آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۴۵۸ شهر کشور از ۱۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر بیشتر است


آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۴۵۸ شهر کشور از ۱۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر بیشتر است

    رکورد جدید در آمار مهندسی شده رژیم: ۲۷۲ جان باخته در ۲۴ ساعت گذشته و ۴۵۳۳ بیمار وخیم

    نمکی: پریروز اولین بار تهران بالای ۵۲۰۰ تختش پر شد و این بسیار بسیار نگران کننده است
    بیمارستان سینا: تخت‌هایICU ۱۰۰ درصد پر شده و یک تخت خالی نداریم شاید به اندازه جنگ ایران و عراق کشته داشته باشیم
    رئیس سازمان نظام پرستاری: بیش از ۳۰۵۰۰ پرستار تاکنون به کرونا مبتلا شدند که ۶هزار نفر آنها دیگر نتوانستند به خدمت برگردند
    زالی: موج جدید می تواند خیلی هولناکتر، عظیمتر و با دامنه عمیقتر از قبل باشد. فاصله بین پیک‌ها در حال کوتاه شدن است
    دانشگاه پزشکی اصفهان: در شبانه روز گذشته ۴۱ بیمار کرونایی فوت کردند
    دانشگاه علوم پزشکی تبریز: افزایش فوتی ها از ۱۸ نفر به ۲۶ نفر در شبانه روز گذشته از روند افزایشی جان باختگان خبر می دهد
    خامنه ای، امروز در بحبوحه فاجعه کرونا صرفاً به چند جمله در مورد وظایف مردم در رعایت ضوابط و وظیفه دولت در مجبورکردن مردم به اجرای ضوابط بسنده کرد
    خانم مریم رجوی: در حالیکه شمار مبتلایان و جان باختگان هر روز رکورد می شکند، خامنه ای با وقاحت و قساوت توپ را به زمین مردم انداخت. روند افزایش قربانیان کرونا در ایران بهیچوجه طبیعی و با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست. اگر امکانات حکومتی در خدمت پیشگیری و درمان کرونا قرار میگرفت، ابعاد فاجعه بسا محدودتر بود. خامنه ای و روحانی با سیاست امواج تلفات انسانی میخواهند در مقابل قیام و سرنگونی سد ببندند

سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان کرونا در ۴۵۸ شهر از۱۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر گذشت. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۴۲۷۸ نفر، در آذربایجان غربی به ۳۳۴۲ نفر، در البرز به ۳۳۲۳ نفر، در اصفهان به ۶۲۶۹ نفر، در تهران به ۲۸۹۷۱ نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۹۲۷ نفر، در خراسان جنوبی به ۸۹۹ نفر، در خراسان رضوی به ۹۱۵۵ نفر، در خراسان شمالی به ۲۱۱۴ نفر، در خوزستان به ۷۷۹۳ نفر، در زنجان به ۱۱۵۸ نفر، در سیستان و بلوچستان به ۳۴۸۶ نفر، در فارس به ۳۲۰۶ نفر، در قزوین به ۱۱۷۱ نفر، در کردستان به ۲۱۷۶ نفر، در کرمان به ۱۸۶۰ نفر، در مرکزی به ۱۶۴۰ نفر و در هرمزگان ۱۶۰۰ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم در آمار مهندسی شده خود، شمار قربانیان در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۷۲ و شمار بیماران وخیم را ۴۵۳۳ نفر ذکر کرد که از ابتدای شیوع کرونا در ۸ ماه گذشته بی سابقه و بالاترین رقمها است.

قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس ارتجاع در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش نوشت: «شرایط مدارس، تضمین کننده سلامت فرزندانمان نیست... رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حتی در مناطق برخوردار پایتخت نیز شرایط مناسبی ندارد... روش صحیح، عدم بازگشایی مدارس بود و در صورت الزام با نظرات کارشناسان امر باید به سمت آموزش غیر حضوری قدم برداریم» (رسالت ۲۱ مهر).
رئیس سازمان نظام پرستاری: «بیش از ۳۰۵۰۰پرستار تاکنون به کرونا مبتلا شدند. ۶هزار نفر آنها نتوانستند به خدمت برگردند» تلویزیون رژیم ۲۰مهر).

مینومحرز عضو کمیته علمی ستاد کرونا گفت: «تخت خالی برای مبتلایان جدید وجود ندارد. بسیاری از بیماران بدحال نیاز به بستری دارند، برای آنها جا وجود ندارد. قطعا در صورت تداوم این شرایط میزان مرگ و میرها افزایش می‌یابد. متاسفانه برخی بیماران حتی به بستری شدن هم نمی‌رسند» (ایسنا ۲۱ مهر).

در تهران، نمکی وزیر بهداشت رژیم گفت: «پریروز اولین روزی بود که تهران بالای ۵۲۰۰ تختش پر شد. در پیکهای قبلی تا ۴هزار و هفتصد و خرده ای بود این ۵۲۰۰ عدد بسیار بسیار برای ما نگران کننده است» (سایت ایران پرس رژیم ۲۰ مهر).

زالی رییس ستاد کرونا گفت: «این اوج گرفتن می تواند خیلی هولناکتر، عظیمتر و با دامنه عمیقتر از موج های قبلی باشد. پیش بینی می شود با افزایش تعداد بیماران بدحال تری نسبت به هفته های گذشته روبه رو باشیم. فاصله بین پیک ها در حال کوتاه شدن است» (ایسنا ۲۰ مهر).

طالب پور رئیس بیمارستان سینا: «تخت‌های ICU بیمارستان ۱۰۰ درصد پر شده است و حتی یک تخت خالی در بخش کرونا نداریم، اما متاسفانه بیماری رو به افزایش است. شاید به اندازه جنگ ایران و عراق کشته کرونا داشته باشیم»(دنیای اقتصار ۲۰ مهر).

در اصفهان، بنا بر اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی: «در شبانه روز گذشته تست کرونای ۱۰۶۹نفر مثبت شد، ۲۱۵نفر بستری و ۳۴نفر هم فوت کردند.۵۳بیمار حاد تنفسی در کاشان و آران و بیدگل بستری شدند و ۷نفر فوت کردند» (تلویزیون رژیم ۲۰مهر)

در البرز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان استان به ۱۳۲۲ نفر رسید»(ایسنا ۲۱ مهر).

در آذربایجان شرقی، معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: «افزایش تعداد فوتی ها از ۱۸ نفر به ۲۶ نفر در شبانه روز گذشته از روند افزایشی جان باختگان کرونا خبر می دهد» (جوان ارگان سپاه پاسداران ۲۱مهر).

خامنه ای، که سه هفته گذشته از صحنه غایب بود، امروز در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاههای افسری رژیم که از طریق اینترنت صحبت میکرد، در مورد کرونا صرفا به چند جمله در مورد وظایف مردم در رعایت ضوابط و وظیفه دولت در مجبورکردن مردم به اجرای ضوابط بسنده کرد و گفت: «همچنانکه از مدتها قبل به رئیس‌جمهور و مسئولان محترم گفته‌ام، ضابطه‌گذاری‌ها برای مقابله با بیماری باید از جایگاه حاکمیتی و الزام‌آور باشد...عموم مردم باید در مسائلی همچون نرفتن به سفرها و رعایت شیوه‌نامه‌ها، مراقبت جدی کنند تا از این بیماری خلاص شویم».
 
خانم مریم رجوی گفت: در حالیکه شمار مبتلایان و جان باختگان هر روز رکورد می شکند، خامنه ای با وقاحت و قساوت توپ را به زمین مردم انداخت. روند افزایش قربانیان کرونا در ایران بهیچوجه طبیعی و با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست. اگر امکانات حکومتی در خدمت پیشگیری و درمان کرونا قرار میگرفت، ابعاد فاجعه بسا محدودتر بود. خامنه ای و روحانی با سیاست امواج تلفات انسانی میخواهند در مقابل قیام و سرنگونی سد ببندند.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۲ اکتبر ۲۰۲۰)