پیام مسلم اسکندر فیلابی برای گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

هم‌میهنان عزیز، آزادیخواهان و میهن پرستان
مقاومت ایران یک گردهمایی بزرگ را علیه حکومت ایران بربادده ملاهای جنایتکار در روز نهم جولای 2016 (19تیرماه) در پاریس ترتیب داده است.
این گرد همایی دراین شرایط که اعتراضات مردم ایران در داخل کشور مورد وحشیانه ترین سرکوب ها قرار می‌گیرد تا صدایش به جایی نرسد بسیار حساس و مهم است. در این گردهمایی ما باید صدای مردم مظلوم ایران باشیم.

حکومت ملاها که غرقه در جنایت و فساد است بعد از نوشیدن جام زهر اتمی در حالیکه به شدت تضعیف شده در ترس از قیام همگانی، به منظور ایجاد حداکثر رعب و وحشت به کشتار و اعدام و شکنجه بیشتر روی آورده است.
با این حال هموطنان ما از همه اقشار و طبقات در تمام شهرها با گسترش اعتصاب ها و اعتراضات، برای احقاق حقوق خود در بدترین شرایط سرکوب مقابل این رژیم سفاک و دزد ایستاده‌اند.
وظیفه ملی و میهنی تک تک ماست تا به خاطر دینی که به مردم و میهنمان داریم در این موقعیت حساس بپاخیریم و با تمام توانمان، و با هر عقیده و فکر، سیاست های ملاهای ضد بشر را چه در ایران و چه در سایر کشورهای منطقه خاورمیانه افشا کنیم و از همه مردم دنیا و سیاستمداران بخواهیم که به حکومتی که ضد هرگونه آزادی است و فقط اشاعه دهنده و پشتیبان تروریسم و آدم کشی و قتل و غارت است میدان عمل ندهند.
ما اگر در طول تاریخ به ایرانی بودنمان و قهرمانان ملی خود افتخار می‌کنیم به‌خاطر اینست که آنها نیز در زمان خود در برابر ظلم کوتاه نیامدند و علیه دیکتاتورها قیام کردند.
هم‌چنانکه امروزه قهرمانی ١٢٠ هزار ایرانی که مقابل ظلم آخوندها ایستادند و به جوخه اعدام سپرده شدند باعث افتخار هر ایرانی است.
شهادت قهرمانانه ستارها و نداها و صباها طی چند سال اخیر به همه دنیا نشان داد که ما ایرانیان این حکومت ضدبشری و ضد ایرانی را تحمل نمی کنیم.
هممیهنان عزیز
باید دست به دست هم دهیم و این حکومت جهل و جوروجنایت و خیانت را از ریشه براندازیم.
باید به همه دولت ها بگوئیم که از مماشات با این حکومت تروریست که رسوای منطقه و جهان شده است دست بردارند و قاطعیت در پیش گیرند.
این جانیان ننگ ایران و ایرانی هستند.
با شرکت در گردهمائی روز نهم جولای در پاریس، صدای مظلومیت مردم شریف را بیش از پیش به گوش جهانیان برسانیم، آنگاه افتخار خواهیم کرد که ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خود میبالیم

به امید دیدار همه شما میهن پرستان در پاریس
مسلم اسکندر فیلابی