روحانی، رئیسی و سرکردگان رژیم، رئیس جمهور و مقامات آمریکا را تهدید به ترور می‌کنند


سردمداران رژیم آخوندی فرصت دوران انتقال قدرت در آمریکا را مغتنم شمرده و در سالگرد هلاکت جلاد مردم ایران و خلق‌های منطقه، یکی پس از دیگری به تهدید رییس جمهور و مقامات آمریکا به ترور روی آورده اند. هدف رژیم از این ارکستر تروریستی ارعاب مقامات دولت بعدی و کسب امتیاز است.

روز ۱۱ دی آخوند روحانی گفت: «ترامپ در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود نه از حکومت اصلاً از زندگی... انتقام این خون را ملت‌های منطقه و ملت ایران از اینها خواهند گرفت».

امروز نیز سردژخیم رییسی، رییس جمهور و مقامات آمریکا را تهدید به ترور و «انتقامی سخت» کرد و گفت تصور نشود «اگر کسی در کسوت رئیس‌جمهور آمریکا» ظاهر شد مصونیت دارد. آنها «هیچ‌کدام در کره زمین امنیت نخواهند داشت»(تلویزیون رژیم ۱۲دی).

قاآنی سرکرده نیروی قدس در مجلس رژیم گفت: عوامل آمریکایی باید «سبک زندگی مخفی سلمان رشدی را یاد بگیرند؛ چرا که جمهوری اسلامی انتقام سلیمانی را خواهد گرفت» ( همشهری ۱۱ دی). وی متعاقبا در توییتی رییس جمهور، وزیردفاع و وزیرخارجه آمریکا را تهدید به انتقام کرد و هشدار داد که «سبک زندگی مخفی سلمان رشدی را یاد بگیرند». او امروز گفت: «مطمئن باشید حتی از درون خانه شما ممکن است کسانی پیدا بشوند که پاسخ این جنایت شما را به شما بدهند»(تلویزیون رژیم ۱۲دی)

پاسدار سلامی سرکرده پاسداران نیزگفت ما انتقام سلیمانی را از عاملان و آمران آن خواهیم گرفت و آنان «آرام نخواهند بود»(ایلنا ۱۲دی). همچنین پاسدار رحیم اقدم سرکرده قرارگاه موسوم به زینب در سوریه گفت: «اقای ترامپ باید از جایی که فکر نمی‌کند این ضربه را متحمل بشود و این ضربه بسیار بسیار بزرگی خواهد بود»(تلویزیون رژیم ۱۱ دی).

پنج روز پیش حسن نصرالله هم گفته بود خامنه ای دستور داد کسانی که در هلاکت سلیمانی دست داشتند «هدف انتقام سخت قرار بگیرند. هر کس به این نتیجه برسد فلان شخص در این عملیات شریک بوده باید مورد انتقام قرار گیرد. علاوه بر ترامپ هر کسی که تصمیم گیرنده و عامل عملیات بوده باید هدف انتقام سخت قرار گیرد»(تسنیم ۷دی).

اظهارات و کر هماهنگ فوق ضرورت قاطعیت هر چه بیشتر در برابر تهدیدات تروریستی رژیم را ثابت می‌کند و یک اقدام بین المللی در شورای امنیت را ضروری میسازد. روحانی و رئیسی و دیگر سردمداران رژیم با قضاییه و دستگاههای تبلیغاتی آخوندها که تماماً در خدمت ترور و سرکوب است باید در لیست های تروریستی قرارگیرند.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۲ دی۱۳۹۹ ( ۱ ژانویه ۲۰۲۱)