سخنرانی نمایندگان جوامع آمریکا

در سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران نمایندگان جوامع هوادار در آمریکا، خانم‌ها حمیرا حسامی، سولماز ابوعلی و آقایان  کاظم کازرونیان و احمد معین منش سخنرانی کردند.

خانم حمیرا حسامی: در طول سالیانی که در کنار مجاهدین بودم به این نتیحه رسیدم که تشکیلات مجاهدین متعلق به همه مردم ایران هست اعم ازعضو ویا غیر عضو.
البته ناگفته نماند که نه تنها اعضای این سازمان مبارزین حرفه‌ای هستند بلکه هواداران این سازمان هم "هوادار حرفه‌ای" هستند! به این معنی که با اینکه اکثر ما شغل دیگری هم داریم که منبع امرار معاش هست ولی به واقع هواداری کار اصلی‌مان هست و به آن افتخار هم می‌کنیم.
با درود به کانون های شورشی و ارتش آزادی که به یمن داشتن تشکیلات تنومندی چون سازمان مجاهدین خلق، به زودی  این رژیم سفاک و سپاه پاسدارانش را نابود می کند و به زباله دان تاریخ می فرستد.
کاظم کازرونیان: سازمان مجاهدین بدون شک پر ارزش ترین گنجینه  ملی، میهنی و عقیدتی تاریخ کشور ماست. برای اینکه بهتر تاثیر سازمان مجاهدین را در روند تاریخ معاصر ایران درک کنیم باید برای یک لحظه هم که شده سعی کنیم در ذهنمون تجسم کنیم که اگر در برابر اینهمه ظلم و تاریکی و شقاوت و جنایت و خیانت و وطن فروشی چه از نوع سلطنتی و چه ولایت فقیهی چنین مقاومت پایدار، مقاوم، متعهد و صادقی نبود، ایران و ایرانی در چه نقطه ای می بودند. از هموطنانم میپرسم: اگر این مقاومت نبود چطور میتوانستیم به عنوان یک ایرانی سرمون رو بالا نگهداریم؟ آیا غیرت ملی و افتخاری برامون میماند؟ پدیده مجاهدین رو با فرض بر اینکه اگه نبودن چگونه میشد درک کنیم؟ ارزشهایی رو که در فرهنگ ما وارد کردند، ارزشهایی مانند ازخودگذشتگی، فداکاری، کار بدون چشمداشت، صداقت، نفی خودپرستی، کار جمعی، خستگی ناپذیری و گذشتن از همه چیز. این ارزشهاست که در کنار هوشیاری سیاسی و اعتقاد به تخصص و علم، رژیم آخوندی رو به سراشیب سقوط کشانده است.
احمد معین منش: سی و اندی سال پیش فریاد هل من ناصر مسعود رجوی آتش بجانم زد و خود را مرید و رهرو او یافتم.
مسعود طی این سالیان بجز درس صدق و فدا ؛ گذشت و مایه گذاری بیشتر،  چیزی به ما نیاموخته است.
یکبار گفته بود: همه چیز در شما، در تک تک شما، در قلب و روح و ضمیر و دستهای توانا و گامهای استوار شما خلاصه میشود. حق و آزادی را به رایگان به هیچ ملتی هدیه نمیکنند. باید برای آن قیمت داد. این تمام مسئله است. در خاتمه از طرف جامعه ایرانیان شمال کالیفرنیا ؛ خواسته مسعود رجوی را با قوی ترین صدا پشتیبانی میکنیم که گفته بود :" سپاه تروریستی پاسداران جمهوری اسلامی ایران بایستی منحل شود "