پیام جمعی از زندانیان سیاسی به مناسبت ۳۰ دی

پیام جمعی از زندانیان سیاسی زندان اوین به مناسبت ۳۰ دی 

روز ۳۰ دی در تاریخ ایران، پیش از هر چیز دیگر با یک نام گره خورده است و با آن شناخته می شود: «مسعود رجوی»

 


۴۲ سال پیش در این روز، زمانی که آخرین دسته زندانیان سیاسی از زندان آزاد می شدند، او پیشاپیش سایر همرزمانش به نمایندگی از آنان سخنانی گفت که حتی بسیار متفاوت از موضعگیری بسیاری از رهبران انقلابی گذشته بود که پیشتر در موقعیتی مشابه قرار داشتند، و برخلاف آخوندهای فرصت طلب که در سودای قدرت و در اوج ذلت و بریدگی به دست بوسی شاه رفته بودند و یک سال قبل از آن عفو ملوکانه!! شامل حالشان شده بود، آن آزادی را نتیجه ایثار و فداکاری مردم اعلام کرد.
به دلیل همین تکیه و اعتماد یک سویه و بی دریغش به مردم است که نام مسعود رجوی علیرغم اتهامات و افترائات و ناسزاها از سوی آخوندها، در نیم قرن اخیر برجسته تر از هر نام دیگری می درخشد.
مسعود رجوی اما تنها یک نام نیست. او محصول و برآیند تاریخی جنبش آزادیخواهانه مردم ایران از مشروطه تا به امروز است.
اگر کسب صلاحیتها تنها با دادن قیمت به دست می آید، بی شک او ذیصلاحترین کسی است که رهبری این مرحله تاریخی را به دوش می کشد. چرا که بیش از هر کس دیگری قیمت آن را داده و می دهد.آن زمان که در بیدادگاه شاه خروشید، بی اینکه برای جانش چانه بزند بر مواضع مجاهدی اش ایستاد و از مطالبات مردم ایران به دفاع پرداخت.
یا آنجا که با عدم دادن رای به قانون اساسی و صرفنظر کردن از ریاست جمهوری خمینی، به مرزبندی قاطع انقلابی در برابر ارتجاع، پای فشرد و علیرغم همه دشنام ها و لجن پراکنی ها، مهرش همه قلبها را فراگرفت و خود زبان گویای مصائب و رنج های مردم شد.
از اخلاص و یگانگی اش با مردم است که هر مجاهدی رسم تسلیم ناپذیری او را شاهدی برای خود می گیرد و نام او را تا پای چوبه دار فریاد می زند و آن را بر سر جلاد می کوبد.
همین صدق و فدای بیکرانش برای آزادیست که امروز همه مان به رهبری مسعود افتخار می کنیم. ما راه و رسم مجاهد ماندن و مجاهد مردن را از او آموختیم و همچون او همراه با همه مجاهدان، ارتش آزادیبخش و کانونهای شورشی بار دیگر بر سرنگونی این رژیم متعهد می شویم.
 جمعی از زندانیان سیاسی زندان اوین
دی ماه ۱۳۹۹

پیام تعدادی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج
به مناسبت ۳۰ دی

یدالله فوق ایدیهم
یادواره سالروز ۳۰ دی، روز رهایی شیران در قفس، روزی که بندها از هم گسستند تا جهان غرق تاریکی نگردد.
به تمام جویندگان حق و حقیقت و مبارزان و مجاهدان پاکباخته تبریک و تهنیت می گوییم.
روز ۳۰ دی روز آزادی اجباری آخرین سیاسیون دربند بود . شاه و شیخ، دو روی سکه دیکتاتوری تاریخ ایران با به تاخیر انداختن آزادی آنها جهت ممانعت از درخشش مجاهدین سعی برخارج کردن و حذف این جریان اصلی از حراست انقلاب داشتند.
ولیکن طلوع خورشید امریست اجباری و پوشاندن آن در پشت ابرهای دروغ کاریست بیهوده و زودگذر.
 لیک امروز به وضوح می بینیم که سازمان مجاهدین خلق ایران در اوج درخشش و محبوبیت، نوریست بی مانند و جان بخش به پیکره درخت آزادی. نمونه این جان بخشی و زیبایی را می توان در همیاری پرشکوه دید.
با درود و سپاس فراوان به تمامی هم گامان و یاوران بزرگ‌دل و همیشگی ما
و با سلام و درود به رهبرکبیرمان مسعود
و تمامی یاران و یاوران شیردلش
سلام بر خاوران‌ها و سلام بر آزادی
تعدادی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج
دی ماه ۱۳۹۹


پیام زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند
از زندان گوهردشت


۳۰ دی روز در هم شکستن دیوارهای زندان های ستم شاهی و روز آزادی رهبر انقلاب نوین مردم ایران و بیمه شدن ادامه انقلاب و برافراشتن پرچم آزادی در مبارزه با هیولای بنیادگرایی، مبارک باد.
۳۰ دی روزی که خیرات و برکات آن را هر لحظه پیش روی خود نظاره می‌کنیم و اگر فقط ذره ای صداقت و شرف و انسانیت در وجودمان باشد، هر لحظه و فقط و فقط در عمل شکرگزار برخورداری از چنین نعمتی می باشیم. مانند همرزمی که در بیست و پنجمین برنامه همیاری می‌غرید که شخصیتی با ویژگیهای منحصر بفرد برادر مسعود هر چند صد سالی یکبار نصیب جامعه انسانی میشود و یا خواهر قهرمانی با خلوص وصف ناپذیری که فقط در پذیرفته شدگان مکتب مسعود و مریم یافت میشود به برادر تعهد می‌دهد که بی درنگ حاضر است جانش را در راه محقق کردن آرمان رهبری فدا کند یا برادرم بهنام ایستاده بر قله دماوند نقشه مسیر هر ایرانی آزاده را ارائه میدهد یا فرهاد که با حرارت نفس های تب دارش به ما یادآوری میکرد که تا آخرین نفس امیدوار و کوبنده به پیش و ....
در ۳۰ دی ۵۷ آنتی تز بنیادگرایی و محقق کننده ایران دموکراتیک یعنی برادر مسعود بعد از فروریختن دیوارهای زندان ستم شاهی توسط خلق قهرمان ایران، در جایگاه اصلی خویش یعنی دامان پر مهر مردم ایران جای گرفت و از همان اولین گام بدون اعتنا به تعادل قوا و به دور از هرگونه بندبازی مصلحت گرایانه رایج چنین زمان هایی، پرچم آزادی‌خواهی را برافراشت و تا کنون یک لحظه از این خواست انقلابی و انسانی خویش نه کوتاه آمده و نه تعلل ورزیده‌است و رمز پیروزی و پیشتازی خلل ناپذیر او و مجاهدانش در همین معتقد بودن به وحدت استراتژی می‌باشد که با تمسک به یک ایدئولوژی ناب و پویا و تشکیلات یکدست و پولادین حاصل شده است و ناقوس مرگ حکومت ولایت فقیه را در سراسر دنیا به صدا درآورده است .
 
مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد آزادی
درود بر رجوی
پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
گسترده تر باد کانون های شورشی قیام
دی ماه ۹۹
زندان رجایی شهر . زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند