خارج شدن خلیفه ارتجاع و جنایت از خانه‌نشینی کرونایی در وحشت از پیامدهای مرگبار کرونای ولایت - سخنگوی مجاهدین


در آغاز ماه آبان سالگرد قیام و شهیدان
خارج شدن خلیفه ارتجاع و جنایت از خانه‌نشینی کرونایی
در وحشت از پیامدهای مرگبار کرونای ولایت و بحران حاکمیت
و حرام خواندن هتک حرمت از رئیس‌جمهور ارتجاع در ماههای پایانی
برای دهنه زدن و مهار نمایندگان افسار گسیخته در مجلس رژیم

روحانی قبل از سخنان خامنه‌ای گزارش کرد
هم وزارت بهداشت و هم متخصصان می‌گویند
ویروس جهش‌یافته و سرعت و قدرت انتقال آن
۹برابر شده است

خودداری ولی‌فقیه ارتجاع از دادن یک دلار از صدها میلیارد دلار
اموال غارت شده در بنیادها و سپاه پاسداران و احاله دادن بیکاران به خیرین!

خامنه‌ای:
در این قضیه کسانی بیکار می‌شوند و بیمه بیکاری هم ندارند
تأمین اجتماعی وظیفه دارد در این زمینه وارد بشود!
البته عرض کردیم
که خیّرین می‌توانند کمک کنند!


خالی بندیهای نفرت انگیر خلیفه سفاک ارتجاع:
باید کاری کنند گرفتارهای کرونا در همان روزهای اول و دوم
شناسایی بشوند و معالجه بشوند اگر اینکار انجام بگیرد
تلفات به یک دهم می‌رسد!


‌شبکه خبر رژیم ۳ آبان۹۹: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار حضوری با رئیس‌جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از عملکرد این ستاد، توصیه‌های مهمی را بیان و بر لزوم اتخاذ تصمیم‌های قاطع و حاکمیتی، اقناع افکار عمومی و همکاری همه دستگاهها و آحاد مردم برای مقابله با وضعیت تأسف‌بار ویروس عالم‌گیر کرونا تأکید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی هم‌چنین با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رئیس‌جمهور و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن این‌که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنانشان، هدف از تشکیل این جلسه را که به دعوت ایشان تشکیل شد، وضعیت تأسف‌بار بیماری کرونا در کشور و لزوم تلاش مضاعف و بکارگیری ابتکارات جدید برای مواجهه با این ویروس، بیان کردند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام درونی در کشور، به اقدام اخیر برخی‎ها در مواجهه با دولت و شخص رئیس‌جمهور اشاره کردند و گفتند: «کاری که در یکی دو هفته قبل در برخورد با دولت و رئیس‌جمهور و اینها از سوی بعضی‌ها انجام گرفت ولو اونها تویشان برادران خوبی بودند و هستند لیکن کار کار غلطی بود من به‌طور صریح این را بگویم انتقاد غیر از هتک حرمت است، هتک حرمت جایز نیست نسبت به هر مسئولی، حالا بین آحاد مردم هم هتک حرمت حرام است و جایز نیست. نسبت به مسئولان بیشتر به‌خصوص نسبت به مسئولان بالای کشور ممکن است شما انتقاد داشته باشید انتقادتان هم وارد باشد این کاملاً ممکن است حق هم دارید انتقاد کنید، اما انتقاد کردن یک حرف است، اهانت کردن یک حرف است، هتک حرمت یک حرف است این نکته بسیار مهمی است همه توجه باید بکنند این جور کارها اینجور هتک حرمت ها کار امثال آمریکایی‌هاست».

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع‌بندی این موضوع گفتند: «باید حرمت رؤسای سه قوه و مسئولان کشور که در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند، حفظ شود».

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «کنترل دقیق مبادی ورودی کشور، محدودیت ترددهای غیرضرور بین شهری به همراه اقناع مردم و اعمال سخت‌گیرانه ضوابط در ناوگان حمل و نقل شهری و محیط‌های عمومی، از جمله مصادیق محدودیتها است که مسئولیت اصلی اجرا و نظارت، با شورای امنیت کشور و نیروی انتظامی است».

ایشان هم‌چنین با اشاره به اهمیت مقابله با بیماری در روزهای اول آن، گفتند: «باید کاری کنند که گرفتارها در همان روزهای اول و دوم شناسایی بشوند و معالجه بشوند گفته شد به من از طرف افراد وارد و متخصص که اگر اینکار انجام بگیرد تلفات به یک دهم می‌رسد. کسانی در این قضیه بیکار می‌شوند و بعضی از اینها هم که بیکار می‌شوند بیمه بیکاری هم ندارند تأمین اجتماعی وظیفه دارد که تو این زمینه وارد بشود البته این هم باز جز اون جاهایی ست که عرض کردیم خیّرین می‌توانند کمک کنند و این از افضل قربات و افضل نفقات یکی همین است.

هم دعا کنیم هم تضرع کنیم هم استغفار کنیم استغفار کنیم بعضی از گناهان هست که نقمت الهی را بر انسان‌ها بر اجتماعات بر افراد نازل می‌کند این استغفار است استغفار لازم است استغفار کنیم خدای متعال انشاالله تفضل کند و از این گردنه عبور کنیم».


آخوند روحانی:

از جدی نگرفتن توصیه‌های قانونی از طرف برخی از مردم گلایه دارم

ویروس ماههای اخیر ویروس جهش‌یافته اروپایی است

که سرعت و قدرت انتقال آن، ۹ برابر شده است

کسی نمی‌آید ما را یاری کند اینها در شعار می‌گویند

ولی در مقام عمل خبری نخواهد بود

شبکه خبررژیم ۳ آبان:


روحانی: «در این ماجرای کرونا برای ما روشن شد که تکیه بر توان و امکانات داخلی و نگاه نکردن به دست دیگران تا چه حد برای ما مهم است و در روزهای مبادا ما باید بدانیم که روی پای خودمان باید بایستیم کسی نمی‌آید ما را یاری کند و کمک کند حتی در بحث حقوق‌بشر و بهداشت و درمان و نجات جان انسان‌ها اینها هم تو شعار می‌گویند ولی در مقام عمل خبری نخواهد بود».

آقای روحانی با اشاره به تفاوت ماهیت ویروس کرونای فعلی با ویروس زمان اسفند ماه که کشور را درگیر کرد، افزود: «هم وزارت بهداشت و هم متخصصان می‌گویند ویروس ماههای اخیر ویروس جهش‌یافته اروپایی است که سرعت و قدرت انتقال آن، ۹ برابر شده است».

رئیس‌جمهور با گلایه از جدی نگرفتن توصیه‌های قانونی از طرف برخی از مردم، گفت: «محدودیت‌های شدید در مناطق پر خطر، مراقبتهای لازم برای جلوگیری از نقض قرنطینه مبتلایان و جریمه‌های قانونی برای متخلفان در نظر گرفته شده است».