یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر به مردم بی دفاع در ایرانشهر با شلیک هوایی و دفاع جوانان شورشگر



خانم مریم رجوی حمله به مردم ایرانشهر و تخریب مصلای اهل سنت را محکوم و عموم جوانان را به حمایت از آنان فراخواند

صبح امروز یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی، به بهانه سوخت قاچاق به مردم منطقه کلاهدوز در شهرستان ایرانشهر حمله کرده و با مردم و کسبه درگیر شدند. در این یورش وحشیانه علاوه بر سپاه و نیروی انتظامی، نیروهای اطلاعات با لباس شخصی حضور داشتند. (لینک ویدئو: https://youtu.be/OYZPMLpRKIQ)

مردم و جوانان شورشگر با سنگ و چوب به دفاع از خود پرداختند و نیروهای سرکوبگر و متجاوز با شلیک هوایی به مقابله با مردم پرداختند. (لینک ویدئو: https://youtu.be/OYZPMLpRKIQ)

نیروهای سرکوبگر ساعت ۴صبح روز گذشته، شنبه ۴بهمن، در یک اقدام جنایتکارانه دیگر زیرساختهای مصلای اهل سنت ایرانشهر را به دستور نماینده خامنه ای در سیستان و بلوچستان تخریب کردند. این اقدام خشم هموطنان اهل سنت در ایرانشهر را برانگیخته است. (لینک ویدئو: https://youtu.be/jva۴pLIHoMI)

فاشیسم دینی حاکم بر ایران در وحشت از خیزش مردم و جوانان شورشگر بلوچ که از تبعیض و محرومیت و ظلم و ستم این رژیم به جان آمده اند، به سرکوب سیستماتیک و وحشیانه مردم این خطه شدت بخشیده و بیشترین زندانیان را در این منطقه اعدام کرده است.
 
خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران، با درود به جوانان شورشگر ایرانشهر، حملات وحشیانه به مردم این شهر و تخریب مصلای اهل سنت را قویا محکوم کرد و عموم جوانان را به حمایت از آنان فراخواند. آخوندهای حاکم بیهوده تلاش میکنند با اعدام و حمله و تخریب مسجد و مصلی، از خیزش و اعتراض مردم محروم بلوچستان جلوگیری کنند، اما این اقدامات جنایتکارانه تنها خشم و نفرت آنان را از این رژیم بیشتر میکند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۵ بهمن ۱۳۹۹ (۲۴ ژانویه ۲۰۲۱)