سخنرانی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در کنفرانس سیاست در قبال ایران


خانم مریم رجوی: حقوق بشر برای مردم ایران، تحریم همه‌جانبه دیکتاتوری دینی و به‌رسمیت شناختن مقاومت و نبرد شورشگران برای آزادی

هموطنان،
شخصیت‌های ارجمند،
شش روز پیش سراسر ایران به‌خاطر اعدام یک جوان شورشگر و یک قهرمان کشتی در سوگ و اشک و خشم فرو رفت. او نوید افکاری است؛ قهرمان شورشگر ملی در قیام علیه دیکتاتوری دینی.
جرم‌اش برخاستن و مبارزه کردن برای سرنگونی رژیمی است که ایران را در خون و ویرانی و غارت غرق کرده است.
از هفته‌ها قبل مردم ایران به‌ حکم قضاییه خامنه‌ای برای اعدام او معترض بودند. مردم ایران، مدافعان حقوق‌بشر، آزادی‌خواهان و قهرمانان ورزشی در یک رستاخیز بی‌نظیر در سراسر جهان به مخالفت برخاستند.
اکنون نوید شورشگر در جان رزمنده هزاران کانون شورشی، به‌ مقاومت و قیام برای آزادی وعدالت ادامه خواهد داد.
برای پهلوان نوید، قهرمان شورشگر قیام، کف می‌زنیم.

مردم ایران خواستار مجازات این رژیم و تحریم همه‌جانبه آن هستند.
مردم ایران در برابر اعدام و قتل‌عام از سازمان‌ ملل و به‌خصوص شورای امنیت می‌خواهند که آن‌ها هم ماشه تحریم‌های مصرح در ۶قطعنامه را علیه این رژیم بکشند. والا خامنه‌ای ادامه می‌دهد. زیرا بقای خود را در سرکوب و اعدام می‌بیند. خامنه‌ای اگر اعدام نکند شیرازه رژیمش از هم می‌پاشد قیام‌هایی که در دل جامعه ایران بی‌تابی می‌کند، دوباره طغیان خواهد کرد و قیام و سرنگونی بر سر رژیم ولایت فقیه فرود خواهد آمد.

کرونا متحد رژیم
لطفاً توجه کنید من در شرایطی با شما صحبت می‌کنم که آمار جانگداز قربانیان کرونا در میهنم دست کم ۱۰۵هزار نفر است. به نسبت جمعیت، آخوندها در مرگ و میر به‌خاطر کرونا هم مانند کشتار و اعدام در ردیف اول هستند.
سه روز پیش معاون وزارت بهداشت گفت:‌ «ما از موضوع موج گذشتیم... درگیر یک دریای طوفانی هستیم»، و افزود: «شمار بیماران ناشی از ویروس کرونا در تهران از ۹۰۰نفر در روز به ۱۸۰۰نفر افزایش یافته است»
و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: «این استان در وضعیت فوق بحرانی قرارگرفته است».

آ‌ن‌روز کسی باور نمی‌کرد که هواپیمای مسافربری اوکراینی را رژیم زده است. حالا هم باور‌کردنش مشکل است که خامنه‌ای و روحانی عمداً مردم را به قربانگاه کرونا می‌فرستند. اما استراتژی آن‌ها کلان تلفات و سپر انسانی در برابر خطر قیام و سرنگونی است.
ثروت نهادها و مؤسسات تحت کنترل خامنه‌ای بیش از هزار میلیارد دلار است. اما از این دارایی و سرمایه و امکانات که متعلق به مردم ایران است تا امروز چیزی صرف بهداشت و درمان نشده است. قرار بود از ذخایر ارزی در صندوق توسعه فقط یک میلیارد یورو به بهداشت و درمان و مقابله با کرونا اختصاص یابد. اما وزیر بهداشت رژیم می‌گوید از همین مقدار هم، تا به‌حال کمتر از یک سوم آن‌را دریافت کرده. به‌همین خاطر حقوق پرستاران را نمی‌دهند در حالی‌که بسیاری از پرسنل پزشکی در اثر کرونا جان باخته‌اند.
بله، کرونا قوی‌ترین متحد آخوندها، اعدام و زندان مهم‌ترین ابزار حاکمیت آخوندها، و سپاه پاسداران تکیه‌گاه آخوندها برای سرکوب و جنایت است.
چنان‌که مسعود رجوی گفته است، اگر قصد سرکوب و جنگ‌افروزی و صدور تروریسم ندارید، پس یک ارتش برای شما کافیست و نباید هزینه‌های نجومی سپاه پاسداران را به مردم ایران تحمیل کنید. آن را منحل کنید و مخارجش را صرف بهداشت و درمان و حقوق پرستاران و کارگران و معلمان و کارمندان کنید.
امروز بخش مؤثر و سودده صنایع، معادن، مخابرات، بانک‌ها و شرکت‌های ساختمانی در مالکیت انحصاری خامنه‌ای و سپاه پاسداران است. ثروت آن‌ها به یک‌هزار میلیارد دلار سر‌می‌زند. و هر سال در نتیجه فساد و غارتگری آخوندها و سپاه پاسداران ده‌ها میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود.
اعضای مجلس ارتجاع مبالغ پرداخت شده برای عملیات جنگی سپاه پاسداران در سوریه را تا ۳۰میلیارد دلار تخمین می‌زنند. البته رقم واقعی چند برابر است. به‌علاوه برای عملیات حزب‌الشیطان لبنان، کتائب عراق، انصارالشیطان در یمن و گروه‌های مشابه هزینه‌های هنگفتی صرف می‌شود.

آن‌چه مردم ایران می‌خواهند
در آستانه تشکیل اجلاس مجمع عمومی ملل‌متحد، من می‌خواهم از جانب مقاومت و مردم ایران توجه همه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی را به سه مسأله اساسی جلب ‌کنم:
اول، یادآوری این واقعیت که این رژیم در جنگ با جامعه ایران و جامعه جهانی است.
دوم، ضرورت توقف سیاست‌های بین‌المللی، اشتباهی که عملا کمک‌کار قاتلان مردم ایران است و دست فاشیسم دینی را در نقض حقوق‌بشر مردم ایران و جنگ و تروریسم در منطقه بازتر می‌کند.
و سوم یک سیاست سه عنصری در قبال این رژیم؛ شامل:
حقوق بشر برای تمام مردم ایران،
تحریم همه‌جانبه دیکتاتوری دینی،
و به‌رسمیت شناختن مقاومت مردم ایران و نبرد شورشگران برای سرنگونی آخوندها و آزادی مردم ایران.

درباره اولین موضوع یعنی جنگ این رژیم با مردم ایران و جامعه جهانی باید به ‌شرایط سه سال اخیر توجه کنید:
از قیام دی‌ماه ۹۶ که جامعه ایران وارد فاز خیزش شد، جنایت‌ها و ماجراجویی رژیم در سه زمینه شدت پیدا کرده است:
اول، ‌افزایش سرکوب، از جمله کشتار بیش از ۱۵۰۰جوان و نوجوان در قیام آبان و دستگیری و شکنجه گسترده دستگیرشدگان بعد از آن هم، اعدام زندانیان به‌ اتهام‌های سیاسی مانند محاربه، شورش و شرکت در قیام که هم‌چنان ادامه دارد.
در همین روزها شماری، در زندان‌های دستگرد اصفهان، زندان تهران بزرگ، وکیل آباد مشهد، گوهردشت کرج، شیبان اهواز و زندان‌های ارومیه، خرم‌آباد، سنندج و هم‌چنین هواداران مجاهدین در اوین زیرحکم اعدام قرار دارند.
دوم، افزایش حمله به‌ کشتی‌ها و نفتکش‌ها در آب‌های بین‌المللی، موشک‌اندازی به‌ تأسیسات نفتی و فرودگاه‌ در عربستان و حملات موشکی به نیروهای آمریکایی در عراق.
و سوم، بسیج شیطان‌سازی و گسترش توطئه‌های تروریستی علیه مجاهدین و مقاومت ایران و دیگر مخالفان در کشورهای مختلف.

سخنرانی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در کنفرانس سیاست در قبال ایران

 

هموطنان،
میهمانان گرامی!
به ‌گواهی و تجربه ۴۰ساله، این رژیمی است با ۱۲۰هزار اعدام سیاسی شامل ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل‌عام شده در سال ۱۳۶۷ که ۹۰درصد آن‌ها از مجاهدین بودند. این رژیم به‌خاطر نقض وحشتناک حقوق‌بشر، تاکنون ۶۶بار در مجمع عمومی ملل‌متحد و کمیسیون و شورای حقوق‌بشر محکوم شده است. آخوندها در این زمینه هم به واقع در جهان رکورد‌دار هستند. هم‌چنان که در تروریسم از بغداد و بیروت تا بوئنس آیرس.
می‌دانید که از سه دهه پیش این مقاومت ایران بود که پروژه‌های پنهان اتمی، موشکی و شیمیایی این رژیم را فاش کرد.
ما خواهان یک ایران غیراتمی هستیم که با همسایگانش در صلح و دوستی بسر ببرد.

سیاست‌های زیان‌بار غرب
دوستان عزیز!
اجازه بدهید در این‌جا زیان‌ عظیم سیاست‌هایی را یادآوری کنم که به‌ این رژیم برای ادامه جنایت‌هایش، میدان و مصونیت داده است، ازجمله:
- امتیازهای سیاسی و مالی غیرقابل توجیه در توافق اتمی سال۱۳۹۴
- متوقف کردن شش قطعنامه تحریم سازمان ملل به سود آخوندها.
- و مخالفت با تمدید تحریم‌های تسلیحاتی رژیم.
در این‌جا تاکید می‌کنم هر دولتی که به‌ رشوه‌‌‌های کلان این رژیم طمع ببندد، مار در آستین دنیا می‌پرورد.
این یک نظریه اشتباه است که کاهش تحریم‌های بین‌المللی باعث می‌شود این رژیم از ستیزه‌جویی دست بردارد از قضا در سایه برجام بود که تروریسم این رژیم در اروپا افسار گسیخت.
اخیراً وزیرخارجه آمریکا در مقاله‌یی در فیگارو به درستی نوشت که رژیم ایران به مماشات غرب با خونریزی و جنگ‌طلبی پاسخ داد و این که: سیاست مماشات هیچ سودی به جز پیشبرد استراتژی کلان رژیم ایران در بر نداشته است. او یادآوری کرد که وحشی‌گری‌های این رژیم را نخست خود مردم ایران متحمل می‌شوند که تنها در سال گذشته، حدود ۱۵۰۰ معترض را کشتند.
بله این مقاومت ایران بود که از آغاز هشدار داد امتیاز دادن به آخوندها آن‌ها را جری‌تر می‌کند.
از جمله ۱۰ سال پیش در بهمن ۱۳۸۹در پارلمان اروپا در بروکسل قبل از کشتار ۱۹فروردین در اشرف، گفتم که امتیاز دادن به این رژیم مثل غذا دادن به تمساح، ملاها را حریص‌تر و افراطی‌تر کرده است.

حالا بعد از یک دهه نگاه کنید:
برای اولین بار در تاریخ معاصر در اروپا یک دیپلمات بمب‌گذار دستگیرشده در آلمان را می‌بینیم که دو سال است در بلژیک زندانی است. فکرش را بکنید که اگر بمب در گردهمایی ما در ویلپنت عمل می‌کرد، چه می‌شد؟ هم‌چنین به‌دلیل توطئه‌های این رژیم، در دو سال اخیر هفت‌تن از دیپلمات‌های آن از فرانسه، آلبانی و هلند اخراج شده‌اند.

از طرف دیگر، قیام‌های مردم ایران از دیماه ۹۶ تا آبان و دی ۹۸ همه توهمات را درباره ثبات ناداشته رژیم از بین برده است.
اکنون رژیم به ‌ضعیف‌ترین موقعیت خود رسیده است. در چنین شرایطی کمک به آخوندها فقط درد و رنج مردم ایران را بیشتر می‌کند. اما هرگز قادر به نجات رژیم از سرنگونی نیست.

ضرورت اقدام بلادرنگ ملل متحد
پس من دوباره و صدباره خواست مردم ایران را تکرار و تاکید می‌کنم:
حقوق‌بشر برای تمام مردم ایران، تحریم همه‌جانبه دیکتاتوری مذهبی و به‌رسمیت‌شناختن مقاومت مردم ایران و نبرد شورشگران برای آزادی.
در زمینه حقوق‌بشر توجه دولت‌ها و مشخصاً توجه ملل‌متحد را به گزارش‌ عفو بین‌الملل جلب می‌کنم که: «بازداشت‌های گسترده، ناپدید‌سازی و شکنجه» معترضان در قیام آبان را گواهی کرده و خاطرنشان می‌کند که آخوندها عامدانه از سلاح‌های مرگبار استفاده کردند و فقط ظرف چند روز بیش از هفت‌هزار مرد، زن و کودک بین ۱۰ تا ۱۸سال را دستگیر کرده‌اند.
- راستی چرا ملل‌متحد و شورای امنیت به فجایعی نمی‌پردازد، که با دستور مستقیم خامنه‌ای در روزهای بعد از قیام آبان شکل گرفت؟
- چرا ملل متحد و شورای امنیت، این رژیم را به قبول هیأت‌های بین‌المللی برای بازدید از زندان‌هایش و دیدار با زندانیان به‌ویژه زندانیان قیام، وادار نمی‌کند؟
هم‌اکنون شماری از زندانیان هوادار مجاهدین در بیدادگاه اوین به‌عنوان محارب محکوم شده‌اند. آن‌ها در معرض اعدام‌‌اند. از مردم جهان و ملل‌متحد برای نجات جان آن‌ها استمداد می‌کنم و خواهان اقدام بلادرنگ هستم.
هم‌چنین باید پرونده قتل‌عام ۶۷ و قتل‌عام آبان ۹۸ به شورای امنیت ارجاع شود. مصونیت برای خامنه‌ای و سران و سرکردگان این رژیم کافیست. آن‌ها باید در برابر عدالت قرار بگیرند.
در زمینه تحریم‌ها هم خاطرنشان می‌کنم، مردم ایران که در آبان گذشته به‌خاطر اعتراض به افزایش قیمت بنزین مورد حمله و کشتار قرار گرفتند، خواهان قطع شریان سوخت‌رسانی به‌ ماشین سرکوب و تروریسم آخوندها هستند.
مطابق گزارش‌های دولتی، سالانه میلیاردها دلار از درآمد نفت کشور گم می‌شود. یعنی سر از صندوق‌ خامنه‌ای در می‌آورد.
حرف ما این است:‌ رژیم آخوندی را تحریم کنید. تحریم این رژیم به‌ مقابله با تروریسم و سرکوب و فساد کمک می‌کند.
اما هر دلاری که به این رژیم داده شود فشنگی است برای شلیک به‌ جوانان ایران یا عراق و سوریه و یمن.
مردم ما نه تأسیسات غنی‌سازی هسته‌یی می‌خواهند، نه برنامه موشک‌ بالستیک، و نه جنگ و جنایت رژیم در سوریه و عراق و یمن و لبنان.

پیام نوید شورشگر
اما بگذارید در زمینه مقاومت و نبرد شورشگران برای آزادی در ایران، یکی از آخرین پیام‌های پهلوان نوید قهرمان کشتی را یادآوری کنم.
او درباره نبردش با رژیم ولایت فقیه گفت که با ناجوانمردترین حریف تاریخ بشریت دست و پنجه نرم کرده است.
آری، این ناجوانمردترین حریف تاریخ بشریت، بی‌تردید با قیام‌ها و نبرد جوانان شورشگر و مجاهدان آزادی و ارتش بزرگ آزادی سرنگون خواهد شد.
از همه شما متشکرم.