دست‌کم ۹ قربانی دراثرسیل و تخریبهای گسترده و خسارات کمرشکن به مردم محروم در ۱۲ استان کشور


۵۵میلیون نفر در ایران در معرض سیل قرار دارند.


اذعان یک آخوند حکومتی
فاضلاب اهواز ۴۰سال است با آب اش قاطی می‌شود
این به آمریکا چه ربطی دارد؟!
۲۵میلیون حاشیه نشین شهر داریم چه ارتباطی به آمریکا دارد؟


شمار استانهایی که سیل و آبگرفتگی شدید خسارات کمرشکنی به مردم وارد کرده است به ۱۲ استان رسید.
علاوه بر استان های خوزستان، فارس، تهران، اصفهان، یزد، کرمان، بوشهر،لرستان چهارمحال و بختیاری و هرمزگان سیل در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استانهای گیلان و سیستان و بلوچستان خسارات شدیدی به مردم این استانها وارد کرده است.

حکومت آخوندی که پیوسته سعی در کتمان خبرهای واقعی خسارات مادی و انسانی سیل و اعتراضات مردم است دست کم به ۹جانباخته در اثر سیل اذعان کرد. یک هموطن در گیلان دو تن در بوشهر و شش نفر در استان هرمزگان جان خود را از دست دادند. سه تن از هموطنان نیز بر اثر سیل مصدوم شده اند که در کرمان، بوشهر و هرمزگان به بیمارستان منتقل شده اند.

به گزارش رئیس سازمان مدیریت بحران رژیم: وضعیت استان‌های بوشهر، هرمزگان و کرمان بغرنج گزارش شده است. در استان فارس، ۱۴ شهرستان این استان شامل آباده، استهبان، مرودشت، رستم، خنج، شیراز، ارسنجان، ممسنی، نی‌ریز، خرم‌بید، قیر و کازرون، فراشبند، خرامه و لامرد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند.
در شیراز بسیاری از محلات و معابر و برخی واحدهای مسکونی و تجاری دچار آب گرفتگی شدند و برخی از مناطق این شهر همان محله‌هایی هستند که در جریان سیل فروردین ۹۸ دچار آسیب شدند. جهرم نیز از گزند سیل در امان نماند و زیان‌های زیادی به این شهر رسیده است. سیل در استان بوشهر خسارت زیادی را به بار آورده است.

بر اثر سیل، در برازجان مردم تا کمر در آب مانده اند، در مهریز یزد، معابر دچار آبگرفتگی می‌شود و ماهشهر، بندر موسوم به امام، آبادان و خرمشهر را آب می‌برد. روزنامه حکومتی رسالت نوشت:‌‌این ناشی از بی‌برنامگی و بی‌راه‌حلی دولتمردان است. در این اوضاع و احوال کرونایی، .... با این حجم آب و فاضلاب رها شده در خیابانها، چگونه می‌توان با کرونا مقابله کرد؟

رسانه های رژیم یکبار دیگر اعتراف کردند:‌ سریال سیل و خسارت‌های ناشی از آن در خوزستان آن قدر زیاد است که برخی از مردم این استان را به سمت تجمعات اعتراضی پیش برده است.

در وحشت از خیزش و قیام مردم و بدنبال اعتراض به بی عملی کارگزاران رژیم از حداقل رسیدگی به مردم سیل زده و مصیبت دیده پس از تجمع های اعتراضی مردم سربندر، کارگزاران رژیم به احضار و بازداشت برخی از کارگزاران رژیم در بندر موسوم به امام دست زدند.

یک آخوند حکومتی بنام قاسمیان در (گفتگو با تلویزیون رژیم) عتراف کرد در اهواز ۴۰سال است که آب و فاضلاب قاطی می شود:به هر جهت اینقدری که ما سر در آوردیم از حاکمیت و این طرف و آن طرف رفتیم به اعتقاد من تقریباً ۸۰-۲۰ است ۸۰ داخلی است مسأله ما ۲۰ درصدش آمریکاست ۲۰درصد آن تحریم‌ها هست آقای مقصودی ببخشید این دلالی ارز ۴۲۰۰ رانت ارز ۴۲۰۰ دلالی خودرو نمی‌دانم فرار مالیاتی کجا به آمریکا ربط دارد؟ اقا فاضلاب اهواز ۴۰سال است دارد با آب اش قاطی می‌شود بوی فاضلاب می‌دهد آب آخر ما می‌رویم توی این جاها آقا اگر همین اتفاق این به آمریکا چه ربطی دارد اگر این اتفاق در همین بالای شهر تهران توی خانه همین مسئولان افتاده بود نه ۴۰سال یک ساعت بابا وزیر را کرده بودند در گونی اگر این کار شده بود خوب چه ارتباطی به آمریکا دارد این ؟این نحوه از واگذاریها و خصوصی‌سازیها این چه ارتباطی به آمریکا دارد؟ یعنی شما هر موضوع این‌که الآن ما روستاهایی را بالاخره شما اطلاع دارید ما در این جهادیها می‌رویم وقت ها سال بعد می‌بینیم روستا نیست اصلاً حاشیه شهر هست آقای مقصودی ما ۲۵میلیون الآن حاشیه نشین شهر داریم چه ارتباطی به آمریکا دارد؟ شیرآباد زاهدان چه ارتباطی با آمریکا دارد؟
مجری: حقوقهای نجومی مسئولان
آخوند قاسمیان: حقوق نجومی مسئولان چه ارتباطی؟ این که فرزندانشان همه‌اش در آمریکا و اروپا خیلی از فرزندان چه ارتباطی دارد به آمریکا؟.