خسارات سنگین سیلابهای ویرانگر در ۱۰ استان کشور به خاطر فقدان زیرساختها و بی عملی رژیم ‌آخوندی



سیلابهای ویرانگر در ۱۰ استان کشور از جمله خوزستان، فارس، اصفهان، یزد، کرمان، بوشهر،لرستان چهارمحال و بختیاری و هرمزگان خسارات زیادی به مردم وارد کرد.

رسانه های رژیم در سیل روز یکشنبه از جان باختن دست کم هفت هموطن فقط در استانهای بوشهر و هرمزگان خبرداده اند. گزارشها هم چنین حاکی از مفقود شدن شماری از هموطنان در اثر سیل است.
 حکومت آخوندی از انتشار خبرهای مربوط به خسارات مادی و انسانی سیل و اعتراضات هموطنان به ستوه آمده جلوگیری می کند.
پل کلل که پل استراتژیک و ارتباطی بین سه استان فارس، بوشهر و خوزستان است،‌ زیر آب رفت و ارتباط این سه استان را قطع کرد.
دروازه قرآن شیراز را سیل فرا گرفت، مردم از تکرار فاجعه سیل در این منطقه که در سال گذشته قربانیان زیادی بر جا گذاشت نگران شده اند.

گزارشها حاکیست بیشترین خسارات سیل در استان بوشهر وارد شد.
دو سوم شهر وحدتیه تقریبا به زیر آب رفت، به‌طوری که مردم از ترس جانشان به پشت بام خانه‌ها پناه بردند. آب و برق این شهرستان نیز روز یکشنبه قطع شد. آنچه که باعث شد که باران چند ساعته باعث بروز سیل ویرانگر شود، ناتوانی کانال‌های دفع آب در خیابان‌ها و فاضلاب‌ها بود که نتوانست روان آب‌ها را در حجم بسیار گسترده‌ را کنترل کند و آب به کوچه‌ها، مغازه‌ها و خانه‌های مردم سرازیر و باعث بروز خسارت شدید به مردم شد.
گزارشها نشان دهنده حجم بالای خسارت ها و آسیب دیدن ۸ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر است.

رسانه های رژیم نوشتند: در جریان بحران آبگرفتگی شهرهای خوزستان ردپای کم کاری و قصور مسئولان خوزستان در حجم بالای خسارت، دیده می‌شود و همین مسأله موجب نارضایتی و خشم مردم سیلزده شده است.
بیشترین حجم خسارت ناشی از سیل اخیر استان خوزستان مربوط به بندرموسوم به امام و شهر چمران می‌شود. حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از واحدهای مسکونی که در این بندر دچار آبگرفتگی شده‌اند نیاز به تعمیرات یا نوسازی دارند.
در جریان سیل خوزستان در مجموع حدود ۸هزار واحد مسکونی دچار خسارت شده اند.

خانم مریم رجوی به خاطر جان باختن مظلومانه تعداد زیادی از هموطنان محروم از جمله در هرمزگان و بوشهر و خوزستان تسلیت گفت و بار دیگر خواستار کمک به سیل زدگان و همیاری ملی در بحبوحة کرونا شد.
خانم رجوی تأکید کرد: در چنین وضعیتی از سپاه و استاندار و فرماندار و شهرداران این رژیم خیری بر نمی‌خیزد و به‌دزدیهای خود مشغولند. خط کار درست بر اساس ”کس نخارد“ تکیه به مردم و جوانان غیور میهن است.