبانی پشت دستگاهها به‌اصطلاح کامپیوتر و رایانه نشستند و در فضای مجازی علیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت مشغول شیطنت هستند یک روز آن‌گونه الآن که از کار افتادند پشت دستگاهها نشسته‌اند تا ذهن و فکر مردم خصوصاً جوانان ما را تخریب بکنند و نسبت به نظام اسلامی بدبین بکنند و فاصله بدهند و از ارزشهای نظام اسلامی.

در جریان اعدام سه شرور جانی سابقه‌دار بیش از ۵ میلیون توئیت‌زده شد و هشتگ اعدام نکنید، این داغ کردن هشتک ها کار همان رباتهای آلبانی است و کمپ سه اشرف همان منافقین.
به‌گفته اهل فن از ۵میلیون ۴۰۰هزار توئیت ۱۶۰۰ اکانت واقعی بوده مابقی همه به‌صورت فریبکارانه هر کدام با چند اکانت وارد می‌شدند.
همه باید حواسمان باشد عزیزان حواسمان به اوباش باشد همان‌طور که به اوباشهای فضای حقیقی حواسمان هست به اوباشهای فضای مجازی هم حواسمان باشد توجه بکنید مخصوصاً نوجوانان و جوانان ما که در واقع جامعه هدف اصلی آن رباتهای منافق مستقر در کشور آلبانی، جامعه هدف اصلی را جوانان قرار دادند و نو جوانان.



روزنامه سپاه پاسداران:
روزانه در فضای مجازی هزاران خبر توسط مرکز سایبری مجاهدین در آلبانی
و سایر مراکز مجازی دشمن تولید می‌شود

تمام این موارد زنگ خطر را نسبت به ظهور فتنه‌هایی
 به مراتب پیچیده‌تر و سخت‌تر از فتنه‌های گذشته
 زیر گوش مسئولان مربوط به صدا در آورده است
که غفلت از آن‌ها ما را با چالش‌های بزرگ‌تر و خطرناک‌تر مواجه خواهد نمود


روزنامه سپاه پاسداران در مطلبی با عنوان «نقش فضای مجازی در فتنه‌ها» نوشت:
تجربه پیش روی ما در... فتنه ۸۸ و فتنه‌های پس از آن نشان می‌دهد که دشمن بیشترین سرمایه گذاری را روی فضای مجازی کرده است...آثار تخریبی (فضای مجازی) به مراتب فراتر از بمب اتم است.
بررسی فتنه ۸۸ و حادثه آبان ماه ۹۸ گویای این حقیقت است که دشمنان، براندازی و ساقط کردن نظام را به‌عنوان مهم‌ترین هدف خود... تعقیب می‌کنند...
در طراحی مدل‌های جدید براندازی نرم، عصبانی کردن و به میدان اعتراضی آوردن مردم، به‌عنوان مهم‌ترین پیامد جنگ نرم با ده‌ها تاکتیک کوچک و بزرگ نظیر:.. التهاب آفرینی (و) مدیریت بحران و سرایت بخشی یک اعتراض و اغتشاش به سایر نقاط و اقشار و صنوف، دعوت به تحصن و اعتصابات صنفی و... تعقیب می‌شود...
فضای مجازی در جنگ‌های نوین دقیقاً مشابه همان سلاح و مهمات جنگ سخت عمل می‌کند و جمهوری اسلامی آماج بیشترین بمباران در فضای مجازی... بوده و هست. نقطه اوج این آماج را در فتنه و حوادث مدیریت شده آبان ماه ۹۸ شاهد بودیم...
روزانه در فضای مجازی هزاران خبر دروغین توسط مرکز سایبری مجاهدین در آلبانی و سایر مراکز مجازی دشمن تولید می‌شود و متأسفانه توسط نیرو‌های خودی به دلیل فقدان سواد رسانه در همین فضا بازتاب و بازنشر یافته و به اهداف دشمن کمک می‌کند. تمام این موارد زنگ خطر و هشدار را نسبت به ظهور و بروز فتنه‌هایی به مراتب پیچیده‌تر و سخت‌تر از فتنه‌های گذشته، زیر گوش مسئولان مربوط به صدا در آورده است که بی‌شک غفلت از آن‌ها ما را در آینده با چالش‌های بزرگ‌تر و خطرناک‌تر مواجه خواهد نمود.

حریرچی: یک تعداد از خارج و آلبانی دارند کار می‌کنند یعنی آرامش ما بهم بخورد دوست دارند
خط تبلیغاتی هم تعقیب کنید ببینید از کجا می‌آید؟ یک تعداد دنبال فالوور هستند یک تعداد از خارج و آلبانی دارند کار می‌کنند یعنی آرامش ما بهم بخورد دوست دارند یعنی کنکور برگزار کنیم می‌گوید نکن بگیم نمی‌کنیم می‌گویند ببین این اصلاً چقدر مملکت ریخته بهم که نمی‌توانند برگزار کنند تبدیل می‌شوند به برگزار کنند کنکور منتهی با یک اکانت دیگر مواظب باشیم خیلی هم تو زمین دیگران بازی نکنیم و اونچیزی که به صلاح مملکت‌مان هست.