محمد قرائی:‌ لحظه شکوهمند تلاقی "اشک" و " لبخند" در کهکشان کهکشانها!

همچنانکه پیش‌بینی می‌شد کهکشان نودوشش در پاریس تبدیل شد به کهکشان کهکشانهای مقاومت در خارج از مرزهای ایران.

این حادثه تاریخی عملی نبود مگر با تکیه بر اصل کس نخارد پشت من ... واصل طلایی "میتوان وباید". مقاومت و مجاهدین مثل همیشه ناممکن هارا ممکن ساختند!
در مورد این تابلوی شکوهمند، تاریخی و ماندگار بسیار خواهند گفت و بسیارخواهند نوشت.

جایی خواندم که "بهترین جفت در جهان خنده و گریه است. آنها هیچ‌گاه یکدیگر را همزمان ملاقات نمی‌کنند ولی اگر درجایی با یکدیگر جفت شوند، آن لحظه بهترین لحظه زندگی شما می‌تواند باشد!".

من و شاید بسیاری از شرکت کنندگان این لحظه را بارها و درجای جای سالن بزرگ ویلپنت مشاهده و حس کردیم. لحظه‌ای که رژه باشکوه شهیدان سرفراز خلق در پرده بزرگ سالن از جلوی چشمانمان عبور کردند و لحظه‌ای دیگر که با اجرای قطعه هنری سرنا و سازهای کوبه یی، اشک شوق و لبنخند را همزمان بر جمعیت مستولی ساخت!.

در زیر گامهای آرام و مطمئن و در عین حال محکم واستوار سرو خرامان آزادی مردم ایران، رجوی قهرمان، به‌وضوح می‌شد صدای خرد شدن استخوان‌های پوسیده نظام پلید آخوندی را لمس کرد.

در تکان دادن دستان کوچک فرشتگان و نونهالان سپیدپوش همراه مریم رهایی به یقین می‌شد چشم‌انداز درخشان مردم ایران را درویرانه های به‌جامانده از بوزینگان تکیه برمنبرزده دید و لمس کرد.

کهکشان امسال باقیمت کلانی که مقاومت پرداخت، دوستان مقاومت و آزادیخواهان را نسبت به آینده بسا امیدوارودشمنان خدا و خلق را مأیوس وبورکرد. تأثیرات و اثرگزاری این عملیات بزرگ سیاسی را اندک زمانی پس از برگزاری در میان سردمداران ریز و درشت نظام ورشکسته آخوندی میتوان به‌خوبی دید؛ اما از هرچه بگذریم سخن دوست و جمع مستان خوشتراست.

رئیس جمهوربرگزیده مقاومت خانم مریم رجوی بسیار جامع و مانع اوضاع بحرانی رژیم، اعتلای مقاومت و نقشه مسیر برای سرنگونی نظام ولایت‌فقیه را تشریح و ترسیم نمودند. ازجمله سخنان مریم رهایی این است که: "طناب‌هایی را که به گردن جوانان ایران انداختید حلقه آتشی است که گریبان شما را رها نخواهد کرد. همان کسانیکه بدار آویختید و مزارهایشان را پنهان کرده‌اید در وجود جوانان عاصی بپا خاسته و بدانید که رژیمتان را محاصره خواهند کرد".

پیام‌های انگیزاننده و غرورآفرین فرزندان در زنجیر و هسته های ارتش آزادی‌بخش در داخل مرزها در حمایت از این میتینگ عظیم، خود داستانی است که در جای خودش باید به آنها پرداخت. در این میان پیام تصویری و آتشین شعله پاکروان، مادر ریحانه قهرمان بسیارتکاندهنده است.

مادر ریحانه خطاب به شرکت کنندگان نوشت: "سلام بر همه کسانی که برای احقاق حقوق انسانی، آزادی و نه به اعدام و شکنجه گرد هم جمع شده‌اید. همه ایرانیانی که آمده‌اند تا همبستگی خود را با مردم رنجدیده نشان دهند. همراهی با مادرانی که دندان کینه بر جگر میفشارند. اکنون میگویم همچنانکه ریحان دختر میلیونها مادر شد، من نیز مادر هزاران جانباخته ام. مادر هفت برادران، مادر اعدامیان کرد... قطره‌ای از دریای دادخواهان. تا نفس دارم بر طبل دادخواهی خواهم کوفت".

ترجیع بند همه سخنرانان امسال اشاره به تغییر دوران وتغییررژیم به دست توانای مردم و مقاومت ایران بود و بس. تنها به مثابه مشت نمونه خروار به چند جمله از سخنان سخنرانان وانعکاس اخباردررسانه های بین‌المللی اشاره می‌کنم:
شاهزاده ترکی الفیصل: نظام ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.
رودی جولیانی: روحانی یک شارلاتان جنایتکاراست.
سناتور توریسلی: خطاب به مجاهدان و پایداری کنندگان، شما اکنون نقطه کانونی امید هستید.

ابتدای نوشته‌ام گفتم امسال مقاومت با پرداخت بها اشل زد وسقفی بالا بلند ازخود به یادگارگداشت.
اثبات ادعایم، جست و خیزهای سردمدران و رسانه های رژیم درآستانه برگزاری گردهمایی و بخصوص پس از اتمام پیروزمند آنست. رژیم به غیر از شیطان سازی و تبلیغات هیستریک علیه مجاهدین و برگزار کنندگان، وزیرخارجه اش را به فرانسه گسیل کرد. درتی وی ریش خودش هم با آب و تاب از ملاقات ظریف با دولتمردان فرانسه گفت و نوشت. وعده بستن قرارداد پنج میلیاردی با توتال فرانسه را هم چاشنی تبلیغاتش نمود. شب قبل از برگزاری ویلپنت گوبلزوار سایتی با نام وآرم مجاهدین جعل کرد و خبر فوری زد که اجلاس سالیانه مجاهدین در فرانسه لغو شده و لغو آن در وبسایت مجاهدین هم اعلام شده است!
پاسخ سخنگوی مجاهدین، مختصر و کوبنده است. سخنگوی مجاهدین به خامنه ای توصیه کرد: عمامه را برداشته و بر فرق سرش که بنظر میرسد زیاد میسوزد آب سرد بریزد!.

رسانه های ولی فقیه برخلاف گذشته ها که در روزهای نخست، خط سکوت پیشه میکردند این بار آشکارا زنجیر پاره کرده اند. سایت سیمای آزادی پس از گذشت تنها بیست و چهارساعت از واقعه پاریس گزارش کرد که تا بحال بیش از سیصد انعکاس ازرسانه های رژیم در این رابطه ثبت شده است. اظهارنظرکوتاه چند رسانه آخوندی در این زمینه گویا وتماشایی است:
سایت رجانیوز آخوندی باخشم و غیظ آشکار نوشت: "رجویست‌"ها شب گذشته در سالنی در پاریس جمع شده بودند تا با حامیانشان ... در مورد لزوم «رژیم چنج» در ایران سخنرانی کنند.
سایت تابناک سبزعلی نوشت: رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، در سخنانی گستاخانه در کنفرانس سالانه منافقین در پاریس گفت، زمان تغییر رسیده است. همان طور که خانم رجوی گفت، زمان آن فرا رسیده تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیلاتی تروریستی بخوانیم.
ماحصل اینکه آنچه که مقاومت  وهمه اعضا و اشرف نشانها باید میکردند ومیکردیم، کردیم!
و آنچه باید می‌شد، شد! بگذارآخوندها هرچه میخواهند عمامه بر زمین بکوبند و جیغ بنفش بکشند
مجاهدین و مقاومت از چهاردهه پیش گفتند و نوشتند ملاها اصلاح پذیر نیستند و باید در تمامیت سرنگون شوند. گفتند و نوشتند بنیادگرایی تهدید صلح جهانی است. گفتند و نوشتند نظام پلید آخوندی پدرخوانده تروریسم است.

از قول رهبری و سخنگوی انقلاب نوین مردم ایران نوشتند و گفتند اگر اشرف بایستد جهان خواهد ایستاد. کهکشان نودوشش در پاریس و ترجیع بند سخنان سخنرانان، گواهی و اثبات همین یک جمله بود و بس. اشرف ایستاد و هزار اشرف شد. جهان به ایستادگی و پایداری اشرفیان درکنارآنها درویلپنت پاریس، ایستادند، گفتند و نوشتند: رژیم ایران به کمک مردم ایران و مقاومت عادلانه آنها به رهبری رئیس جمهور برگزیده مقاومت، خانم رجوی باید برود و خواهد رفت.