تخریب مغازه یک هموطن در تهران بخاطر ممانعت از پرداخت رشوه به شهرداری رژیم


صبح یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹،‌ مأموران شهرداری منطقه ۱۹ ناحیه۴ روستای پلایین از تواقع بخش آفتاب شهرستان تهران،‌ با حمایت نیروی سرکوبگر انتظامی، در یک اقدام جنایتکارانه بخاطر خوداری یکی از مغازه‌داران از باج دادن به آنها، اقدام به ضرب و شتم و تخریب مغازه او نمودند.

در کلیپی که در شبکه اجتماعی از این اقدام جنایتکارانه منتشر گردیده، صاحب مغازه درشرح ماوقع میگوید: «دوشنبه ۱۵ دی ۹۹، مأمورین شهرداری منطقه ۱۹ناحیه ۴ پلایین. هر روز می‌آیند باجگیری. به من میگن آقا، بیست میلیون سی میلیون چهل میلیون از همه پول گرفتند. از من هم میگن آقا پول بده سی تومان چهل تومان پول بده. پنجاه میلیون تومان پول بده... من هم میگم آقا پول ندارم. دست و پایم را بستند انداختند داخل کانکسم. دوربینهای مدار بسته بیرونم رو همه رو کج کردند. این یک دونه رو نمیدونستند. این چه قانونیه آقا؟ این چیه همه اینها می‌آیند باج‌گیری می‌کنند؟ توی مملکت جمهوری اسلامی باج‌گیری در این حد؟ .... اینها فقط باج‌بگیرند. پول نگیرند می‌زنند پول بگیرند می‌زنند..»


بنا به گزارشهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، مأموران شهرداری و نیروی انتظامی بانه نیز در نیمه‌های شب سه‌شنبه ۱۶دی ماه در یک اقدام ضدانسانی دیگر خانه‌های مردم در محله مولوی این شهر را تخریب کردند.


 در آبانماه گذشته نیز رژیم جنایتکار آخوندی در بندرعباس، تنها سرپناه یک زن سرپرست خانواده و کودکانش را در میان ضجه و التماس مادر و کودکانش تخریب کرد. این زن محروم در اعتراض دست به خودسوزی زد.

اخاذی و باجگیری و تخریب سرپناه و مغازه های مردم بی‌بضاعت آنهم در بحبوحه بحران کرونا، نشان دیگری از قساوت و بیرحمی آخوندهای جنایتکار است که به هیچ چیز جز حفظ نظام منحوس ولایت فقیه نمی‌اندیشند. این رژیم بجای تامین معیشت مردم محروم و تامین واکسن و چاره اندیشی برای کاهش آلودگی هوا، از هیچ فرصتی برای چپاول و غارت اموال مردم غفلت نمیکند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۷ دی ۱۳۹۹(۶ ژانویه ۲۰۲۰)