فاجعه کرونا در ایران: آمار جانگداز قربانیان در ۴۷۸ شهر از ۱۹۹ هزار و ۷۰۰ بیشتر است


فاجعه کرونا در ایران: آمار جانگداز قربانیان در ۴۷۸ شهر از ۱۹۹ هزار و ۷۰۰ بیشتر است

•    خامنه‌ای و روحانی دجالانه ادعا میکنند نمیخواهند واکسنهایی که وسیعا در سطح جهانی در حال استفاده است، روی مردم ایران آزمایش کنند، اما کوبا اعلام کرد با رژیم ایران توافق کرده سومین مرحله تست انسانی واکسن تولید کوبا روی ۵۰هزار نفر در ایران انجام شود، نه کوبا و نه کارائیب تست گسترده انسانی را در کشور خودشان انجام نمیدهند
•    نمکی با دروغ و تحریف وانمود کرد واکسن مزبور تولید مشترک ایران وکوباست
•    قساوت سردمدارن رژیم در موضوع واکسن در حالیست که نمکی اذعان کرد ویروس موتاسیون یافته انگلیسی وارد شده و نظام پزشکی اعلام کرد ۲۰۰ پزشک در اثر کرونا جان باخته و بیش از ۳۰۰۰ پزشک ناگزیر به مهاجرت شده اند
•    زالی: وضع تهران شکننده است. اگر ۱۵۰بیمار به بستری شدگان اضافه شود، وضعیت تهران بار دیگر نارنجی میشود
•    ۲۰۰ نماینده مجلس ارتجاع: مجلس قاطعانه صحبت‌ های خامنه‌ای را فصل‌الخطاب می‌داند و از دولت می‌خواهد هر گونه واردات واکسنهای شرکت‌های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی را ممنوع کند
    
سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان کرونا در ۴۷۸ شهر از ۱۹۹ هزار و ۷۰۰ نفر بیشتر است. شمار قربانیان در اصفهان به ۱۲۵۰۵ نفر، در ایلام به ۲۰۵۵ نفر، در بوشهر به ۲۰۰۹ نفر، در تهران به ۴۸۸۵۱ نفر، در خراسان رضوی به ۱۳۵۵۰ نفر، در خراسان شمالی به ۳۰۶۸ نفر، در خوزستان به ۱۰۰۳۰ نفر، در کرمانشاه به ۴۱۴۹ نفر، در گلستان به ۴۹۸۵ نفر، در لرستان به ۸۰۹۳ نفر، در مازندران به ۷۷۶۲ نفر، در هرمزگان به ۲۰۹۳ نفر، در همدان به ۴۷۲۳ نفر و در یزد به ۳۵۵۷ نفر رسیده است.

شاهسونی، رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: «در شرایط آلودگی هوا مراجعه به بیمارستانها تا ۱۵درصد افزایش پیدا می‌کند، مواجهه با هوای آلوده باعث تشدید بیماری کووید_۱۹ و حتی افزایش تعداد موارد ابتلا و مرگ می‌شود» (روزنامه کار و کارگر رژیم ۲۱ دی).

در تهران، زالی رییس ستاد کرونا گفت: «باید توجه داشته باشیم این شرایط ناپایدار، متفاوت و شکننده است. اگر تنها ۱۵۰بیمار جدید به بستری شدگان فعلی کرونایی اضافه شود، شرایط تهران بار دیگر وضعیت نارنجی پیدا می‌کند» (خبر فوری رزیم ۲۰ دی).

در مازندران، «در حال حاضر ۱۳۶۲ بیمار کرونایی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۱۸۳ نفر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته می باشد. حال جسمانی ۲۸۴ نفر وخیم گزارش شده که در ICU بستری هستند» (ایلنا ۲۱ دی).

امروز مجلس آخوندها و فاداری خود را به سیاست جنایتکارانه عدم خرید واکسن از آمریکا و انگلیس و فرانسه که خامنه‌ای دو روز پیش از آن پرده برداشت اعلام کرد. روز گذشته نیز روحانی همدستی خود با این سیاست را اعلام کرده بود. ۲۰۰ نماینده مجلس ارتجاع در بیانیه ای نوشتند: مجلس از دولت میخواهد «به جهت عدم تهدید سلامت هموطنان هر گونه واردات واکسنهای تولیدی شرکت‌های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی را ممنوع» نماید. مجلس صحبتهای خامنه‌ای «در ارتباط با این ممنوعیت را فصل‌الخطاب می‌داند» (سایت مجلس ارتجاع ۲۱ دی).

در حالیکه خامنه ای و روحانی با قساوت وبیرحمی و وقاحت ادعا میکنند که نمیخواهند واکسنهایی که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و بطور گسترده در سطح جهانی در حال استفاده است را روی مردم ایران آزمایش کنند، به گزارش رویترز کوبا روز جمعه اعلام کرد توافق نامه ای با ایران، برای انجام آخرین مرحله آزمایشات بالینی واکسن تولیدی کوبا در ایران امضا کرده است. جالب است که نه تنها تست گسترده انسانی در داخل کوبا انجام نمیشود بلکه به گفته مقامات کوبایی «کشور کارائیب نیز نیاز به انجام آزمایشات مراحل پایانی واکسن در خارج از کشور دارد، زیرا به علت موفقیت کاراییب در مدیریت بیماری، از شمار بالایی از مبتلایان کرونا برخوردار نیست. این در حالی است که ایران بیشترین آسیب را در خاورمیانه داشته است»(رویترز ۲۱ دی). این خبرگزاری افزود «رسانه های ایران از سخنگوی وزارت بهداشت نقل کردند که ۵۰۰۰۰ داوطلب برای انجام آزمایشات فاز ۳ این واکسن به کار گرفته میشوند».

نمکی وزیر بهداشت امروز در مازندران با دروغ و تحریف وانمود کرد که این واکسن تولید مشترک است و گفت: در پایان بهار ما واکسن ایرانی را در تولید نسبتاً انبوه خواهیم داشت و با کوباییها برای تولید واکسن کار میکنیم و تست سوم انسانی این واکسن در داخل ایران انجام میشود(تلویزیون رژیم ۲۱ دی).

قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس ارتجاع و عضو ستاد کرونا گفت: وضعیت بحرانی شمال کشور ممکن است به کل کشور سرایت پیدا کند و با این حجم تولید واکسن ممکن است ۱۵ ماه طول بکشد که دوره طولانی است(ایسنا ۲۰ دی).

قساوت و وقاحت سردمدارن رژیم در موضوع واکسن در حالیست که امروز نمکی اذعان کرد که «ویروس موتاسیون یافته انگلیسی» وارد کشور شده و نظام پزشکی اعلام کرد طی ۱۰ ماه پس از شیوع کرونا، ۲۰۰ پزشک در اثر ابتلا به کرونا جان باخته و بیش از ۳۰۰۰ پزشک ناگزیر به مهاجرت از ایران شده اند(خبر آنلاین ۲۱دی)


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۱ دی ۱۳۹۹ (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱)