مسعود رجوی: ثابت شد که خامنه‌ای کرونا را با کلان تلفات انسانی برای حفظ رژیم در برابر خطر قیام و سرنگونی، نعمت و فرصت می‌داند

 

مسعود رجوی-۱۹ دی ۱۳۹۹

در حالی که آمار دردناک و هول‌انگیز جانباختگان به ۲۰۰ هزارنفر می‌رسد، ثابت شد که خامنه ای کرونا را با کلان تـلفات انسانی برای حفظ رژیم در برابر خطر قیام و سرنگونی، نعمت و فرصت میداند. به وضوح ثابت شد ویروس کرونا، متحد ویروس منحوس ولایت بر ضد ملت ایران است.   
مخالفت ولی فقیه با خرید واکسن از آمریکا و انگلستان و فرانسه عین ارتجاع و مخالفت با علم و پیشرفت است. رژیم تا دیروز تحریم دارویی و بانکی را بهانه می‌کرد. رژیمی که وارداتش از همین کشورها سر به فلک میزد.
 قرارداد ۲۵ میلیارد دلاری برای وارد کردن ایرباس و خریدن قطعات و الزامات تسلیحات کشتارجمعی، به ویژه موشکی و هسته‌ای، از بازار آزاد و بازار سیاه، در شریعت آخوندی منعی ندارد و چه بسا برای ساقط کردن هواپیمای مسافری به کار آید اما به خرید واکسن برای حفظ جان مردم ایران که می‌رسد، واویلاست. چه کسی نمی‌داند که همة این حرفها بهانه و حفظ نظام نشانه است که «اوجب واجبات» خامنه‌ای است والا بند از بند رژیم فرتوت و پوسیده می‌گسلد.
حکم خامنه ای در منع خرید واکسن، ضد انسانی و ضد اسلامی و ضد ایرانی است. پایمال کردن حقوق بشر و حق حیات و به مثابة قتل‌عام مردم ایران است. مردم محروم و بی دفاع ایران را به گروگان گرفته و خواب پنبه‌دانه‌ای تجدید دوران مماشات می بیند. جهان باید او را محکوم و نفی کند. واکسن تأیید شده توسط سازمان بهداشت جهانی حق مسلم بیماران و پرسنل پزشکی و تمام مردم ایران است.

مسعود رجوی: ثابت شد که خامنه‌ای کرونا را با کلان تلفات انسانی برای حفظ رژیم در برابر خطر قیام و سرنگونی، نعمت و فرصت می‌داند