محمد قرائی:‌ قلعه حیوانات در ولایت قتل‌عام

افشاگریهای احمدی‌نژاد و باندش در اوج بحرانهای نفس گیر داخلی و خارجی علیه آدم‌های خامنه‌ای قوز بالاقوزیست که ولی‌فقیه را حسابی به دردسر انداخته است.

همان معجونی که روزی ولی‌فقیه درست کرده بود که قاتق نانش بشود حالا به نظرمیرسد که قاتل جانش شده است. در مثال مناقشه نیست اگر خامنه‌ای به لحاظ دجالیت و شقاوت پسرخوانده خمینی به حساب آید، احمدی‌نژاد را شاید بتوان نوه خلف امام راحل! قلمداد کرد! اصطلاحاً کپی برابر با اصل است. سرانجام باندی از داخل قلعه حیوانات با همان فرهنگ بنیان‌گذار نظام سربلند کرده و سهم خودش را طلب می‌کند. خامنه‌ای تلاش کرد در آستانه نمایش انتخابات با توپ وتشرهای خالی قمپز درکند و او را سر جایش به نشاند. نخست با کنایه و بعد به‌صورت آشکار او را از آمدن به صحنه نمایش برحذر داشت و گفت آمدنش جامعه را دوقطبی خواهد ساخت و به نفع نظام ولایی نیست. پس ازکاندیدشدن آخوند رئیسی از مسئولین و میرغضبان هیئت مرگ، مموتی فرصت را غنیمت شمرد و با یک دهن‌کجی آشکار خودش و رفیقش را کاندید کرد و به ریش آقا خندید. ابواب جمعی مقام معظم ناچارا احمدی را کنار گذاشتند و بدینوسیله یک تف سربالای تاریخی را بنام آقا به ثبت رساندند.
روزگاری خامنه‌ای رودروی ولی‌نعمت فعلاً غرق شده در استخر نظامش، در نمایش جمعه تهران گفته بود احمدی‌نژاد از بسیاری جهات از رفیق شفیقش رفسنجانی به اونزدیکتراست. از قدیم گفته‌اند آب که سربالا برود قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. اوضاع رژیم ولایی به‌قدری قمر در عقرب شده است که پاسدار تیرخلاص زن هم طرفدار حقوق بشر میشود و شکنجه و کشتار ستار بهشتی را محکوم می‌کند. احمدی‌نژاد پس از فشارهای اخیر که به خود و به اعضای باندش وارد میشود دست به افشاگریهایی زد ازجمله با حمله شدید به قوه قضائیه صادق لاریجانی گفت:«یکی از تخلفات بزرگ قوه قضاییه این است که زندانها را در اختیار نهادهای امنیتی قرار داده است. در زندان اوین یک تکه مال اطلاعات سپاه است. یک تکه مال اطلاعات است. یک تکه مال حفاظت اطلاعات خود قوه قضاییه است...الان کل کشور به خطر افتاده یعنی اصلا امیدی به اجرای عدالت نیست."
در افشاگری دیگری مدعی می‌شود که بخاطراعدام ستار بهشتی با لاریجانی درگیر میشود و او را به خاطر کشتن ستار بهشی، جنایتکار خطاب می‌کند!
اسفندیار رحیم مشایی عضو دیگر باند احمدی‌نژاد در یک نوار ویدیویی می‌گوید: "شما می‌خواهید ما را محاکمه کنید، بکنید و هر حکمی که می‌خواهید صادر کنید. اگر خواستید اعدام کنید، خیابان پاستور؛ اما اگر خواستید شلاق بزنید آدرس دیگری به شما می‌دهم بهترین جا برای شلاق، میدان انقلاب است! اگر فکر می‌کنید احمدی‌نژاد، بقایی و بنده کوتاه می‌آییم این یک خیال خام است؛ خام خام"

رفیق دیگرش حمید بقایی در پاسخ به بذل و بخشه‌ای بی‌حساب و کتاب به یک نمونه اشاره می‌کند «به ما تهمت می‌زنند پاداشها و هدایای خارج از قانون به افراد پرداخت کرده‌ایم! یکی از موارد پرداخت این هدایا به عزیزانی بود که در اوج تحریمها تا پاسی از نصف شب در جلسات مربوطه حضور داشتند و بدون دستمزد کار می‌کردند و این هدایا به خاطر اضافه‌کاری و حضور خارج از ساعات کاری و ... به عزیزان پرداخت می‌شد. به‌عنوان نمونه در یک مورد در شب عید غدیر آقای فیروزآبادی به دکتر احمدی‌نژاد گفتند حالا که ما تا پاسی از شب می‌آییم و ... هدیه‌ای پاداشی هم پرداخت بشود؛ که مقرر شد پنج سکه به عزیزان پرداخت بشود! کسانی که در آن جلسه حضور داشتند و سکه طلا دریافت کردند: باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه‌ای، مصباحی مقدم، سعید جلیلی و..."
ماحصل اینکه احمدی‌نژاد لاریجانی‌هارا جاسوس، وطن‌فروش، زمین‌خوار، دزد و جنایتکارمی نامد. جرائم لاریجانی‌ها البته در طول حکومت ننگین جمهوری اعدام آخوندی خیلی بیشتر از اینهاست که شریک جرم همین نظام، باند احمدی‌نژاد قطار کرده و می‌کند. نکته مهم و کلیدی در اینجا اینست که "لاری جانی‌ها " منصوب و منتخب داروغه شهر و قلعه حیوانات یعنی مقام عظمای ولایت‌اند ولا غیر!
در مقابل حمله و هجوم باند احمدی‌نژاد به دلیل شاخ شکستگی ولایت و شرایط بحرانی تمام‌عیار نظام، توپخانه قوه قضاییه شلیک مناسبی از خود بروز نداده است. آخرین پاتکشان مربوط است به سخنان به‌اصطلاح دادستان تهران که گفته است:
"قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها؛ چنین آدمی با شناسنامه این‌چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه ‌قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟"
جعفری دولت‌آبادی آگاهانه فراموش می‌کند که مقام عظامش! در ملاقات با همین کافر ملحد – چاوز، چه تمجید و تشویق‌هایی از او به عمل آورد. او را دوست خوب ایران خواند و کسی که در مقابل استکبار به تمام و کمال ایستادگی کرده است. یادش رفته است که چه تدارکات و تشریفاتی در تهران برای این کافر و ملحد! قائل میشدند. به عمد فراموش می‌کند که بگوید میلیاردها دلار از پول بی‌زبان همین مردم محروم در ونزوئلا کشور کفار و ملحدان، سرمایه‌گذاری شد و مثل خیلی جاها دود شد و به هوا رفت.